- Te meg miért vagy ennyire feszült? - nézett Yumi kíváncsi ónixaival Borutora.
- Honnan veszed, hogy feszült vagy? - ütötte vissza Boruto.
- Nem vagyok hülye. Észreveszem, hogy valaki ideges. - válaszolta a kislány. - Mellesleg úgy nézel ki, mint aki éppen egy sünt készül keresztül pré
- Valaki milyen választékos. - gúnyolódott Boruto.
- Azért felszült, mert Tsunade- sama Konohába látogat. - szólt közbe Sakura, aki éppen átkötötte Yumi infúzióját.
- Tsunade? - képedt el Yumi. - Mármint Senju Tsunade a háborús hős?
- Igen. - helyeselt.
- Nem hal meg májzsugorban? - vonta össze a kislány, mire Sakura egy barackot nyomott a fejére az:
- Ezt előtte ne mond. - mondat kíséretében. Yumi elsimította összekócolódott haját.
- De most komolyan mennyi idős lehet? Szerintem legalább száz. - jegyezte meg Boruto, mire egy rosszalló pillantást kapott Sakurától. " Viselkedj felnőttként! " - üzente a tekintetével.
- Vén mint az országút. - nevetett fel Yumi, mire egy újabb barackot kapott a fejére.
- Ezt se mond. - tette hozzá Sakura, majd elhagyta a kórtermet. Néhány perc múlva berontott Sairi.
- Yumi! Hoztam filmet! - kiabálta. Yumi már hat napja volt a kórházban. Kezdett egészen megbékélni Borutoval. Sairi minden délután bejárt Yumihoz, bár ez nem volt meglepő, mivel elvileg és gyakorlatban is. Boruto ez alatt kivonult és az üveg ablakon keresztül őrködött. Furcsa módon ahogy jobban megismerte a kislány egyre kevésbé látta benne, hogy ki az anyja. Sarada kiskorában csendes volt. Mindent távolról szemlélt, mindig betartotta a szabályokat és néha odabökte Borutonak, hogy idióta. Már a megjelenése is arról árulkodott, hogy mennyire okos. Yumi ezzel ellentétben nem árasztott magából hideg aurát, legalábbis ha nem volt dühös, sokkal inkább kíváncsiság dominált benne. Egy pillanatra se volt kioktató másokkal, csak Borutoval. Sokat viccelődött ( nem úgy, mint egy Uchiha ) és kifejezetten sokat mosolygott.
- Olyan aranyosak. - sóhajtott Himawari. Mindig itt szokott várni Sairira.
- Vigyázok rájuk. Elmehetsz ha akarsz. - mondta Boruto.
- Dehogy. Nem hiszem, hogy tudnád kezelni őket. - válaszolta Himawari.
- Ők két kislány. Mégis mit nem tudnék én kezelni velük kapcsolatban? - nézett kérdően Boruto Himawarira.
- Oké. Csak egy példát mondok a sok közül. Egyszer fogadták, amit Yumi elvesztett. Ennek következtében 20 percig ment le állásból hídba, majd fel hídból állásba, amit Sairir levideózott, Yumi pedig ezek után a kertbe hányt. - mesélte Himawari.
- És te végignézted? - horkant fel Boruto.
- Dehogy. Bevásároltam. Arra jöttem haza, hogy Yumi a terasz küszöbén fekszik. - felelte Himawari.
- Hugyoznom kell. - jelentette ki Boruto, majd a férfi mosdó felé vette az irányt. Éppen a piszoárnál könnyített magán mikor valaki mellé sétált.
- Hé! Téged ismerlek! Te Uzumaki Boruto vagy! - mondta a férfi. Boruto szeme kikerekedett, mikor tudatosult benne, hogy ki is az illető. Jól fésült fényes haj egy kiló hajzselével és széles vigyor. Riku. Sarada ex pasija. A férfi mindig is irritálta.
- Riku. - sóhajtotta.
- Haver! Ezer éve nem láttalak! - veregette háton a férfi. Boruto szenvedő arcot vágott. Hirtelen eszébe jutott Sarada.
- Már nem vagy együtt Saradával? - kérdezte óriási erőt véve magán, hogy ne kössön be egyet az előtte állónak azt ordítva, hogy:" Hogy merésztelted otthagyni Saradát, mikor terhes volt a gyerekeddel?! "
- Ja... - komorult el kicsit Riku. - Hát.... Szakítottunk. Őszintén szólva már amúgy is számítani akartam, mert egyszer sem... khm... gyűrtük össze a lepedőt magunk alatt. Szép lány meg minden, de ilyen frigid akkor inkább tovább állok, gondtam. Aztán Szilveszter után még hidegebb lett. - magyarázta a srác. - Aztán egy nap haza jön a kis kurva és közli velem, hogy terhes. - Boruto megrándult, de minden erejét összeszedve visszafogta magát. - Én végig türelmes voltam vele, kedves. Elnéztem a hülyeségeit erre közli a rohadt ribanc, hogy félre kúrt. Én persze felpofoztam. - a célra elszakadt. Boruto felemelte a jobb öklét és egy jól irányzott ütés mért a férfi alkapcsára.
- Faszfej.... - vetette oda, majd elhagyta a mosdót. Mérgesen sétált vissza a kórterembe elé. Nagy meglepetésére Sarada is ott állt. Bár sokkal kevésbé formálisabban, mint azt ő megszokta. Egy vörös belebújós pulóvert viselt, fehér szoknyát az alatt pedig szürke cica nadrágot. Így sokkal... Anyukásabb volt. A lány mellé sétált. Annyi mindent kérdezett volna. " Mit tettél, miután az a szemét felpofozott? Egyáltalán hogy voltál képes pont te, egy ilyen egyéjszakás kalandba keveredni? " - és a többi, de nem szólalt meg. Csak nézte, ahogy a filmet végeztével Sairi elbúcsúzik és elhagyják a hideg épületet Himawarival, majd ahogy Sarada Yumival viselkedik. Ahogy beszélget vele, sokat mosolyog és megöleli. " Szilveszter mi? " - gondolta, majd egyszer csak egy gondolat vészkelte be magát az elméjébe. " Szilveszter. Februárban töltötte be a 6-ot. " - rémlettek fel az elméjében a gondolatok, mint kirakós darabok, amiket lassan összeillesztett, de nem akarta elhinni, hogy mit alkotnak. 6 évvel ezelőtt Szilveszter után hagyta el Konohát Sumirével. Persze nem véletlenül. Nem volt büszke a dologra, de Szilveszter este talaj részegre itta magát. Igazából szinte semmire nem emlékezett csak arra, hogy valakivel lefeküdt. A lány se rémlett, csak néhány pillanat az aktusból. Ezt megerősítendő reggel egy szobában találta magát ruha nélkül. Ez után mardosni kezdet a bűntudat ezért január 2. - án elhagyta Konohát Sumirével és hamar el is vette. Bár erre az útra a lány nélkül is elment volna, ez egy plussz indíték volt. Türelmesen várt, amíg Yumi elaludt, Sarada pedig elbúcsúzott tőle. Boruto ezek után besétált a kórterembe és egy ollóval lenyisszantott egy kicsit Yumia fekete hajából. Ezt egy zacskóba rakta és a recepcióhoz sétált, majd azt mondta:
- Szeretnék egy apasági tesztet csináltatni.
YOU ARE READING
The youngest Uchiha [Befejezett]
FanfictionKonoha élete egyik napról a másikra megváltozik, amikor egy rejtélyes terrorszervezet üti fel a fejét. Vajon képes lesz megbirkózni a feladattal a Kilencedik Hokage, Uchiha Sarada? Vajon miért tért vissza Boruto, miután 6 éve hirtelen látszólag mind...