15. veranderingen.

1.9K 69 11
                                    

heei lezers, i know het is lang geleden maar ik vind dit boek echt stom haha! dus ik denk dat k er snel een einde aan maak. Het spijt me maar ik kan het even niet meer met dit boek haha!

15. veranderingen.

Sanne´s p.o.v

Ik kijk hem nog even na en zucht dan, wat ben ik toch makkelijk over te halen. Hij hoefde er geen moeite voor te doen en ik lig zo weer bij hem in de armen. Maar wat heb ik hem gemist. Hij is de enige liefde in mijn leven, hij is de enige waar ik me ooit zo heb bij gevoeld. Ik loop de lift in en zucht als ik mezelf in de reflectie zie, ik zie er verschrikkelijk uit en mijn mascara zit overal. Als ik weer op de afdeling ben heb ik geen behoefte aan sander, harry of mam. Ik ga op mijn bed liggen en trek de dekens over mij heen en sluit mijn ogen. Ik voel dat er iemand bij mij komt zitten en die legt zijn hand op mijn zij. ´Gaat het een beetje?' ik zucht, wat wou ik graag dat Louis nu naast me lag en een arm om me heen sloeg. De warmte van zijn lichaam tegen mijn rug aan en zijn hand strelend over mijn benen. ''Ja het gaat." zeg ik kortaf zonder ook maar moeite te doen om om te draaien en te kijken wie het is. Maar ik weet al genoeg, het is Harry, hij heeft een bijzondere stem die je uit alles kan herkennen. Maar hij heeft het niet verdient dat ik zo lullig doe.. "sorry, het is een beetje gecompliceert'' en ik draai me om en kijk even naar hem waarna ik weer mijn ogen richt op iets anders. Ik wil niet dat hij me zo ziet. zo gebroken. 'Ik zag je net met Louis, dus het is weer goed tussen jullie?' zegt hij met pijn in zijn hart. Zijn stem slaat over en zijn ogen beginnen te tranen. 'Ja ik denk het wel.'' en ik zucht en streel even over zijn wang. ''Ik ben weer terug bij Louis, maar we blijven goede vrienden Harry!'' en ik klop even op het bed om te zeggen dat hij er bij mag komen. Ik moet toch bij iemand terecht komen. 'Ja vrienden ja' zegt hij met twijfel in zijn stem, en komt dan bij me liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en zucht. 'Sorry, maar ik hou echt van hem, en na een slechte periode komen er goede, en als we deze aan kunnen dat moet het goed komen.' nu hoor ik zelfs de twijfel in mijn eigen stem. 'hoop ik'' zeg ik zacht, en Harry haald zijn hand door mijn haar. 'ik wil dat je gelukkig bent. En ik zie dat Louis je dat kan geven.' en hij slikt even. ''Ik hoop dat hij dat ook waar maakt'' ik zucht en pak zijn hand. 'dankjewel' en ik sluit mijn ogen en luister alleen naar het hart van Harry, het is rustgevend. Ik geniet alleen van de stilte om ons heen. Hij drukt zijn lippen op mijn haar en zucht.

~1 week later~

Ik ben ontslaan uit het ziekenhuis, mijn moeder en Sander verteld dat ik weer bij Louis ben, en dat accepteerden ze niet. Daarom moet ik tijdelijk bij hem intrekken wat ik totaal niet erg vind. Maar ik wil niet nogmaals mijn familie kwijt raken. Mijn moeder stond eerst nog wel achter mij maar dat verandert ook met de dag. Daarom laat ik het eerst rusten en is het beter dat ik voor nu bij Louis ben. Ik ga nog elke dag als het lukt bij Harry langs die ook binnenkort weer naar huis mag. Onze relatie is verbeterd en ik kan het super goed met hem vinden. Gelukkig hij en Louis ook, waar ik eerst wel even bang voor was. toch zijn de gevoelens van Harry voor mij nog niet weg, maar dat weet ik ook.

'goedemorgen schoonheid' ik voel de warmte van Louis en ik druk mijn hoofd nog wat harder tegen hem aan en ruik zijn geur, heerlijk. Ik murmel wat en zucht dan. Hij haald zijn hand door mijn haar en ik weet zeker dat hij glimlacht 'ik heb je gemist'' en hij kust mijn haar. ''ik jou ook'' en met veel moeite kom ik overeind om hem aan te kijken. Ik ga op zijn benen zitten en leun voor over. Onze hoofden raken elkaar aan en ik zie de twinkeling weer in zijn ogen. Die heb ik vooral gemist. De ogen van Louis die altijd veel konden zeggen zonder ook maar iets te zeggen. 'ik hou van je'' en ik druk mijn lippen op die van hem, hij drukt me dichter tegen hem aan en maakt de zoen iets ruiger en ik lach tussen de kus door. De 'lessen' zijn we eigenlijk mee opgehouden, nu hij mijn vriend is komt alles vanzelf zoals nu dus ook. Ik vind niet dat hij mij het perse moet leren, want het komt wel. Nu ik hem hebt maakt het mij ook niet meer uit. Helemaal niet wat anderen van me vinden. Ik stop de kus en kijk hem uitdagend aan. Ohja, ik ben nog steeds maagd hoor, anders had ik natuurlijk wel gezegd. Ik grijns even en ga dan van hem af, hij kijkt me verdrietig aan ''waar ga je heen? ik krijg het koud, zorg dat je snel terug bent' en hij grijnst. Ik loop naar de keuken en maak voor ons koffie, als ik terug ben zit Louis recht op in bed en glimlacht als hij me ziet. 'dankjewel wat lief van je!'' zegt hij als ik hem zijn koffie geef en hem een kus geef. ik glimlach, en krijg nu pas door dat ik eigenlijk alleen zijn shirt draag. Daarom keek hij steeds zo uitdagend, 'haal het uit je hoofd Tomlinson' ''ik heb geen idee waar je het over hebt maar je ziet er super hot uit in die kleren'' ik grijns 'dat dus.' en ik ga tegenover hem zitten. 'heb je liam nog gesproken naar dat incident? hij schud zijn hoofd. 'nee ik ben echt pissig op hem, natuurlijk bedoelt hij het goed maar het is echt extreem overdreven. 'Maar laten we het daar niet over hebben.' zegt hij gauw en zet zijn koffie weg en komt naar me toe 'ik wil deze momenten het liefst leuk beleven, en niet over al die problemen praten' en hij kust me intens. Ik zoen hem terug en probeer onder de zoen ook mijn koffie weg te zetten wat niet al te gemakkelijk ging. Ik haal mijn handen door zijn haar en hij zucht even. ''ik heb dit zo gemist'' zegt hij snel en begint dan verder te zoenen. Zijn tong raakt mijn lippen aan en ik open mijn mond en voel hoe hij zijn tong subtiel mijn tong zoekt. Ik heb hem zo gemist. Louis Tomlinson ligt gewoon alleen met zijn boxer op mij, en het voelt een beetje ongemakkelijk aan, en ik voel mezelf blozen. Ik streel met mijn handen over zijn blote rug en knijp dan even in zijn kont, waarna ik erg moet lachen. Hij kijkt me verbaasd aan. 'Wat is er?' en het lijkt echt alsof hij niet snapt waar ik het over heb 'laat maar, waarschijnlijk vond je het niet erg' en hij lacht 'nee natuurlijk niet' en hij zoend me dan weer. Ik stop als ik voel dat hij mijn shirt omhoog wil trekken. Ik draai ons om zodat hij onderop ligt ''dacht het niet meneer' en hij kijkt verbaasd. ''ik heb je echt wel zonder shirt gezien hoor'' en ik grinnik ''weet ik, maar dat was echt maanden geleden' ik hou nogal van overdrijven. ''je hoeft je nergens voor te schamen, je bent prachtig'' ik bloos even en schud dan mijn hoofd 'nee we gaan eten en dan douchen en dan neem je mij mee naar het strand'' en ik lach en ga naast het bed staan. ''dus we gaan samen douchen?'' en hij kijkt me uitdagend aan. Ik rol met mijn ogen en loop dan weg, en ik weet zeker dat hij me na keek ''JA DUS!'' roept hij en hij rent achter mij aan en grijpt me bij mijn middel en tilt me op. Ik sla mijn benen om zijn middel en lach en zoen hem dan. ''wie weet'' en ik leg mijn hoofd in zijn nek terwijl hij ons naar de badkamer brengt.

zo zo dat was echt falend. zeg pls wat je er nog in wilt hebben (: en of het ook wat meer in detail moet haha, ik ben hier zo slecht in.. hahah xxxxxxx

Sex lessons of Louis Tomlinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu