Sziasztok!
Harc jelenetekben nem vagyok túl jó, de remélem nem lett túl rossz.*****
Boruto tetőtől talpig el volt ázva. Normál esetben ez zavarta volna, de most kisebb baja is nagyobb volt. Yumi felköhögte a tüdejébe jutott vizet, de nem tért magához. Kikecmeregve a folyóból körbe nézett. Sumire nagy sikerrel intézte el az Új Gyökér ninjáit, míg Sarada a Yamatoval harcolt. A Susanooját használta, míg a férfi ügyesen kerülte ki a csapásokat. Saradára nézett, majd az eszméletlen kislányára. Jó állapotban nem volt, de szerencsére nem forgott veszélyben az élete. Óvatosan letette Yumit és a harc felé vette az irányt.
A meglepetés erejének segítségével majdnem sikerült bevinnie egy ütést, de Yamatonak az utolsó pillanatban sikerült kikerülnie. Sarada azonnal mellette termett.
- Hogy van Yumi?
- Életben. - felelte Boruto. - Itt mi a helyzet? - Sarada újabb támadások sorozatát indította meg a férfi ellen.
- Meglepően gyors. - hangzott a válasz.
- Ha így folytatod tovább nem fogod bírni chakrával. - állapította meg a szőke.
- Támadjuk egyszerre, te előről én hátulról. - adta ki a parancsot Sarada, majd el is tűnt.
Sarada Susanooját eltűnt és átváltott a chakrával felerősítette ütéseire, még Boruto Rasengannal támadt. A férfi minden támadást kikerült és nem egyszer majdnem egymást találták el. Nem igazán tudta, hogy ők rozsdásodtak be vagy Yamato ilyen jó, de az utóbbira tippelt. Boruto még bírta, Saradán viszont kezdtek megmutatni a fáradtság jelei. Amint ezt Yamato észre vette átlendült támadásba, Sarada kivédte amit tudott, de jónéhány ütés betalált.
*****
Yumi tüdeje sajgott. Mást nem érzett, csak ezt és, hogy mennyire elgémberedtek a végtagjai. Nagy levegőt vett és kinyitotta a szemeit, majd azonnal be is csukta. Olyan volt, mintha a retinája lángra lobbant volna. Hirtelen minden egyszerre csapta meg. A fájdalom a végtagjaiban, a tüdejében, mindenütt. "Nagy levegő Yumi, nagy levegő." -bíztatta magát, majd ismét kinyitotta a szemeit. Azt hitte mindjárt sírva fakad, de sikerült erőt vennie magán.
Hirtelen fel se tudta fogni, amit látott. A világ olyan volt, mintha egy gyerek megevett volna egy csomó zsírkrétát, majd kihányta volna. Pislogott néhányat. A retinájában lévő sajgás kezdett elmúlni, de a színek nem tűntek el, azt hitte megőrült. Valami furcsa fénylő csíkokat látott az emberek testében. "Ez lenne a chakra áramlás?" -csodálkozott Yumi. Már találkozott néhány ilyen rajzzal a könyveiben, de nem látta a saját szemével. Nem is szabadott volna látnia, csak azok láthatnák így, akiknek van Byakuganja. Teljesen össze volt zavarodva. Olyan sok volt az információ, azt hitte újból elájul. "NEM! Nem most!"- parancsolt magára, majd újabb nagy levegőt vett és megkísérelt felállni. A lábai majdnem összerogytak. Lassan, de biztosan sikerült talpra állnia.
"Mit tegyek? Mit tegyek?" - nézett körbe Yumi. Sumire egy csapta ninjával harcolt és volt mellette valami furcsa élőlény, amiből ugyanaz a lila fény áradt, mint Sumire kezéből. Az anyja és Boruto azzal a férfivel küzdöttek, aki bejött hozzá a cellába. Megpróbált egy lépést tenni előre, de majdnem összeesett. "Oké, akkor ezt még ne." - könyvelte el.
Hirtelen a férfi megindult felé egy kunaial a kezében. Látta ahogy közeledik, de a teste teljesen lefagyott. Nem tudott semmit se csinálni, csak bámulni az egyre közeledő kunait és várni.
*****
Boruto már kezdte kicsit kínosan érezni magát. Az egy dolog, hogy Sarada be van rozsdásodva, a Hokage munkája mostanság nagyrészt papírmunka, de ő éveket töltött utazással és harccal, ez a férfi megállta a helyét kettejük ellen. Ha nem gyűlölte volna annyira Yamatot azért, amit tett Saradával és főleg Yumival tett, akkor kellett volna ismernie a férfi tehetségét.
Hirtelen megpillantott valamit a látóköre perifériájában. Yumi volt az, ébren és képes volt lábra állni. Sarada és Yamato követték a tekintetét. Az idősebb férfi azonnal megindult a lány irányába.
- A LÁNYOMAT NEM! - kiáltották egyszerre Saradával, ahogy Yamato után iramodtak. Boruto egy Rasengant formált a kezében, míg a híres ezer madár csiripelésének technikáját készült alkalmazni. Boruto gyorsabban, mint valaha, Yumi elé vetette magát. Abban a pillanatban, ahogy a Rasenganja Yamato hasfalát érte, Sarada karja keresztül szakította a mellkasát. A férfi teste élettelenül hullott a földre.
- Yumi. - mondta megkönnyebbülés Sarada, karjaiba zárva a kislányt. Yumi egy pillanatig értetlenül bámult Borutora. A jobb szeme kéken világított, míg a balban a Sharingan vöröslött. Egy szelíd mosoly jelent meg Boruto száján. Sarada hirtelen elhúzódott és kitárt az egyik karját a szőke férfi felé. Boruto egy kicsit meg volt illetődve, de csatlakozott és magához ölelte Saradát és Yumit. Együtt voltak, mint egy család.
YOU ARE READING
The youngest Uchiha [Befejezett]
FanfictionKonoha élete egyik napról a másikra megváltozik, amikor egy rejtélyes terrorszervezet üti fel a fejét. Vajon képes lesz megbirkózni a feladattal a Kilencedik Hokage, Uchiha Sarada? Vajon miért tért vissza Boruto, miután 6 éve hirtelen látszólag mind...