3. Fejezet

1.3K 33 1
                                    

- Megmagyarázned nekem, hogy miért áll egy vonat az Akadémia előtt? - kérdezte Himawari hiaggadt, mégis vérfagyasztó módon.

- Honnan veszed, hogy bármi közöm van hozzá? - próbált menekülni Sairi.

- A szemtanúk mind arról számoltak be, hogy egy szőke hajú kislány kiabált ki a vonatból és azt kiabálta, hogy: A Sairi expressz megérkezett. - válaszolta Himawari.

- Jé.... Mekkora véletlen, hogy én is Sairi vagyok meg ő is, dehát én nem lehetek, hiszen órán voltam.

- És persze az is véletlen, hogy amikor egy vonat kisiklik te fél órát késel az első óráról. - jegyezte meg Himawari, mire Sairi arcáról kifutott a vér.

- Véletlen volt, oké? Rám támadtak! Én csak megvédtem magam! - adta fel Sairi.

- Milyen kár hogy ezt senki nem tudja igazolni.

- Te most komolyan azt hiszed, hogy hazudok! Mi vagyok én mini terrorista, hogy vonatokat siklatok ki?! Véletlen volt! Ha akarod belenézethetsz a fejembe Inojin bácsival! - kiabált Sairi. Hirtelen Himawari szava elakadt, majd folyni kezdtek a könnyei. - Mi a..... - motyogta Sairi zavarodottan. Himawari ledobta a csomagjait, a vendégszobához futott és feltépte az ajtaját.

- Bátyó! - vetette magát Boruto karjaiba. -Annyira hiányoztál.... - motyogta.

- Nyugi Hima. Te is nagyon hiányoztál nekem. - mosolygott Boruto.

- Gyere! Megmutatom a család többi tagját! - törölte le a könnyeit Hima.

- Többi? - horkant fel Boruto. - Azt hittem csak Sairi van.

- Akkor rosszul hitted. - gúnyolódott Himawari.

- Add vissza! - kiáltotta egy vékony hang. - Add már vissza! ADD VISSZA!!! - sikította fülsértően a kislány.

- Hiro! Add vissza Ayanak a maciját! - mondta Mitsuki. A fiú megforgatta a szemeit, majd a kislány kezébe dobta a plüss állatot.

- Tessék! - a lány magához ölelte az állatot, elfordult, aztán vissza és teljes erőből állkapcson vágta a fiút.

- Te kis..... - motyogta Hiro.

- Hagyd békén a macimat, dattebane! - ordította a lány, majd egymásnak ugrottak és azok ellenére, hogy a fiú nyilvánvalóan erősebb volt a fiatal kislány állt nyerésre.

- Nem tudtam, hogy a ház háborús övezetté vált. - jegyezte meg Boruto. Mitsuki megnyújtotta a kezét és körbetekerte, majd felemelte a lányát.

- Elég! - emelte meg a hangját Hima. Mitsuki lette a kisebb gyereket.- Boruto! Hiro és Ayano! - sóhajtott Himawari, majd gyerekekre mutatott. Hiro olyan volt, mint az anyja, az apja sárga szemeivel. Fekete pólót, viselt zöld nadrággal. Vele ellentétben Ayano egyik szülőjére se hasonlított nagyon. Vörös haja volt, amit két kicsit copfba fogott. A szemei kékek voltak, akárcsak Borutoé, Himawarié és Sairié, de a bőre pár árnyalattal sápadtabb volt. Egy fehér hosszujjú felső viselt, amit piros szívecskék díszítettek és egy fekete cicanadrágot. De ami fura volt az a chakrája. Érezte hogyan keveredik az apja, Himawari és Mitsuki chakrája Sairiban, érezte, hogy milyen erős Hima chakrája Hiroban, de Ayano chakrája más volt. Leginkább Mitsukiét érezte volt benne valami, amit nem tudott beazonosítani.

- Boruto vagyok. A nagybátyátok. - mutatkozott be.

- Ayano vagyok dattebane! És ennyi éves! - mutatott az ujjával egy négyest a kislány.

- Hiro. 5 éves. - mondta a fiú, aki kicsit mogorva hangulatban volt.

- Van egy olyan érzésem, hogy Ayano a nyersebb oldalát tőled örökölte. - motyogta a szőke férfi.

The youngest Uchiha [Befejezett]Where stories live. Discover now