16. Fejezet

749 27 10
                                    

A hölgy nyálmintát vett Borutotól majd azt mondta 10 napon belül meglesz az eredmény. Az Uzumaki arra tért vissza, hogy Yumi, azok ellenére hogy néhány perce még aludt, éppen egy könyvet olvasott.

- Te ilyen gyorsan felébredtél? - kérdezte Boruto, miközben kissé úrrá lett rajta a rémület. "Ébren volt, mikor DNS mintát szereztem tőle?"

- Nem alszom el egykönnyen. - felelte Yumi. Minél több időt töltött a kórházban annál észrevehető nem lettek a betegség tünetei a kislányon. Eddig se volt olyan ember, aki a barna bőrével dicsekedhett volna, de most már kórosan sápadt volt. A haja fényét vesztette, a szemei pedig változatlanul minden nap olyan véreresek voltak, mintha már egy hete nem aludt volna.

- Nem aggódsz, hogy tönkreteszi a szemed, ha így megerölteted? - kérdezte a szőke.

- Miért? Nem érzek semmit.

- Persze. - motyogta Boruto. "A betegség miatt egy lónak való adag fájdalomcsillapítót kap. " - gondolta.

- Amúgy... - szólalt meg Yumi halkan. - Téged milyen kapcsolat fűz a Mamámhoz? - Boruto kajánul elmosolyodott.

- Hát.... Nincs is emlékem arról, hogy mikor találkoztunk először. A szüleink nagyon jó barátok voltak, így sokszor találkoztak és persze minket is vittek. Sarada.... Ugyanolyan savanyú, tudálékos mufurc volt mint te.

- Hé! - csattant fel Yumi.

- Fáj az igazság? - nevetett Boruto. A fekete hajú csak a szemét forgatta. - Utáltuk egymást. Sarada is mindig mindent jobban tudott.

- Hát nálad jobban tudni a dolgokat nem nehéz. - kuncogott fel az Uchiha kislány.

- Hé!

- Fáj az igazság?

- Oké. Ezt megérdemeltem. - sóhajtott Boruto. - Tehát mikor az Akadémiára kerültünk mindenki azt hitte, hogy legjobb barátok vagyunk. - folytatta a mesélést a szőke. - Aztán egy csapatba kerültünk.

- Mitsuki bácsi volt a harmadik tag nem?

- De. - bólintott Boruto. - Mi voltunk a 7- es csapat. - Yumi látványosan, szinte grimasszerűen felvonta a szemöldökét. - A második 7-es csapat. Komolyan nem hiszem el, hogy még nem hallottál rólunk. - csóválta a fejét Boruto.

- Rólatok? Az egyetlen 7-es csapat amiről hallottam az az amit a nagyszüleim alkottak. - jelentette ki Yumi. - Bár nem hiszem, hogy a Hetediknek gondjai lettek volna az önbizalommal, ha képes volt titeket a saját maguk tiszteletére elnevezni. - jegyezte meg a fiatal Uchiha.

- Egyfolytában könyveket olvasol, de rólunk nem hallottál? - nevetett a szőke férfi.

- A történelem nem a kedvencem. - válaszolta Yumi.

- Miket szoktál olvasni? - érdeklődött tovább Boruto.

- Általában kalandregényeket és krimiket. De elolvastam a Nyali- fali paradicsom első kötetét.

- Az nem egy pornó könyv? - horkant fel Boruto.

- Erotikus novella.

- Pornó könyv. De ki adta azt a kezedbe?

- A könyvtárban találtam. Mikor másodszorra voltam ott. - válaszolta a kislány.

- Sarada nem vesz neked könyvet, vagy miért jársz ennyit a könyvtárba?

- Azokat gyorsan kiolvasom. - legyintett Yumi.

- Én a te korodban befestettem a Hokage kőarcokat. - jelentette ki büszkén Boruto.

The youngest Uchiha [Befejezett]Where stories live. Discover now