17. Fejezet

649 31 7
                                    

Yumi az ágyon ült az "Árnyékból a fénybe" című művét olvasgatva, bár ő találóbbnak tartotta volna, ha a könyvet "Milyen apakomplexus?"- nak nevezik el. Mikor Boruto a hírnevéről hemcegett, egy szavát se hitte el, de túlságosan gyötörte a kíváncsiság, így kénytelen volt utána nézni, az emberek pedig ezt a könyvet ajánlották, ami elvileg Boruto önéletrajza. Igazából, kénytelen volt elismerni, hogy ha a könyv tartalmát valóságként kezeljük, akkor Boruto több tiszteletet érdemel, mint amennyit ő adott neki. Kissé lelkiismeret fordalása lett, de abban egészen biztos volt, hogy soha nem fog bocsanátot kérni Borutotól. Időnként kénytelen volt megdörzsölni a szemét mert iszonyatosan viszketett. Általában hazudott, mikor megkérdezték, hogy fáj-e a szeme. Nem igazán tudtak volna sokat tenni, max eltiltották volna a tévétől és a könyvolvasástól, amit pedig nagyon nem szeretett volna. "Amúgyis meg fogok halni." - gondolta. Sakura, Sarada és Boruto nagyon óvatosak voltak, hogy ne mondjanak semmit előtte, de elég hamar kitalálta. Mióta kórház volt az anyja minden idejét vele töltötte és megvett neki minden könyvet, amit csak lehetett. Persze eddig is sokszor kapott könyveket, de bőven nem ennyit. Ezek mellett pedig úgy érezte magát, mint aki haldokol. Rettenetesen fáradt volt, a karja és a lábai pedig gyengének érződtek. Volt amikor nehezére esett felvenni egy könyvet, vagy elmenni a mosdóba. Ezek mellett még infúzió is nagyon vacak volt. Lehet, hogy a teste megkapott minden tápanyagot, ami szükséges volt, de attól az ő édesség iránti sóvárgasa nem enyhült. Yumi hirtelen összerezzent. Valami mozgást vett észre a szeme sarkából. Furcsa, nyugtalanító érzés fogta el. Letette a könyvet az ágyra és felállt. A lábai olyan gyengék voltak, hogy majdnem elesett. Kénytelen volt az ágyban  megkapaszkodni. Lassan az ablakhoz csoszogott. Érezte ahogy a fagyos levegő beáramlik a szobába. " Ez meg mióta volt nyitva?" - kérdezte magában, mikor hirtelen egy kéz tapadt a szája elé. Egy éles szúrást érzett a nyakán, majd elsötétült előtte a világ.

*****

Sumire nagyon nyugtalan volt. Már napok óta nem kapott utasításokat, hogy mit tegyen és ez nagyon feszültté tette. A legtöbben ilyenkor élveznék a semmit tevést, de Sumire egy elit jounin volt, akinek minden érzéke azt súgta, hogy valami történni fog. A kórházba tartott Yumihoz. Időnként meg szokta látogatni a kislányt. Yumi meglepően jó beszélgető társ volt, még ha néha kissé nyers is a modora. Viszont nehéz volt nézni, ahogy haldoklik. Az Uchiha lány minden találkozásuk alkalmával egyre rosszabb bőrben volt. Amikor a kórházba ért rögtön a recepcióhoz sietett.

- Elnézést. Ide tudja hívni Uchiha Sakurát? - kérdezte kedvesen.

- Sajnálom, most műtét végez. - mondta a pultnál ülő hölgy.

- Köszönöm a segítséget. - felelte Sumire, majd elindult Yumi szobája felé. Általában engedélyt szokott kérni Sakurától vagy Saradától, hogy bemehessen Yumihoz, de egyiküket se tudta elérni, így most elhagyta ezt a részt. Rossz érzés fogta el, ahogy a szoba elé ért. Nem érezte Yumi chakráját. "Lehet, hogy csak a mosdóba ment ki. " - próbálta nyugtatni magát. Yumi nagyon makacs volt. Többször is beszélt róla, hogy "ha beledöglik se fog ágytálat használni".  Sumire finom bozdulattal benyomta az ajtót. Rögtön megcsapta a jeges szél, ami a nyitott ablakon keresztül süvített be. Yumi sehol, csak egy könyv az ágyán. Nagyon rossz érzése támadt. "Lehet, hogy.... Nem az nem lehet!" Körbetekintett a szobában. Hirtelen megakadt a szeme valamin. Az egyik kispolcon levő orvosi eszközök közül hiányzott az injekciós tű. Sakura mindig cserélte azokat az eszközöket és soha sem maradt ki semmi. Pánik lett úrrá rajta. "Szólnom kell Saradának!" Futni kezdett, ahogy csak a lába bírta. Teljesen belizzadt a télikabátjába és többször megcsúszott a jeges utcákon, de ez nem érdekelte. Mikor Sarada házához ért azonnal dörömbölni kezdett Sarada ajtaján.

- Sarada! Nyisd ki! Ez nagyon fontos! - kiabálta. Szerencsére hamar ajtót nyitottak.

Borutot és Saradát csak az rántotta le a földre, mikor valaki iszonyatosan hangosan kezdett el kopogni. Azt hitték ki törik az ajtó. Sarada nem mondott semmit csak felállt. Boruto egyből tudta, hogy az Uchiha intézi a dolgokat. Mikor Sarada ajtót nyitott Sumire fogadta, aki eléggé be volt pánikolva. A lila hajú csak ennyit mondott:

- Nagy baj van! Yumi eltűnt!

The youngest Uchiha [Befejezett]Where stories live. Discover now