Het weekend is rustig. Ik ruim de laatste dingen nog op in mijn kamer en doe wat huiswerk.
Ik blijf aan Aiden denken. Waarom was hij zomaar weggegaan? Omdat hij alleen maar meisjes in bed wil hebben, niet het type waarmee je op een bank in slaap valt. in gedachten sla ik mezelf. Ik had het kunnen verwachten.
Zondagmiddag krijg ik een appje van Fay, of ik mee wil met haar en Charlotte shoppen. Er is blijkbaar dinsdag weer een groot feest. Ik heb nog nooit zo veel feesten door de weeks mee gemaakt, of uberhaupt feesten.Ik heb toch niets beters te doen, en besluit dat de afleiding wel goed voor me kan zijn.
Om 14:00 hoor ik de bekende toeter voor mijn door en ren naar buiten, en stap snel in. ik word begroet door de vrolijke stemmen van Fay en Charlotte.
We zetten de radio achterlijk hard tot we bij een enorm winkelcentrum aankomen. Het is een enorm gebouw, met minstens vier verdiepingen.
Fay en Charlotte veranderen in hun shopmodus, en slepen mij bijna elke winkel in.
Na ongeveer 3 uur, heb ik 4 jurkjes, en een heleboel nieuwe kleding, die ik zeker wel nodig had.
Uitgeput gaan we aan een tafeltje bij een café zitten.
"Oh Noah en Lucas komen er ook aan" zegt Charlotte. Ik ben blij om te horen dat de jongens komen, en de meiden hopelijk ervan weerhouden om nog meer te gaan shoppen.
5 minuten later komen de twee grote jongens aanlopen, en schuiven 2 stoelen bij ons tafeltje. Noah kijkt meteen naar mij, en zijn ogen lijken wel op de lichten. Ook ik word blijer als ik zijn aanstekelijk vrolijke gezicht zie.
Ik heb al de hele dag niet aan dat hele gebeuren met Aiden gedacht, en Noah helpt daar heel erg aan mee.
Als hij naast mij komt zitten geeft hij mij een zoen op de wang. mijn wangen beginnen te gloeien van de tedere aanraking. Lachend kijk ik terug.
We bestellen nog wat eten, en ik word van alle roddels bij gepraat. Blijkbaar was er een ruzie ontstaan tussen twee maffia groepen. Niemand gaat er verder op in, maar mijn gedachten dwalen meteen af naar Aiden.
Waarom zou het mij boeien of Aiden ermee te maken heeft gehad? Ik hoop dat hij beschoten is. Sukkel.
Tot zover niet denken aan Aiden.
Het eten wordt door de twee heren betaald die meteen hun credit card voor het pinautomaat steken, voordat een van ons het doet. Ik heb er altijd een hekel aan als mensen betalen voor mij. Ik heb genoeg geld om voor mezelf te betalen, en Noah had de vorige keer bij de ijswinkel ook al betaald.Ik kijk hem boos aan terwijl hij zijn kaart langs de scanner haalt. "Te laat, volgende keer beter" en geeft me een knipoog.
"Zal ik jou een lift geven?" Vraagt Noah aan mij.
"Ja graag" zeg ik dankbaar.
"Top. Luuc ik breng Tess wel weg" Lucas geeft Noah een knipoog en ze doen hun brohug-ding.
Wat zijn zij van plan?
In de auto kletsen we nog wat, en al snel zijn we bij mijn huis aangekomen. Dan kijkt Noah mij aan en buigt zich naar voren, en begint me hard te zoenen. Ik zoen terug maar ik merk al snel dat hij er meer verlangen in stopt dan ik. Op een gegeven moment trek ik me terug, en kijk hem aan.
JE LEEST
You made me feel save
RomanceLangzaam schoof hij dichterbij. "Ik weet wel dat je mij wilt" fluistert hij zachtjes in mijn oor. Kippenvel kruipt langzaam in mijn nek omhoog. "Je weet van niks" antwoord ik, en ik loop weg. Aiden is niet alleen de knapste en populairste jongen...