⫷Chapter 08⫸

168 41 6
                                    

✶⊶⊷⊶⊷❍ 𝟚𝟘𝟙𝟡 𝕁𝕦𝕟𝕖 𝟘𝟜 (𝟙𝔸.𝕄) ❍⊶⊷⊶⊷✶

මට ඇහැරුණේ උගුර වේලිලා වගේ දැනිලා. මෙසේ ළඟ තිබ්බ වතුර ජෝග්ගුවෙන් වතුර කෝප්පෙට දාලා බොන්න හිතාගෙන ජෝග්ගුවෙන් කෝප්පෙට හැලුවත් වතුර වැටුන් නැත්තේ වතුර ඉවර වෙලා කියලා පෙන්නමින්. වතුර ඉවර වෙලා තියෙනවා දැක්ක මට කේන්තිත් ගියේ දැන් ඉතිං පහළට යන්න වෙන නිසා නිදි මතේම.

- "දැන් ඉතිං පහළට යමංකෝ"

මං ඇස් දෙකත් පොඩි කර කර නිදි මරගාතේ kitchen එකට යන්න කාමරේ දොර ඇරලා පඩිපෙලෙන් පහළට බැහැලා ඇවිදගෙන ගියේ වතුර බොන්න හිතාගෙන. fridge එකෙන් Ice water bottle එක අරන් එහෙමම කටේ හලාගත්තේ කෝප්පයක් හොය හොය ඉන්න කම්මැලිකමට. වතුර බීලා අතින් කටට තට්ටු කර කර ගියේ දිග ඈනුමක් ඇරලා. ඇගේ හිරි ඇරලා ආයේ කාමරේට යන්න පඩිපෙළ නගින්න හදනකොට අම්මගේ කටහඬ ලාවට ඇහුණේ පහළ කාමරෙන්.

- "එහෙම ද?"

- "දැන් මොකක්ද වෙන්නේ?"

- "ඒක ගැන බය වෙන්න එපා"

- "හරි... හරි..."

- "නෑ නෑ කිසිම ගැටලුවක් නෑ අපිට"

- "අපි ඒක හැන්ගුවා. දැන් බයවෙන්න දෙයක් නෑ. ඔයාලා ඉක්මනට ඇවිත් ගෙනියන්න."

දොර ගාව ඉඳන් අහගෙන හිටපු මම කල්පනා කලේ අම්මා මේ පාන්දර 1ට කාටද කතා කළේ කියලා. ඔළුවත් කස කස නිදිත් මතේ මම හිතුවේ office එකෙන් ආපු කොල් එකක් වෙන්න ඇති කියලා. ආයේ හැරිලා කාමරේට යන්න හදද්දි ඇහුණේ මට තාත්තගේ කටහඬ.

- "එයාලා මොකෝ කියන්නේ?"

- "හෙට එනවලු"

- "ඈ කවුද බොලේ හෙට එන්නේ?"

මං මටම කියාගත්තේ අම්මා තාත්තට දුන්න උත්තරේ ඇහිලා. තවත් නම් මට ඇහැරන් ඉන්න බැරි වුණේ ඇස් පියවෙන්න ඔන්න මෙන්න තියෙද්දි. ආයෙත් ඇස් දෙක පොඩි කර කර මම පඩිපෙළ ළඟට ආවේ උඩ මගේ කාමරේට ගිහිං පොරවන් හොඳට නිදාගන්න හිතාගෙන.

✶⊶⊷⊶⊷❍ 𝕆𝕝𝕕 𝕓𝕦𝕚𝕝𝕕𝕚𝕟𝕘 (ℙ𝕣𝕖𝕤𝕖𝕟𝕥) ❍⊶⊷⊶⊷✶

- "නම්ජුන් ඔප්පා ඔයා දැන් කියන්නේ මෙයාලයි තියෙන තැන දන්නේ කියල ද?"

Teena 👽 (Mission with Aliens) ✅Where stories live. Discover now