1. Fejezet

1.5K 47 5
                                    

Boruto izgatottan lépte át Konoha kapuit. Útban volt a Hokage irodája felé. Hallotta, hogy Sarada lett a Kilencedik Hokage. Örült, bár kicsit félt. Előre felkészült, hogy a lány szét fogja rúgni a seggét, amiért 6 évre eltűnt. Konoha megváltozott, de maradt is a régi. A Hokage kőarcok maradtak a régi lerombolt állapotukban, ami még az Ötödik Nagy Shinobi Háború alatt történt. Boruto tett egy kis kitérőt, hogy megnézhesse az Akadémiát. Bár arra nem számított, hogy az odavezető sétálóutca fel lesz szántva és egy vonat fog állni az épület kapuja előtt. Elmosolyodott arra gondolva, hogy " jó kézben " van az öröksége. Legalábbis a vonatozás terén. Keresett egy gyereket a tekintetével, de nem találta meg. Mikor elhagyta Konohát Himawarinak már volt egy 2 éves kislánya Sairi. Igazán aranyos teremtés volt. Boruto szeretett vele játszani, bár mikor kiderült számára, hogy a húga terhes, majdnem megfojtotta az apát. Tovább sétált és hamarosan a Hokage torony elé ért. Végig ment az ismerős folyosókon. Nem olyan volt, mint az apja idejében, mert az Ötödik Nagy Shinobi Háború alatt ezt is lerombolták. Szerencsére nem változtattak sokat a helyen, mikor újra építették. A Hokage irodája előtt volt néhány szék. Ez új volt, de érthető. Mindegyik üres volt kivéve egyet. Egy kislány ült rajta. Boruto leült a gyerek mellé, mire az felé fordult és nagy szemekkel vizslatta. Olyan ismerős kis teremtés volt. Hosszú, szénfekete hajában egy piros hajpánt virított. Kerek arca volt és nagy ónix szemei. Sápadt bőre kicsit kontrasztot képzett a sötétkék szoknyával amit viselt. Látszott, hogy nem ninja. "A fehér kabát, a szoknya és a fekete topánka hátráltató tényező egy harcban. Bár hogy is lehetne ninja, hisz ránézésre 5 éves lehet. " - gondolta Boruto. Hirtelen kinyílt az ajtó és egy jounin lépett ki rajta. Először a kislányra nézett, majd Borutora.

- Sajnálom Yumi. Úgy tűnik várnod kell. - mondta a férfi.

- Menj csak be! Te voltál itt előbb. - fordult Boruto a gyerek felé.

- Nem. Én ráérek. - tiltakozott Yumi. Boruto egy utolsó pillantást vetett a kint ülő kicsire, majd belépett az ajtón és becsukta maga után azt. Az asztal mögött ülő Kilencedik szemei egy pillanatra kikerekedtek, majd a meglepődés átrajzolódott haraggá.

- Csak azért, hogy tudasd, hogy visszajöttél nem kellett volna bejönnöd. - szólalt meg a nő. Habár az arckifejezése semleges volt, a tekintetével ölni lehetett volna volna.

- Sarada én.... - kezdte volna Boruto, de az Uchiha félbe szakította.

- Nincs semmi megbeszélni valónk és most mennem kell, szóval örülnék ha nem állnál az utamba. - állt fel az asztaltól, majd kitessékelte a meglepődött ninját és bezárta maga mögött az ajtót. A fekete hajú kislány azonnal Saradához rohant és megölelte, majd újra a férfit tanulmányozta.

- Mama! Ki ez az ember? - kérdezte. " Várjunk csak! MAMA?! Saradának van egy lánya?! " - értetlenkedett magában Boruto. Sarada gyilkos tekintettel Borutora nézett, majd azt mondta:

- Ő egy pedofil. Ne menj a közelébe!

- Sarada te szemét! - kiáltotta, de a nő tudomást se vett róla, csak elsétált mellette a gyerekkel. " Na remek! Sarada meg se hallgatott. " - bosszankodott a fiú, vagyis inkább férfi, hisz már 25 éves volt. A régi háza felé vette az utat, ahol korábban élt. Most elvileg Himawari és a családja lakik ott. Az anyjuk kiköltözött egy kisebb házba és Himawariéknak adta a régit. Neki egyedül úgyis túl nagy lett volna. Megállt a ház kapuja előtt és bekukkantott a kertbe. Tele volt virágokkal és néhány szétszórt gyerekjátékkal. Egyenesen a bejárathoz ment, majd bekopogott. Hamarosan valaki kinyitotta az ajtót.

- Anyu ami a vonatot illeti.... - kezdte Sairi, de mikor észre vette, hogy nem az anyja áll az ajtóban elhallgatott. - Te meg ki vagy? - Boruto halványan elmosolyodott. Sairi kicsit elbizonytalanodott. - Apa! Bejött a kertbe egy mutogatós bácsi!

- Mi?! Én nem vagyok szatír. - horkant fel Boruto.

- Boruto? - szólalt meg egy ismerős hang, majd az Uzumaki fiú hamarosan meglátta a másik rég csapattársát.

- Te vagy Boruto bácsi? - értetlenkedett a kislány.

- Szia Mitsuki. Sairi. Ami azt illeti reméltem, hogy beszélni tudok Himával. - vakarta meg a tarkóját Boruto.

- Gyere csak be. Hima hamarosan hazaér. Elment boltba. - magyarázta a kék hajú férfi.

The youngest Uchiha [Befejezett]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz