19. Fejezet

1.2K 22 5
                                    

A legtöbb ember valószínűleg rosszul lenne egy 6 éves lány véresre vert testének látványától. Yamato nem tartozott ebbe a csoportba. Már rég túl volt azon a ponton, hogy ilyesmi érdekelje

- A célpont megérkezett. - mondta egyik kollégája a mikrofonba.

- Megyek! - kiáltotta Yamato, majd majd elhagyta a cellát.

- Délről közelít, Uzumaki Boruto és Shigaraki Sumire kíséretében.

"Hát persze." - Yamato már régóta gyanakodott Sumirére az Uzumaki Borutoval való kapcsolata miatt.

- Helyezkedjetek támadó állásba! - parancsolt rájuk Yamato. - Támadás! - adta ki a parancsot, mikor a Hokage és szövetségesei megfelelő távolságban voltak. A képernyőkhöz lépett és figyelte a kibontakozó harcot. Akármennyire is gyűlölte az Uchihákat kénytelen volt elismerni a Sharingan erejét. "Pont emiatt kell elpusztulnia. " - állapította meg. "Talán ha a hordozói nem lennének érzelmileg instabilak... Az Uchiha klán mindig is a konfliktusok központjában állt. " Ezért vetette meg az Uchihákat. "Ott a hatalom a kezükben és mire használják? Drámázásra." Sarada azonnal elkezdte használni a Sharinganját, pont úgy ahogy Yamato remélte. Sarada hirtelen leállt. Yamato nem teljesen értette mi történt, de rögtön összeállt a kép, mikor Sumire a földre tenyerelt és megidézte Nuet.

- Uram! Az első védelmi vonalat áttörték. - jelentette valaki.

- Vonuljanak vissza az épületbe! - utasította Yamato. - Zárják le bejáratot és az egyes szektort!

*****

Az Új Gyökér tagja visszavonultak egy nagy egy barlang bejáratába, majd egy nagy vasajtó zárult rájuk. Sarada szinte azonnal mért két hatalmas erejű ütést az ajtóra. Nem akarta beismerni, de kezdet érezni, hogy ha így folytatja, akkor nagyon gyorsan el fog fogyni a chakrája. Bent egy újabb vas ajtó várt rájuk, amit szintén könnyen átszakított és ami mögött újabb ajtók voltak találhatóak.

-Sara! Ez most én. - mondta Boruto. Sarada nem válaszolt. Legszívesebben rávágta volna, hogy: Na még mit nem!, de tudta, mi jár Boruto fejében és kénytelen volt igazat adni neki. Így haladtak tovább. Beljebb és beljebb az épületbe. "Minden arra utal, hogy egy barlangot építettek ki. Ki tudja milyen mélyre megyünk." - gondolta Boruto.

Sumire eközben gondoskodott a kamerákról. Tudta, hogy Yamato tervez valamit. Nem találkoztak sokszor, de úgy érzete, sikerült elég jól kiismernie a férfit. Kegyetlen szadista volt, aki nem törődött mással csak saját magával, viszont mindig volt terve. Ez pedig nem hagyta nyugodni Sumirét. Persze Sarada és Boruto is tisztában volt vele, hogy csapdába sétálnak, de ez nem igazán érdekelte őket. Túlságosan el voltak foglalva a lányuk kiszabadításával. Sumire kissé viccesnek találta, hogy ő valószínűleg előbb tudta, Yumi apjának kilétét, mint maga az apja. Nem volt túl nehéz kitalálni.

Hamarosan áttörték az utolsó vas kaput is, de meglepetésükre nem találtak senkit mögötte.

- Hol vannak? - kérdezte Boruto.

- Fogalmam sincs. - motyogta Sumire, majd a biztonsági kamerák felé vette az irányt. Persze jó részüket pont ő iktatta ki, de a többi még műkódötti, így segítségül szolgálhattak.  - Az északi szárnyban vannak. - jelentette ki.

- Hol?

- Mutatom. - felelte Sumire, majd intett, hogy kövessék.

*****

Yumi testét fájdalom járta át. A falba kapaszkodva álló helyzetbe küzdötte magát. A lába remegtek, úgy érezte bármelyik pillanatban összeeshet. A szemei cikázva mérték fel a szobát, miközben néha összeszorította őket és próbálta kitörölni az égő fájdalmat. Hirtelen a látása elhomályosult, a világ forogni kezdett vele, elfogta a hányinger. Becsukta a szemeit és próbált nagy levegőjét venni. "Kibírod Yumi. Nem is fáj annyira." - mantrázta magában.

Hirtelen kivágódott a cella ajtaja és besétált a férfi. Yumi teljesen lefagyott. Az agya pánikolva üvöltötte, hogy: FUSS, de a teste nem engedelmeskedett, csak állt egy helyben. Újra a remegés fogta. A férfi egyre közeledett, ő pedig moccani se bírt. Megfogta Yumit az alkarjánál fogva és kirángatta a szobából. A járás még több fájdalmat jelentett, de Yumi nem állhatott meg. Mikor túl lassú volt, a férfi jó erősen megrántotta. Yumi már alig tudott állni mire megálltak. Yumi szemhéjai mázsásnak érződtek, így nem igazán tudott körülnézni, de a vízcsobogás miatt úgy sejtette, valamiféle patak mellett lehettek. Nem volt engeria ellenkezni, vagy állni, csak fáradt volt.

*****

Sumire végül egy nagyobb terembe vezette őket, amin egy folyó haladt keresztül. Nem meglepő módon, amint beléptek, az Új Gyökér ninjái bekerítették őket. A folyó másik oldalán a férfi állt, akit Sumire Yamatonak nevezett, maga előtt tartva egy megviselt Yumit. A kislány láthatóan alig állt a lábán, a szemei csukva, a bőrét foltok és horzsolások borították. Sara úgy érezte felforr a vére.

- Csak nem a Kilencedik Hokage? - kérdezte Yamato gúnyosan. Yumi nehézkesen kipislantott a szempillái alól, mégha csak egy pillanatra is.

- Mit akarsz? - vágott a közepébe Sarada. Esze ágában sem volt cseverészni, mikor a lánya élet veszélyben volt.

- Én? Semmi mást csak, hogy add meg magad. És a lánynak nem megfulladni. - hangzott a felelet. Sarada kezei ökölbe szorultak. Tudta, hogy Yamamto át akarja verni, de mi más valászatása volt? Yumi olyan gyenge, hogy szinte azonnal megfullad, ha vízbe dobják. Szóra nyitotta a száját, viszont mielőtt még bármit is mondhatott volna valami váratlan dolog történt. Yumi egy pillanatra kiszabadult és jó erősen megrúgta Yamatot. A férfi válaszul azonnal belelökte a kislányt a vízbe. Sarada azonnal neki rontott a Susanoojával, soha nem látott dühvel. Sumire a többi munkát tartotta fel, még Boruto Yumi segítségére sietett.

Folyó gyors sordású volt és nagyon nagyon hideg. Valamilyen csodával határos módon Yuminak sikerült fenntartania magát a víz felszínén, de nem sokáig. Próbált levegőt venni, de csak jéghideg víz volt, ami belülről égette. Nem, nem tud újra felmenni. Túl fáradt, itt a vége. A látása kezdett elhomályosulni, mikor hirtelen valaki felrántotta a víz felszínére és kivitte a partra. Yumi heves köhögésben tört ki, ahogy a tüdeje újra oxigénhez jutott. Az utolsó dolog amit látott az egy ismerős szőke frizura körvonala volt, mielőtt elsötétült előtte a világ.













  

The youngest Uchiha [Befejezett]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt