16. hopeloos verliefd.

2.2K 91 25
                                    

hee, wow ben ik weer in z'n korte tijd haah! Ik moet eigelijk leren maar daar heb ik totaal geen zin meer in:$ Dus ja dan nog maar een hoofdstuk erbij(: Enjoyyy

16. Hopeloos verliefd.

Sanne's p.o.v


Ik staar naar zijn ogen, mond en neus. Ik heb ze gemist, ik wist natuurlijk precies nog hoe ze eruit zagen maar ze om nu weer echt te zien is wel bijzonder. Ik glimlach en sla mijn ogen neer en kijk dan weer in zijn mooie ogen. Ik zucht even en blijf dan kijken zonder ook maar een woord te zeggen. Ik zie dat hij zijn mond open wil doen maar ik leg snel mijn vinger erop zodat hij niet praat. Ik wil genieten van dit moment, het moment wat ik heb gemist. Ik zit hier alleen in mijn badjas en hij staat voor mij met een handdoek om zijn middel. Alles kan nu. Alles mag nu. Ik blijf kijken in zijn ogen en kantel mijn hoofd een beetje, ik zie hem verward kijken en lacht dan. Ik pak mijn mok die voor mij staat zonder ook maar zijn ogen te verlaten. Hij legt zijn hand op mijn wang en komt dichterbij, ik voel zijn middel tegen mijn knieen aan drukken en ik kijk omhoog, en lach. Ik sluit mijn ogen en wacht tot ik zijn lippen op de mijne voel. Het is intens, en een subtiele kus. Niks teveel, niks te weinig. Precies wat ik nodig had op dit moment. Ik trek me terug en zie de twinkeling in zijn ogen. Hij durft niets te zeggen en gaat dan weer naar achter. Ik pak zijn hand beet en ik trek hem naar mij toe en laat zijn lippen weer op die van mij rusten. 

Dan schrik ik wakker en adem hefig. Ik voel een hand op mijn rug, en een zachte zware stem 'Gaat het San?'' en ik kijk verschrikt achteruit. Het is Louis met opengeknepen ogen mij ongerust aan kijken. Louis was het niet in mijn droom. Waarom droomde ik over Harry, hoe haal ik het in mijn hoofd, het moest Louis zijn in plaats van Harry. Ik lach zwak naar Louis en zucht. ''ik ga even warme choco maken, dan knapt het wel op'' ik haal mijn hand door mijn haar en Louis knikt. Ik stap uit bed en mijn warme voeten raken de koude vloer aan, ik ril even en loop dan de trap af. Ik haal mijn hand nogmaals door mijn haren heen, en ik laat een traan vallen. Ik houd van Louis, waarom droom ik dan over Harry? En ik zucht, haal de choco uit de kast en zet de waterkoker aan. Gedachtes stromen door mijn hoofd, over harry maar ik probeer ze te onderdrukken om Louis voor me te zien. Ik slaak een gil en ik zak neer op de grond. Ik voel twee warme handen op mijn schouders en een gestalte knielt achter me en trekt me naar zich toe. Ik draai me om en sla mijn handen om zijn nek. Louis streelt mijn haar en zucht 'Het komt goed Sanne'' maar ik hoor twijfels in zijn stem. Hij tilt me op en legt me op de bank neer en loopt dan terug naar de keuken. Ik kijk zonder gevoelens naar het witte plafond en zucht. Ik hoor Louis terug komen en komt naast me zitten en geeft me de mok aan. Ik ga recht op zitten en steun met mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik laat een traan vallen en kijk dan in zijn vertrouwde ogen. Deze ogen zijn veel mooier dan die van Harry. Ik streel zijn wang en plaats mijn lippen op die van hem. Hij kust twijfelachtig terug en trekt dan terug. 'drink maar even wat' zegt hij kalm terwijl hij zijn arm om me heen slaat en zijn kin op mijn hoofd legt. Ik drink een slok en laat het naar binnen glijden. Ik voel de warmte door heel mijn lichaam heen en sluit even mijn ogen. ''Ik had een nare droom' zeg ik dan uiteindelijk met een beverige stem. 'je hoeft het niet te vertellen he san' zegt hij gerustellend, maar ik weet dat hij wil weten wat er met mij aan de hand is. ''het is Harry'' hij kijkt me wazig aan, en kan zich niet meer goed herrineren wie het is. '' Mijn kamer genoot van het ziekenhuis'' zeg ik dan twijfelend. En ik zie zijn ogen donkerder worden. 'Wat is er gebeurt?' en hij kijkt onzeker. 'hij kuste me' en hij zucht en neemt wat afstand van me, ik kijk hem met spijt aan. ''en ik trok niet terug'' en ik neem dan nog een slok van mijn drinken. 'het was maar een droom he Lou' zeg ik dan om hem gerust te stellen, maar ik zeg het vooral om mezelf gerust te stellen. Waarom heb ik dat in hemelsnaam gedroomt dat slaat toch nergens op. ''maak je niet druk Lou, ik hou van jou' ik snap wel dat hij er onzeker over is, ik kom nog bijna elke dag bij hem, en ik weet dat Harry mij leuk vind. 'Ik weet het San, maar je droomt dat niet zo maar' en ik wist dat hij gelijk had. Ik sla mijn ogen neer, en zucht dan. 'Ik verlaat jou nooit meer' zeg ik dan en kijk hem recht in zijn ogen aan, hij krijgt een kleine glimlach op zijn gezicht en slaat dan zijn ogen neer. Hij slaat zijn arm open, en ik ga weer tegen hem aan liggen. 'Weet ik Sanne'' en hij zucht en laat zijn hoofd weer rusten op mijn hoofd. Ik kijk hem aan en geef hem dan weer een kus. 'kom we gaan slapen'' ik zet mijn mok op de tafel, pak zijn hand en loop voor hem aan de trap op. Ik ga ik bed liggen en hij gaat erbij liggen. Ik ga op zijn borst liggen en luister naar zijn ademhaling waarna ik in slaap val. En nu wel een droom heb over Louis. 

De volgende ochtend wordt ik wakker met de geur van gebakken brood. Ik doe snel mijn badjas aan en loop naar beneden waar ik de radio aan hoor en een zingende Louis mij tegemoet komt. 'goedemorgen' zegt hij en kust me vlug en loopt dan weer de keuken in. Ik volg hem en zie het brood in de oven. 'Wat is dit?' en ik lach, zal hij dan toch gedacht hebben aan dat we elkaar 4 maanden geleden onze eerste kus hebben gehad. Het leek alsof hij mijn gedachten gelezen had, hij tilt me op en zet me neer op het aanrecht. En geeft me een kus, precies dezelfde als onze eerste kus, deze liet me zelfs weer blozen en ik kijk hem aan met een grote glimlach. Ik sla mijn handen om zijn nek en trek hem naar mij toe en geef hem een kus. ''Je was het dus niet vergeten?' zeg ik met een grote glimlach ''dacht jij dat ik dit zou vergeten?' en hij grijnst. Als we aan tafel zitten met zelfs kaarsjes kijkt hij me opgewekt aan ''Ik heb iets bedacht voor vandaag, ik hoop dat je geen plannen hebt'' en hij kijkt me hoop vol aan. ''Harry kan ook wel een dag zonder mij'' en ik lach. 'Maak daar maar een week van' en zijn grijns wordt groter. 'wat bedoel je?' en ik kijk hem verward aan. 'We gaan naar LONDON!' En ik spring van de stoel af, en slaak een gil van blijdschap.  Ik val hem om de nek en geeft hem een zoen. ''Wat geweldig!' en ik lach 'Wanneer gaan we?' en ik kijk hem vol blijdschap aan. ''Over 3 uur moeten we op het vliegveld zijn dus je kan je koffer alvast wel pakken'' en ik lach en ga bij hem op schoot zitten, zo dat ik zijn gezicht voor mijn gezicht heb. Ik pak zijn hoofd vast met mijn handen en kus hem dan. ''Dankjewel dit is geweldig!' zeg ik net hard genoeg dat hij het kan horen en kus hem daarna weer. De zoen wordt heviger en hij schuurt tegen mij aan. Ik hoor een kreun zijn mond verlaten en ik grijns en trek me terug, hem daar vol lust laten zitten 'ik ga mijn tas pakken' zeg ik uitdagend en loop dan weg. ''Je bent verschrikkelijk Sanne!' zegt hij en ik hoor dat hij moet lachen. Ik loop de kamer in en hoor dat hij achter mij aan is gekomen. Hij pakt me van achteren vast bij mijn midden en geeft kusjes in mijn nek. Net als hij in de lessen had gedaan voor al het gedoe. Ik sluit mijn ogen en leg mijn handen in zijn nek, en ik draai me om en zoen hem dan weer. ''Louis, we moeten nu echt in gaan pakken'' zeg ik als hij weer verder wil gaan, hij legt hijgend zijn hoofd in mijn nek en geeft nog kusje 'Verpest het nou niet' smeekt hij en gaat met zijn hand over mijn billen heen en ik lach 'ik verpest het niet'' en kus hem dan weer en loop dan naar de kast om mijn kleren te pakken. 'we hebben genoeg tijd in Londen' en hij zuchtte omdat hij wist dat ik gelijk had en dat we moesten opschieten. 'Oke is goed tease' en hij loopt uit de kamer. Ik grijns, ik ga gewoon met Louis naar Londen. Hoe geweldig is dat! En ik grijns als ik de kleren uit mijn kast pak. Eindelijk ben ik dan weg bij al mijn problemen. Op naar Londen!

Wauw, ik krijg weer meer plezier in schrijven haha! Nou goed, hopelijk vonden jullie dit leukk (: byeee ♥

Sex lessons of Louis Tomlinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu