Hee lieve lezers, jullie mogen mij haten en hebben jullie alle recht op. Ik heb dit boek verwaarloost maar ik hoop dat ik het kan oppakken. Enjoy💋
19. Little moments
Als louis ook eindelijk klaar is met douchen pak ik zijn jas en loop naar de deur. Ik verbaas me er altijd nog over hoe ontzettend mooi dit hotel is. Hij kust me. 'Je ziet er prachtig uit!' Ik lach en kus hem 'jij ook! Ik zou niet met een ander hier willen zijn' ik loop voor hem uit naar de lift terwijl hij de deur achter zich dicht doet. In de lift komt hij dicht bij mij staan. Waar gaan we nu eigenlijk heen? Vraagt hij nieuwsgierig en ik lach. 'Naar het beste restaurant hier ik de stad, el picantio heet het en daar kun je heerlijk italiaans eten' ik lach en zie dat hij ook lacht. Louis houdt van Italiaans eten het liefst eet hij het elke dag ook al moet hij het zelf koken. Vroeger at hij dat ook vaak terwijl hij verder niet Italiaan is. 'Goed gekozen!' Zegt hij uiteindelijk en slaat een arm om me heen. Ik voel me veilig en goed bij hem. Als we de lift uit lopen groet de meneer bij de deur ons nog en we lopen de drukte in. Ik kan er altijd van genieten zoveel mensen om me heen, zoveel verhalen achter elk mens. Zoveel verhalen achter ons, niemand weet wat we hebben meegemaakt terwijl we hier lopen. Hoeveel pijn, vreugde en liefde wij met elkaar hebben gedeeld. Ik knijp even in de hand van Louis en zie het restaurant al in de verte. 'Kijk daar is het!' En louis lacht omdat ik zo enthousiast ben.
Als we naar binnenlopen hangt er een heerlijke geur in het restaurant. Het is aangekleed met veel kaarsen en de kleur rood heeft de overmacht waardoor het erg romantisch lijkt. We gaan bij het raam zitten naast een ander stel. Er staat een roos op tafel en het kaarsje brand waardoor Louis er super knap uit ziet. Ik zie hem zenuwachtig worden wat ik niet kan plaatsen, we kennen elkaar zo lang en dan zal hij nu zenuwachtig worden? 'Louis is er iets?' Vraag ik en hij kijkt me aan met grote ogen. 'Ik wil alleen even zeggen dat ik echt heel dankbaar ben dat je me hebt vergeven en dat je op me hebt gewacht. Ik miste je zoveel en zelfs nu ik mis je ieder moment als je niet bij me bent maakt niet uit hoelang je weg bent. Ik wil eigenlijk alleen zeggen dat ik van je hou en dat ik je nooit meer in de steek zou laten. Ik zie gewoon dat je veel moeite voor mij wilt doen terwijl al die problemen door mij kwamen. Je bent gewoon perfect.'
De tranen staan mij in de ogen en hij pakt mijn hand vast en met de andere hand veegt hij mijn traan weg. 'Niet huilen nu lieverd, er is geen reden te huilen'. Half snikkend weet ik ook nog uit te brengen dat ik ook van hem hou en dat ik hem nooit meer kwijt wil. Ik heb de laatste tijd gewoon gemerkt dat ik niet meer zonder die man kan.'
We hebben heerlijk gegeten, ik had een pizza die ik niet op kreeg dus Louis at ook ongeveer de helft op, en hij had zelf pasta besteld.
Het was een gezellige avond we hebben veel gepraat en er is geen moment geweest dat ik spijt had dat het weer goed was met Louis. We lopen weer naar het hotel en stappen de lift in waar hij me kust. 'Niet nu lieverd als ik zijn hand onder mijn jurk zie gaan. 'Waarom niet' vraagt hij een beetje buitenadem en vol lust. 'Omdat we ik een lift zitten misschien?' De deur gaat open en zie een mooi meisje staan die net zo verbaasd kijkt als louis en ik staar naar Louis die verbijsterd naar dat onbekende meisje staart.
Louis wat ontzettend fijn je te zien! Ik heb je zo gemist!' Zegt ze
Ik kijk verward naar Louis die net zo verward kijkt. 'Kim?' Zegt hij twijfelachtig.Ik heb het geschreven op mijn telefoon dus het is niet lang maar het is iig iets
Lxxfs ❤️
JE LEEST
Sex lessons of Louis Tomlinson.
Fiksi RemajaSanne en Louis zijn eindelijk onderweg naar Engeland. Maar wie is die bekende jongen op het vliegveld die Sanne tegenkomt, en hoe zal Louis hier op reageren? Lees het snel!! (: