12

2.1K 29 0
                                    

Het is bijna een week geleden sinds Aiden bloedend voor mijn doorpost stond. Sindsdien heb ik niks meer van hem gezien of gehoord.
Het is donderdag en als ik de Spaans les uitloop. Ik heb geen woord meegekregen van wat de lerares heeft gezegd. Het enige waar ik mijn gedachtes bij kon houden, was bij Aiden. Wat als de wond weer open is? Of als hij weer in een gevecht is geraakt? Jesus. Wat is er met mij gebeurd?! Ik zit te piekeren over een jongen die waarschijnlijk mijn bestaan al is vergeten. Of wil vergeten.
Ik schut snel de gedachtes van me af en loop de school uit. Fay moest nog wat met de lerares bespreken en daarna nog iets ophalen voordat we morgen op excursie gaan. Zal Aiden überhaupt komen of mag ik met Fay in een kamer? Alsof ik het over de duivel heb, stopt Aiden's zwarte Jeep voor de school, precies in de richting waarnaar ik aan het lopen was. Geschrokken blijf ik staan. Ik draai me snel om en loop de andere kant op in de hoop dat hij mij nog niet heeft gezien. Te laat. "Hey, Tessa wacht eens!". Aiden springt uit zijn wagen en rent naar mij toen. Ik negeer hem en loop gewoon verder, richting de school."hey, wacht eens". Hij pakt mijn arm vast en gaat voor me staan. "Wat Aiden?" Vraag ik bot. "Nou zeg, sorry hoor. Ik wist niet dat je geïrriteerd zou worden". "Ja dat ben ik wel. Je klopt bebloed aan mijn deur, ik naai je dicht en vervolgens hoor ik niks meer van je!". Verbaasd kijkt Aiden mij aan. "Wacht wat? Hoe had ik je moeten bereiken dan? Ik heb je nummer niet eens. Ben je nou bezorgt om mij of zo?" Een grimas trekt zijn mondhoeken omhoog. "Nee. Ugh laat ook maar. Ik moet naar Fay". Weer pakt hij mijn arm vast. "Je kwam net uit de school. Ontloop mij niet". Dreigend kijkt hij mij met zijn blauwe kijkers aan. "Ik doe lekker wat ik zelf wil, net als jij. En laat me los" sis ik en trek mijn arm uit zijn greep en loop snel de school in. Ik kijk niet achter me maar weet dat Aiden's ogen mij achtervolgen. En dan vooral gericht op mijn kont.

Vrijdag ochtend gaat de wekker om 5:15. Ik laat het net zo lang snoezen tot ik bijna te laat ga komen. Ik spring uit bed, neem snel een douche en pak de laatste spullen voor de excursie van vandaag.
Als mijn vader mij afzet voor de ingang van de school geeft hij me nog een dikke knuffel. "Ik ga je missen. Het zal wel raar zijn om alleen thuis te zijn zeg" zegt hij lachend. "Ik jou ook. En vergeet niet, er staan meerdere maaltijden in de vriezer!" Ik geef hem een laatste kus en loop met mijn koffer richting de ingang van de school waar al een grote bus staat en een hele grote groep leerlingen. Als Fay mij in het oog krijgt rent ze opgewonden naar me toe. "Omg Tess ik heb hier zó veel zin in! Dit wordt echt dé beste week ever!" Gilt ze, en sleept me mee naar de bus. Iedereen moet zijn spullen in de kofferbak leggen en Fay sprint al naar boven om een goed plekje voor ons te fixen. Als ik een poging doe om mijn zware koffer erin te gooien, die ik heb volgepropt met boeken kleding etc, wil ik het bijna opgeven als een paar sterke handen de koffer optillen en moeiteloos in de bak legt. Ik draai me om en kijk in het prachtige gezicht van Aiden. Hij gooit zijn eigen tas over de mijne en haalt een hand door zijn warrige haar. "Zin om een weekje naast mij te slapen lekkerding?". Ik rol met mijn ogen. Tot zover zijn fatsoen. "Bedankt voor de koffer" ik gooi een glimlach naar hem toe en loop dan de bus in. Op naar een week lang gestoorde tijd met Aiden doorbrengen.

Na een lange reis komen we eindelijk aan. Fay en ik hebben zowat de hele weg liggen slapen of eten. Net waar we zin in hadden. Als we allemaal in een groep staan voor het hotel, nemen de leraren de aandacht.
"Dames en heren. We zijn hier bij het hotel, eindelijk!" Ze lijkt op iets van een applaus te wachten en als ze ziet dat niemand aanstalten neemt om ook maar iets te doen, gaat ze verder. "Ik ga nog eens de groepen na. Iedere suite heeft twee slaapkamers met 2 bedden. Wie in welk bed slaap mag je zelf weten, jullie zijn oud genoeg . Kamer 1 Fay, Kendry, Charlotte en Lucas. Kamer 2 Aiden, Liam, Adam en Tessa...." de rest luister ik al niet meer naar. Ik zit verdomme met 3 jongens op een kamer. Dat mag toch helemaal niet! Ik voel een paar ogen in mijn rug prikken als ik me omdraai en recht in de glinsterende ogen van Aiden kijk. Hij kickt hier gewoon op. Ik kijk hem met samengeknepen ogen aan en focus me dan weer op de lerares.
"Zorg dat je niks kapot maakt. Ik wil geen seks of overlast of drugs of iets dergelijks. Jullie mogen per groepje je sleutel komen halen."
Fay en ik lopen naast elkaar het enorme hotel in, zoekend naar onze suites, die gelukkig naast elkaar zitten. Ik haal het kaartje voor het elektrische slot en loop naar binnen. Ik kom in een prachtige woonkamer terecht met een kleine keuken en een kookeiland. Aan de rechterkant staat een enorme L vormige bank met een grote tv. Achter de bank zijn twee deuren naar de slaapkamers.
Plots voel ik iemand ademen in mijn nek en fluistert "welke kamer nemen wij lekkerding?" Ik krimp in elkaar van zijn aanraking en zet een stap opzij. "Eh niks wij. Jij slaapt op de bank en ik in een kamer!" Ik lach naar hem, en loop naar wat de grootste kamer lijkt. Ik doe de deur open en zie een enorm twee persoons bed staan. Tegenover het bed hangt nog een tv aan de muur. Aan de andere kant van de slaapkamer is een dubbele schuifdeur met een prachtige ronde houten hottub. Daar ga ik zeker goed gebruik van maken. Maar goed dat ik een bikini mee heb. Met grote ogen loop ik de kamer in en laat me op het bed vallen. Met een sprong komt Aiden ook op het bed springen. "Wat doe jij nou weer in míjn kamer?"  Ik kijk hem bozig aan. "Onze kamer. Dacht het niet dat ik op de bank ga slapen". Hij springt op en begint zijn tas uit te pakken. "Doe niet zo moeilijk joh. Het bed is groot genoeg voor 5 mensen. We hoeven heus niet te neuken hoor. Alhoewel dat deze achterlijke trip wel aantrekkelijker zou maken". Hij kijkt me met verlangende ogen aan. Ik sta van het bed op en maak aanstalten om zelf maar op de bank te slapen. "Oke oke prima prinses. Ik kan heus wel mijn handen thuis houden hoor". Tevreden leg ik mijn tas neer en volg Aiden's voorbeeld.
Als ik na het uitpakken in de gedeelde woonkamer ga zitten om het progamma boekje door te lezen, zie ik dat er voor de rest van de dag niks meer op de planning staat. We mogen de rest van de dag zelf invullen zoals we willen. Ik ren naar Fay's kamer die snel open doet. Ik wordt binnen verwelkomd en zie dat hun suite een stuk minder groot en luxe is als die van mij. "Wow, mijn suite is volgens mij een stuk groter dan deze". "Wat? Serieus? Ik vond deze al super groot!" "Jaa dat zeker. Maar he luister eens. We hoeven de rest van de dag niks meer verplicht te doen, dus ik dacht laten we de stad in gaan om te shoppen, en in de avond kunnen we dan lekker stappen!" Zeg ik enthousiast. Ik zie lucas zijn gezicht vertrekken als ik het shoppen opbreng. "Jij kan natuurlijk wat anders doen, maar je gaat wel mee stappen" zegt Charlotte tegen Lucas, die instemmend knikt. Ik zeg ze snel gedag en loop terug naar mijn kamer. Als ik in de keuken langs de jongens loop zeg ik snel "wij hebben wel verruit de grootste suite, of niet". Ze kijken mij totaal niet verbaasd aan. "Ja klopt. Aiden heeft wat met John gefixt. Die betaald alles. Dat is ook de reden dat je als enigst meisje hier in deze suite bent" zegt Adam met een knipoog. Shit man. Ik lach nog even naar ze en zie Aiden een snelle blik op mijn kont werpen als ik onze kamer induik om me klaar te maken voor het shoppen.

You made me feel saveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu