Het nieuwe begin

8.6K 213 17
                                    

Heei meteen al mijn eerste hoofdstuk, ik hoop dat jullie het leuk vinden ! Veel plezier <3

Hoofdstuk 1 het nieuwe begin.

''Oeh daar is ons groentje weer, dat zij zich durft te vertonen zonder een zak op haar hoofd!'' en Kim lac ht alsof ze de beste grap ooit heeft gemaakt. Ik negeer het en kijk naar Sasha die geschrokken naast me zit. ''Sas, er is niks aan de hand, laat die meiden maar ze weten niet beter'' en ik knipoog naar haar, er verschijnt een glimlach op haar gezicht. ''Ja je hebt gelijk, kom we gaan!'' zegt ze en steekt haar arm door de mijne, en met het hoofd omhoog lopen we langs Kim en haar groepje, die vol afschuw naar ons kijken. ''Ja loop maar weg, kijk uit dat niet iemand je ineens gaat zoenen! Oh nee dat gebeurt toch niet want je wordt nooit gezoend'' zegt Kim lachend, ik negeer het en loop met een glimlach het lokaal binnen. Ik wil niet dat ze merken aan mij dat ik het niet leuk vind, want dan hebben ze er alleen maar meer plezier van. Ik ga achteraan zitten met Sasha dit is ons laatste uur, godsdienst. Dat duurt altijd zo lang! Fleur gaat voor ons zitten, mijn andere beste vriendin, ik denk dat jullie al wel door hadden dat Sasha ook mijn beste vriendin was. ''Hebben ze nog wat gezegt tegen je San?'' en ik knik ''Maar het maakt niet uit, ik reageer er gewoon niet op, ben er zat van. Misschien moet ik maar echt een keer met iemand zoenen, dan ben ik er ook vanaf. Ik bedoel jullie hebben makkelijk praten want jullie hebben al een keer gezoend'' En ik kijk haar aan, maar ja hoe krijg ik het ooit voor elkaar dat iemand mij gaat zoenen. De les verliep langzaam, gelukkig ging de bel. We liepen naar ons kluisje en ik gaf ze een afscheidsknuffel en ik fietste naar huis. Bij huis aangekomen zag ik 2 fietsen zijn, oh Louis is vast ook hier denk ik bij mezelf. Louis was een leuke jongen, hij was19 en had warrig bruin haar en een paar tatoeages, maar bij hem stonden ze mooi. Ik liep het huis in en ik schreeuwde ''Jongens ik ben thuis!!'' "Oké!'' hoorde ik terug, vast Sander. Ja mijn moeder was niet erg origineel met Sanne en Sander. Ik liep de keuken in en botste tegen Louis op. Ik kreeg een kleur op mijn wangen. ''Oh sorry ik zag je niet staan..'' stotterde ik een beetje, wat was er aan de hand met me, zo heb ik nooit tegen Louis gedaan.. Ik keek in zijn prachtige helder blauwe ogen, en mijn benen voelde als pudding aan, wat was er aan de hand! ''Oh geeft niet meisje,'' en hij lachte en gaf me een knipoog. ''Hoe was school?'' vroeg hij belangstellend. Ik ging op het aanrecht zitten en vertelde over de saaie lessen, ik had het deel met Kim maar over geslagen, daar zit hij toch niet op te wachten.. ''Hmm, heb je veel vrienden op school?'' vroeg hij, hoezo wou hij ineens zoveel over mij weten?! ''Nou ik heb twee beste vriendinnen, en dat is het eigenlijk wel..'' En ik keek naar beneden. Hij legde zijn vinger onder mijn kin en tilde mijn hoofd rustig omhoog, totdat ik in zijn ogen keek. ''Hoe kan dat nou ? Je bent z'n mooie meid!'' zei hij met een twinkeling in zijn ogen. ''Nou..'' begon ik twijfelend.. ''Nou?'' vroeg hij nieuwgirig. Hij zag er vertrouwd uit, ik had het gevoel dat ik het hem wel kon vertellen. ''Nou,, het is vooral omdat ik nog nooit met een jongen heb gezoend..'' en ik keek weer naar beneden en ik voelde mijn wangen rood worden. Hij kwam tussen mijn benen staan. ''Dat ga je menen, z'n mooie meid!'' en hij glimlachte. Hij had de mooiste glimlach die ik ooit heb gezien. ''Ik wil je wel les erin geven, soort van sex lessons'' zei hij twijfelend. Ik keek hem verward aan. ''En wat wil je dan gaan doen?'' vroeg ik onzeker. ''Nou je iets meer zelfvertrouwen geven, en ik leer je zoenen, en misschien wel verder'' en ik kwam een gemene glimlach op zijn gezicht, hij had er plezier in zag ik.. ''Ik weet het niet zo goed Louis'' zei ik twijfelend. Hij legde zijn beide handen om mijn wangen en kwam met zijn gezicht dichterbij, zijn voorhoofd raakte de mijne maar onze lippen waren nog gescheiden. Toen raakte onze lippen elkaar teder, Oh my lord, ik zoen/kus gewoon met Louis! Wat hoe kan dit. Hij trok zich terug en ik kleurde helemaal rood, waarschijnlijk lijk ik nu wel op een tomaat. ''En weetje het al?'' lachte hij en zijn ogen twinkelden ''Oke ik doe het'' en ik lachte naar hem.

Kort hoofdstukje, maar wat vinden jullie ervan ?? Vote en Comment pleasseee !! (: Love you all..

Sex lessons of Louis Tomlinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu