Les 3 de verleiding

7.5K 182 8
                                    

(Hee mooie mensjes, het is heel laat dus ik denk niet dat dit een super lang hoofdstuk word, het spijt me! Maar maar maar ik ben wel super blij met jullie zeg! Dankjewel ! Veel liefs) Okee dit had ik gister geschreven en ik was van plan om het te schrijven... Maar mijn dag verliep iets anders en de stemming zat er van mij niet echt in, vandaag gaat het iets beter en dus krijgen jullie een nieuw hoofdstukje (: Veel Liefs

Les 3 de verleiding

 Ik werd wakker met een verschrikkelijke hoofdpijn, ik kreunde en rolde uit mijn bed. Nog op de grond liggend deed ik mijn kleren aan en kroop verder naar de badkamer, waar ik toch op zou moeten staan. Ik keek in de spiegel en keek even kort naar mijn ''lovespots''. Ja hoor ze zaten er nog steeds, niet dat ik verwacht had dat ze ineens weg zouden gaan maar toch.. Het kon.. Maar goed ik haalde snel de make-up van mijn gezicht wat overal zat. Ik zuchtte dit zou een erge dag worden, ik zou blij zijn als ik eindelijk bij Louis zou aankomen, maar goed dat duurde nog een poos, want eerst moest ik wel naar school. School is erg verandert de laatste tijd, Kim kijkt anders naar me op en soms lijkt het net alsof ze naar me lacht. Zou dat komen omdat ik nu wel met een jongen heb gezoent? Dat zou toch raar zijn? Nouja ik moet ook zeggen dat ik soms mijn shirtje iets meer naar onder doe zodat ze een deel van dat plekje daar zien.. Maar he dat is opzich toch niet heel raar, als je eerst echt de grootste nerd op school was en nu bij 1 van de populaire,, nouja populair.... iedereen doet wel aardiger tegen mij alleen door die plekken. Eigenlijk zou ik Louis moeten bedanken, en ik lach. We zullen zien hoe het vandaag op school gaat. Ik doe mijn haar in een staart en doe snel wat mascara op en loop dan naar beneden. Ik maak mijn lunch klaar en pak snel een appel en loop dan de deur uit. Sander die was al naar school want hij moest wel het eerste beginnen en ik niet. En mams is zoals elke dag aan het werk... Alleen zijn s'ochtends is nooit leuk.. Ik loop over straat en ik hoor gefluit van de zijkant komen. Niet kijken niet kijken zeg ik in mezelf. Als ik het nog een keer hoor kijk ik wel om, het is Louis! Mijn hart maakt snel een sprongetje ''Zo jij kijkt ook niet snel om, wel doen hoor! Je mag er wezen!'' zei hij lachend wanneer hij naast mij kwam lopen ''ik zal het onthouden voor de volgende keer'' zeg ik en geef hem een knipoog, we moeten allebei lachen ''Hoelaat ben je vanmiddag vrij'' ''Uhh 3 uur, dus dan ben ik rond half vier wel bij jou'' en ik lach naar hem ''Ah dat duurt veels te lang'' en hij grijnst ''Sorry maar ik kan er niks aan doen'' en ik geef hem een vriendschappelijke stomp ''Zou ik je anders ophalen? Dan ben je ook eerder bij mij?'' en ik lach ''Ja is goed!'' hij grijnst nu nog breeder, ''Yes! Oke ik heb er veel zin in alleen ik moet hier af, tot vanmiddag'' ''Ja ik ook, tot vanmiddag!'' En hij geeft me snel een kus en loopt dan verder.. ''Sanne Sanne!!'' hoor ik achter mij, is dat nou Kim die mij roept? Ik draai me om en ja hoor daar komt Kim aangerent, zou ze mij en Louis hebben gezien? Ik hoop het wel ''Wat is er?'' vraag ik als ze al wat dichter bij is "'wie is die leuke jongen waar je net mee liep? Je broer?'' ''Nee Kim, dat is Louis..'' en ik kijk haar ondeugent aan, zij weet heel goed dat ik met hem gezoent heb en dat hij de dader is van al die lovespots in mijn nek.. ''Oh'' en haar gezicht vertrekt. ''Maar het spijt me, hoe ik de laatste tijd tegen je heb gedaan, ik had je niet zo moeten beoordelen, want je bent een aardig en gezellig meisje'' en ze keek even naar beneden en haar wangen begonnen rood te kleuren. Mijn mond viel open van verbazing, zei Kim zegt sorry tegen mij, waar heeft dat kind last van? ''Uhh, geeft niet, maar het was handiger als je dat even eerder had bedacht'' zeg ik een beetje arrogant tegen haar, ja nou ik ga ook niet doen alsof er niks aan de hand is geweest... ''Ja ik snap het ook echt wel, het was gewoon lullig..'' en ze kijkt me aan ''Ja okee je hebt gelijk, maar je excuses zijn aanvaard hoor'' en ik geef haar een knipoog, ik heb ook geen zin in gedoe, en als ze nou weer een beetje een goed woordje voor me gaat doen wordt ik nog meer geaccepteerd, samen lopen we naar school, en eigenlijk hebben we ook nog wel lol samen. Ik wist niet dat Kim zo aardig kon zijn. Op school verliep het allemaal ook nogal apart, Kim stelde me aan al haar vrienden voor, en die jongens keken me allemaal een beetje uitdagend aan.. Het was nogal eng om het zo maar te zeggen.. Maar goed ik heb er niet moeilijk over gedaan. Daarna ben ik naar Sasha en Fleur gegaan en mijn verhaal vertelt, hun vonden het ook allemaal erg raar en daarna hebben we er hard om moeten lachen, gelukkig ben ik nu vrij en ik pak mijn jas en loop naar buiten waar ik Lou al zie staan, grijzend tegen zijn auto, ik loop lachend naar hem toe ''Hee!''en ik geef hem een kus op zijn wang, hij kleurt een beetje rood, ''Hee schoonheid'' en hij laat zijn hand even langs die van mij gleiden en dan stappen we de auto in. Onderweg streelde hij soms even mijn hand of been, die kleine details maken hem zo veel leuker ! Ik mag hem alleen niet leuk gaan vinden denk ik.. Want hij vind mij toch ook niet leuk..?

Als we bij hem thuis komen, gaan we meteen door naar zijn kamer ik moet er wel om lachen, het is opzich wel een goed teken. ''Okee Sann we gaan vandaag werken aan verleiden'' en hij grijnst ''Okee en wat bedoel je daar precies mee?'' vraag ik hem en hij leunt naar voren, hij komt net niet dicht genoeg bij dat onze lippen elkaar raken, ik wil naar voren maar ik heb het gevoel dat dat juist is wat hij wilt, ik kijk naar zijn ogen en mond en ik kan er niet meer tegen, en ik zoen hem op zijn mond. Onze lippen raken elkaar zacht aan. Hij trekt zich te snel naar mijn zeggen terug. ''Dat mijn lieve Sanne is verleiden'' en hij lacht, Ik kijk hem boos aan, dit is zo gemeen hij maakt mij gewoon zo gek. ''Nu mag jij het proberen'' ik kijk hem uitdagend aan en ik knik, ik raak zijn gezicht zachtjes aan en kijk soms verleidend naar zijn lippen en bijt op mijn lip, ik kom steeds dichterbij maar net als hem net niet zo ver dat onze lippen elkaar raken, hij buigt steeds verder naar voren en ik lach, het lukt me gewoon, onze lippen zijn nu nog maar 2 mm van elkaar vandaan, ik kan zijn adem voelen op mijn lippen hij ademt onrustig, en hij likt zijn lippen dat ik zijn tong op die van mij kan voelen. Hij kan het niet meer tegen houden en zoent me teder en liefdevol, ik lach door onze zoen door en ik zoen hem terug, ik grijp hem vast bij zijn haren en hij zucht uit opluchting. Ik trek me terug net als hij wat wilder wil gaan zoenen, dit noem ik nou verleiding ''Shit je bent hier veelste goed in'' en hij trekt een sip gezicht ik moet lachen en geef hem nog snel een kus, en laat hem daar vol met lust zitten. Ik kijk hem gemeen aan en kus hem in zijn nek om hem nog iets gekker te maken, ik ga weer over de vorige lovespot heen en hij krijgt weer kippen vel ''Sanne je bent geweldig'' en hij pakt mijn hoofd en begint mij alweer te zoenen, zijn handen gaan naar mijn onder rug en trekt een beetje mijn shirtje omhoog, zijn warme handen op mijn blote huid laat mij rillen, het voelt zo fijn, zo één met hem, ik wil zijn six-pack ook voelen, maar ik denk dat ik daar dan wel wat te vroeg voor ben en dus laat ik het maar met op z'n shirt, ik voel zijn abs en ik ga er overheen met mijn vingers, hij trekt me verder naar zich toe, en ik leg mijn handen in zijn nek.. Na een poosje houden we op en hij kijkt me droomerig aan. ''Weetje Sanne, ik begin eigenlijk wel een beetje wat voor je te voelen'' en hij kijkt naar beneden.''

p.o.v Louis

Ik moet het haar zeggen, ik voel dat ze al verder wil maar het laat omdat het voor haar misschien nog te vroeg is, ik heb mijn hand op haar blote rug gelegt ik voel een rilling door haar lijf gaan. Ik trek terug en denk dat ik dit moment maar moet pakken, ik begin twijfelend ''Weetje Sanne, ik begin eigenlijk wel een beetje wat voor je te voelen'' en ik kijk naar beneden anders ziet ze te goed dat ik rood wordt.. ze tilt rustig met haar mooie vingers mijn kin op zodat ik haar in de ogen kijk ''Dat heb ik ook'' en ze kijkt me met haar mooie eerlijke blauwe ogen aan. ik vertrouw haar. Ik slaak een zucht van opluchting, en ik lach naar haar en ze lacht terug, ze geeft me nog een kus ''Ik begin je leuk te vinden Louis'' zegt ze tegen mij met een onschuldige glimlach ''Ik jou ook zeker Sanne'' en ik grijns, maar hoe kan ik nou het zusje van Sander leuk vinden, Ja okee, ze is een pracht meid. Eerlijk en ze leert veel van me, en ik moet zeggen ze kan ook goed zoenen. Misschien is dat lullig te zeggen maar ja ik bedoel ik ben en blijf een man, en je weet hoe wij denken. okee dat is niet waar... Bij haar voelt het zo anders, ik heb niet de behoefte om snel met haar te gaan, ik wil juist die spanning opbouwen, dat het speciaal verloopt en niet dat het na een week al klaar is.. Ik lach naar haar en haar ogen stralen, ''Kom ik breng je naar huis het is al 5 uur geweest'' haar ogen worden groot en knikt en staat op, ik geef haar een tik op haar kont en lach ik laat mijn hand rusten op haar heup en we lopen naar de auto, ik hou haar deur voor haar open en ze lacht vriendelijk.. ik stap in naar de andere kant en de terug weg verloopt rustig, ik weet niet geod wat ik tegen haar moet zeggen.. het is allemaal zo complex.. als we bij haar huis komen streelt ze mijn wang en lacht ze naar me en geeft me een zoen, ik zoen haar terug en streel haar schouder. ze lacht nog naar me voordat ze uitstapt, ''Ik zie je morgen weer'' zegt ze ''Ja maar ik spreek je vanavond wel even'' en ik knipoog naar haar ''Ja is goed, ik hoor wel van je'' en ze loopt naar binnen ik wacht nog even tot ze helemaal in huis is en rijd dan terug naar huis waar mijn ouders ook weer thuis zijn, Ik kan aan niks anders denken dan aan haar, de hele avond spookt ze al in mijn hoofd, Ben ik nou verliefd aan het worden op haar? Kan dat? Is dat te vertrouwen omdat Sander.. hmm... Ik zie haar morgen weer na school ik haal haar weer op, ik heb snel nog met haar gesproken maar dat is zo anders dan in het echt. Nu kan ik haar niet voelen en haar gezicht zien, met een glimlach en een kriebel in mijn buik val ik in slaap.

Hey guys, hier weer een hoofdstuk, sorry dat het zolang duurde maar ik zat er vandaag weer eventjes door heen ;) Maar verder gaat het goed hoor ;) Ik hoop dat jullie het leuk vonden, als jullie tips hebben of nog een persoon van 1D erin willen moeten jullie dat even commeten ahah niet een woord, ik bedoel ikn de comments schrijven,, Veel liefs!! En ik hou van jullie <3

Sex lessons of Louis Tomlinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu