Ik word wakker van de deur die open gaat en papa die naar binnen loopt.
Hij is vaak op reis voor zijn werk en slaapt dan in de tussentijd in aanliggende hotels."Hey Tess, waarom slaap je op de bank?"
"Eeehhhh ik eh-"
"zeker een wilde nacht gehad he. Niet nodig om erover te liegen. Ga naar boven en douche even, je stinkt" zegt mijn vader lachend terwijl hij met zijn koffer verder het huis in loopt naar zijn kamer.Ik loop de trap op naar mijn eigen kamer. Ik douche en doe nieuwe kleren aan, en ga dan op de bank weer terug zitten.
Ik moet eventjes verwerken wat er gisteren allemaal is gebeurd. Langzaam komen alle herinneringen weer terug druppelen. Het dansen, drinken, Noah... NOAH. Ooooohhhh we waren in de badkamer..op slot.. alleen... we hebben toch niet..? Ik heb nog nooit met iemand seks gehad. Sommigen vinden dat raar aangezien ik al 17 ben, maar ik zou dat zeker niet zomaar doen.
Ik denk terug aan de badkamer en herinner me vaag dat ik lachend met Noah de badkamer weer uitliep. Ik weet het niet meer. Shit. Het laatste dat ik kan herinneren was... dat ik moest overgeven nadat Noah mij naar huis had gebracht. Lekker dan. Ik pak snel mijn telefoon en zoek zijn nummer op. Ik heb geen idee hoe ik aan zijn nummer kom, maar ik app hem snel.
T: Heyy, nog bedankt voor het brengen, en sorry voor het kotsen:)
N: Hey knapperd, natuurlijk geen probleem;) alles voor jou;)Ik stuur nog een smiley en leg mijn telefoon weg. Wat bedoelt hij daar nou weer mee?
De rest van de dag hang ik nog wat op de bank, te weinig energie en zin om nog iets te doen, en ga vroeg slapen.De volgende dag gaat de wekker weer vroeg. Als Fay mij op de afgesproken tijd komt halen, ren ik snel naar buiten en stap in haar auto.
"Heyy meid, voel je je al wat beter?"
"Jaa dat was me wat hoor maandagavond. Ik ga zeker niet nog is zo veel drinken haha" " ja ik had het van Noah gehoord" zegt Fay met een grijns en een knipoog. "Ik was inderdaad behoorlijk ver haha" "inderdaaaad"Als we op school aankomen stappen we uit en zien Noah net een paar plekken naast ons parkeren. Hij stapt uit en geeft ons een knuffel. Hij is cute met zijn blonde krulletjes. Als hij ons aankijkt, lijkt hij mij aan te staren. "Heb ik wat op mijn gezicht of zo?" Vraag ik maar. "Neuh alleen maar een knap koppie" hij knipoogt en loopt verder. Beetje verward loop ik achter de rest aan. Wat doet hij toch aardig. Aardiger dan de rest in ieder geval.
Ik zit samen met Fay en Char in de les te luisteren naar de uitleg over dit keer de oersaaie geschiedenis van de Amerikaanse presidenten, tot Fay naar mij fluistert "Wat is dat nou tussen jou en Noah?" "Whut" ik kijk haar vragend aan, niet precies wetend waar ze op doelt.
"Dat wat hij vanochtend zei, en dat hij je naar huis heeft gebracht, en dat ene op het feest gister..." wacht huh. Dat ene. De zoen? Ik wist dat ik niet moest drinken. Dit is precies waarom ik normaal niet drink.
"Wat heeft Noah je allemaal gezegd?"
"Ooh gewoon alleen dat jullie in de badkamer waren. Alleen."
"Uuh ik kan me er maar weinig van herinneren om eerlijk te zijn" ik kijk lichtelijk beschaamd weg. Ik had het kunnen voorspellen.
"Zoenen is toch niet zo een big deal dacht ik? Noah maakt geen gebruik van dronken meisjes en gaat ze dan al helemaal niet neuken. Daar heeft hij eer voor."
"Jaa nee dat weet ik. Ik weet gewoon niet zo goed wat in ervan moet denken" zeg ik opgelucht. Niet geneukt. Check.
"Je hoeft toch niet meteen met hem te trouwen. Probeer hem gewoon te leren kennen. Zoen hem wat meer. Neuken kan er vast ook wel bij.." lachend geef ik haar een stomp.
"Luuc zei ook al dat Noah misschien wel een oogje op je heeft. Zij kennen elkaar al wel aardig goed. En Noah drinkt eigenlijk nooit te veel. Niet sinds die ene keer, roen die echt veels te veel had gedronken en alles onderkotste." Komt Char lachend mengen. Maar de leraar kijkt ons boos aan, en we houden snel onze mond.Na de bel lopen we snel het lokaal uit. We lopen naar de kantine en gaan in de rij staan. Char is inmiddels al naar Lucas gerend, en Fay staat met een een of andere jongen verderop te flirten. Dan hoor ik een bekende stem achter me, en als ik om kijk zie ik de bekende blauwe ogen op mij neerkijken.
JE LEEST
You made me feel save
RomanceLangzaam schoof hij dichterbij. "Ik weet wel dat je mij wilt" fluistert hij zachtjes in mijn oor. Kippenvel kruipt langzaam in mijn nek omhoog. "Je weet van niks" antwoord ik, en ik loop weg. Aiden is niet alleen de knapste en populairste jongen...