- Az Uchiha klán egy harcos klán volt, akiket kekkei genkaiuk tett különlegessé. - mesélte Boruto.
- Milyen kekkei genkai?- kérdezte Yumi. Boruto egészen máshogy látta a kislányt, ahogy hatalmas csillogó, szemekkel hallgatta amit mesélt. " Sarada tényleg egyáltalán nem mesélt neki az Uchiha klán történetéről? " - majd amint felvetette magában a kérdés pofon is vágta magát. " Persze, hogy nem. Ha elmesélné az Uchiha klán történetét, muszáj lenne mesélnie az Uchiha mészárlásról. "
- Egy szemtechnika. - válaszolta a kék szemű férfi hosszas gondolkodás után.
- Mint a Hyuuga klánnál a Byakugan? - tudakolta a kislány
- Igen. Aztán.... Az Uchihák többsége tehetséges ninja volt.... - és ők alkották a Katonai rendőrséget, de ezt se mondhatta el. - és... Sokuknak volt sötét haja és fekete szeme. - fejezte be Boruto.
- Ennyi? - vonta fel a szemöldökét Yumi. - Ez nem valami sok.
- Semmi köszönet? Olyan vagy, mint anyád. Sajnálom azt a szerencsétlen frátert, aki őt vette feleségül..... - morogta Boruto kissé sértetten, mire Yumi felkiáltott:
- Hé! Ne sértegesd a mamámat!
- Jól van na! Csak vicceltem..... - a szőke hajú férfinak hirtelen eszébe jutott valami. - És Sarada mennyit van otthon? Csak mert ő a Hokage.... És az sok munkával jár. Az én apám is Hokage volt és nem volt túl gyakran otthon.
- Tudom. A Hetedik..... Himawari néni apja. De a mamám nem munkamániás. Minden délután négykor befejezi a papírmunkát és onnantól, már csak vészhelyzetekhez lehet riasztani telefonon, de az nem gyakori. - magyarázta a kislány.
- És a papád.... Biztos nagyon türelmes lehet, ha képes elviselni.... - Boruto pillantása találkozott Yumi szúrós tekintetével. - Nem szóltam.
- Ezt inkább hagyjuk ha lehet. - javasolta Yumi.
- Amúgy... Hová megyünk? - tette fel a jogos kérdés Boruto.
- Hima nénihez. Mit gondoltál, hogy anyukám engedi, hogy a hat éves gyerek egész nap egyedül mászkáljon a faluban? - forgatta a szemeit a gyerek. Boruto nem mondott semmit. Nem gondolta volna, hogy a "Sarada és Himawari jó barátok lettek. " ezt takarja.
- Szia Hima néni! Mitsuki bácsi! - köszönt Yumi, mikor a házukhoz értek.
- Szia Yumiya. - mondta Mitsuki a tőle megszokott, nyugodt mosollyal.
- Velük bezzeg kedves vagy.... - motyogta az orra alatt Boruto.
- Azokkal vagyok kedves, akik megérdemlik. Téged max másfél napja ismerlek. - fordult hátra Yumi, majd át rohant a házon, aki a hátsó kertbe. Ahol Ayano egy virágot szugerált a tekintetével. - Te meg mit csinálsz? - kérdezte Yumi, majd leült a vörös hajú kislány mellé.
- Várom, hogy kinőjön az írisz, ami elültettünk. - felelte Ayano.
- Aha.... De attól, hogy bámulod még nem fog semmi se történni. - jegyezte meg a fekete hajú.
- Azt már meguntam nézni, ahogy Sairi szenved a Shinobik történelme felett. - nevetett fel Ayano.
- Az írisz a kedvenc virágos? - szólalt meg Boruto és ő is letelepedett a két kislány mellé. Yumi jópár szúrós pillantást küldött felé.
- Igen. - bólintott Aya.
- És a tied Yumi? - Boruto kissé sértetten volt. Mikor beszélgetést kezdeményez még akkor se hozzá beszélnek.
- A kaktusz. - vágta rá a kislány.
- Az nem is virág dattebane! - pattant fel Ayano. - Az igazit akarom tudni!
- Igazából Yan- chan, a kaktusznak is van virága, ami nagyon szép. Lehet piros, sárga, kék vagy rózsaszín és nagyon szép. - magyarázta Yumi.
- Érdekes a seggem! - hallatszott a kiáltás, majd a Shinobik történelme egyenesen a virágágyásba zuhant.
- Az íriszeim! - hökölt hátra. - Sairi! Azonnal gyere le ide! - ordibált Yan- chan.
- Bocsi Aya! - kiáltotta Sairi. Ayano felkapta a könyvet és besietett a házba, miközben valami ilyesmit mormogott:
- Na majd adok én neki dattebane. - Yumi és Boruto kettesben maradtak.
- Valami bajuk van velem? - értetlenkedett Boruto. Főleg Hiro és Ayano volt az aki levegőnek, egyedül Sairi vett róla tudomást. - Hironak, Ayanonak és Sairinak. Teljesen levegeőnek néznek. - a mellette ülő kislány rá emelte semleges tekintetét, majd érzelem mentes hangon megszólalt:
- Te tényleg nagyon hülye vagy.
- Mit mondtál? - horkant fel a szőke.
- Azt mondtam nagyon hülye vagy. Komolyan azt hitted, hogy csak így beállítasz, hogy: Sziasztok én vagyok a nagybácsitok, aki eddig tett a fejetekre és minden rendben lesz? - de mielőtt folytathatta volna Boruto közbe vágott.
- Na álljon meg a hegyi menet! Te azt se tudod, hogy miért voltam távol! Fogalmad sincs a felnőttek világáról! Nem érdekel, hogy mit tudsz és mit nem! Te csak egy taknyos kölyök vagy, aki azt hiszi, hogy érti a világot pedig nem! - emelte fel a hangját Boruto.
- Nem érdekel senkit, hogy miért voltál távol! Lényegtelen! Lehet, hogy taknyos vagyok, de azt tudom, hogy nem állíthatsz be csak úgy és várhatod el, hogy szeressenek azok, akiket otthagytál, mint eb a szarát! - kiáltotta a kislány. - Lehet, hogy még csak kölyök vagyok, de én legalább jelen voltam! Te itt hagytad a szeretteidet szó nélkül és ezek után még csodálkozol, hogy se Sairi, se Hiro, se Yan- chan, se a mamám nem akar veled lenni?! - Yumi mostmár teljes torkából ordított úgy, hogy az egész környék zengett tőle, majd hátat fordított Borutonak és puffogva elsétált.
- Te meg hova mész? - eszmélt fel Boruto, hogy a hat éves gyereknek nem kéne egyedül mászkálnia.
- A nagymamámhoz. - vetette oda Yumi úgy, hogy vissza se fordult. Boruto csak döbbenten állt és nézett a gyerek után. Nem gondolta, hogy ezt és így fogják hozzá vágni. " Mit gondol ez kis vakarcs, hogy én hat évig nyaraltam? " - mérgelődött magában Boruto.
- Nem hiszem, hogy magadra kéne venned. - szólalt meg egy ismerős hang a kertre néző ajtóból.
- Köszi Mitsuki, de azt hiszem elég nyilvánvalóan kifejezte, hogy se Sairi, se Hiro, se Ayano, se ő nem igazán kedvel engem. - sóhajtott Boruto.
- Tudod.... Riku elhagyta Saradát, mikor terhes lett Yumival. - mesélte a kék hajú férfi. - Yumiya úgy tesz, mintha ez nem érdekelné, de igazából hibásnak érzi magát.
- Szemét... - motyogta Boruto. Sohase állhatta Sarada pasiját Rikut, de most még jobban utálta.
- Igen. Szerintem igazából csak a saját apja képét vetíti rád ki. - folytatta Mitsuki.
- Lehet, hogy igaza volt. - mondta az orra alatt alig hallhatóan Boruto. - Szegény kislány. Szegény Sara....
KAMU SEDANG MEMBACA
The youngest Uchiha [Befejezett]
Fiksi PenggemarKonoha élete egyik napról a másikra megváltozik, amikor egy rejtélyes terrorszervezet üti fel a fejét. Vajon képes lesz megbirkózni a feladattal a Kilencedik Hokage, Uchiha Sarada? Vajon miért tért vissza Boruto, miután 6 éve hirtelen látszólag mind...