14

2.3K 26 1
                                    

Weer wordt ik wakker in Aiden's armen. Net als gisteren houd hij mij stevig vast en knijpen zijn sterke armen me bijna fijn. Mijn hoofd ligt op zijn borst, net als mijn hand en onze benen liggen in elkaar verstrengeld. Deze keer is Aiden al wakker, en kijkt mij verwondert aan.
"Goedemorgen schoonheid" zegt hij, met een nog lagere stem dan normaal.
"Hoi" zeg ik verbaasd. Ik had niet verwacht dat hij nog steeds in zo een goede bui was en aardig tegen me zou blijven doen. Zeker nadat ik niet verder durfde te gaan dan een beetje zoenen en schuren.

"Heb je lekker geslapen?" Als het kon zou ik die sexy ochtend stem de hele dag door willen horen.
"Eigenlijk wel ja. Heel erg juist. En jij?".
"Ik zeker ook. Weer voor het eerst in lange tijd. Met gister meegeteld natuurlijk". Ik kijk hem tevreden aan. Hij slaapt net zo lekker naast mij als ik naast hem?! Dat laat de vlinders in mijn buik salto's draaien.

Hij buigt zich naar voren en geeft een zoen op mijn voorhoofd. Het tedere gebaar laat me nog zekerder voelen van de afspraak die we gister hebben gemaakt. We blijven nog even zo liggen, tot Adam hard op onze deur klopt en we allebei opschrikken. "Opstaan tortelduifjes. We moeten over een half uur beneden staan" gilt hij door de deur. Voor een seconde ben ik bang dat hij naar binnen komt, maar dan hoor ik zijn grote voetstappen steeds vager worden.

Ik geef Aiden een snelle zoen op zijn kin en stap uit bed. Dan neem ik snel een douche, en doe mijn lingerie aan. Ik twijfel even voordat ik de kamer binnen loop in alleen mijn ondergoed, maar ik vertrouw Aiden, en ik vind dat hij het wel heeft verdient met hoe lief hij was gister. Alleen gister in bed dan. In het restaurant was hij zwaar kut.

Ik stap de douche uit en ik zie Aiden met alleen zijn boxers aan op bed liggen op zijn telefoon een spelletje aan het spelen. Hij merkt op dat ik nonchalant binnen kom lopen en hapt naar adem.

Ik kijk hem ondeugend aan als ik me omdraai, en expres met mij billen in zijn zicht buk om mijn kleding uit mijn tas te pakken. Ik hoor hem slikken en kan een grijns niet binnen houden.

"Jesus Tessa. Je wilt me al geil maken voordat de dag ook echt is begonnen" zegt hij sissend terwijl hij van het bed opstaat en naar mij loopt. "Nu loop ik op dit tijd stip van de dag al met een paal rond in mijn broek". Zegt hij en komt voor me staan. Zijn handen vinden mijn billen en knijpen erin. Ik laat mijn handen over zijn spieren glijden en trek uitdagend aan de rand van zijn boxers.
"Je houd wat van me te goed" zeg ik met een knipoog, en duik onder zijn geile greep vandaan om me snel aan te kleden, voordat ik weer met hem in het bed beland en we te laat komen.

Als we in de bus zitten om naar het centrum te rijden, vertel ik alles aan Fay wat er gister avond was gebeurd. Ze kijkt me met open ogen aan. "Je bedoelt dé Aiden niet aan relaties doet he?"
"Ja ik weet het, maar we hebben geen relatie of zo"
"Maar zo klinkt het wel. Aiden neukt elk ding waar een gat in zit, en zo te horen hebben jullie nog geen seks gehad." Ik kijk haar verbaasd en lichtelijk gekwetst aan.
"Nee klopt. Maar dat betekend niet dat hij zijn lul niet in zijn broek kan houden." Zeg ik verdedigend. Ik krijg een plotselinge drang om Aiden te beschermen.
"Nee je hebt gelijk. Jij kent hem beter dan ik. Ik wil gewoon dat je oppast oke?"
"Oke oke zal ik doen"

We komen na 20 minuten aan in de stad. We zullen eerst met een gids worden rondgeleid door de stad om monumenten te bekijken. Daarna hebben we weer een kleine selfie opdracht en gaan we weer terug om in het hotel te eten. We krijgen zelf geld om eten te halen.

Nadat Fay en ik een uur lang achter de gids hebben aangelopen en eigenlijk aan een stuk door hebben gelachen, komt Aiden naast mij lopen en slaat een arm om mijn schouders. Hij is zo groot dat ik mijn hoofd in mijn nek moet leggen om hem aan te kijken.

You made me feel saveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu