Heeeyy !! Jaa weer een hoofdstukje vandaag (: Ik schrijf wel een beetje laat sorry.. maar goed alstublieftt Veel liefsx
Les 4, de waarheid.
De zinnen die Louis tegen mij heeft gezegt komen niet meer uit mijn hoofd. Hij zei letterlijk dat hij me leuk begon te vinden. Ik kan het niet ontkennen dat ik dat niet heb. Telkens als ik maar een aanraking van hem voel. voel ik de kriebels in mijn buik. Louis vond ik altijd al een mooie jongen om te zien als hij bij Sander was. Dus ik kon het eerst ook echt niet geloven dat hij mij had gezoend. Die eerste zoen in de keuken heeft mijn leven verandert, ook al weet hij het zelf niet. Na die ene kleine kus, ben ik positiever in het leven gaan staan. Voor die ene kus, was ik niet erg positief. Ik hield me sterk met alleen maar een glimlach op mijn gezicht te laten zien, alle gemene woorden van Kim weg te lachen. Maar diep van binnen liet ik tranen stromen. Ik voelde me rot en ik kon het aan niemand kwijt. Als ik brak op school, waren ze er alleen maar blij mee. Ik hield me sterk. Nu ben ik blij dat ik dit heb gedaan. De enige die ik dit verhaal, nouja een deel heb verteld is Louis. Maar hij heeft het recht om het hele verhaal te horen. Ik moet hem de waarheid vertellen. Want hij is de reden waarom ik nu zo in het leven sta. Ik ben blij, ik voel me gelukkig en mensen merken het ook aan mij. Ik zie er beter uit en ik lach nu oprecht. Ik hoop dat ik Louis weer snel zie, het gevoel mis ik dat hij bij me is. Ik mis zijn warme lichaam tegen die van mij. Ik sta op en loop naar de badkamer en bekijk mezelf in de spiegel. Ik heb mezelf nooit goed bekeken, ik liep er altijd maar voorbij. Mijn krullende haar hangt langs mijn gezicht en ik kijk in mijn groene ogen. Ik lach naar mezelf. Ik ben een keer trots, voor zolang het duurt. De deurbel gaat, mijn moeder gaat vast wel heen en ik doe een knot in mijn haar. ''Hallo mevrouw!'' hoor ik een mooie zwoele jongens stem zeggen. Dat is Louis! Ik herken zijn stem uit duizenden. Wat doet hij hier dan? Oh ja tuurlijk Sander.. ''Hey Louis!'' Hoor ik mijn moeder zeggen. Ik voel mijn hart sneller kloppen en mijn handen worden klam. Ik loop snel naar mijn stoel want ik sta te trillen op mijn benen. Ik grijp mijn gezicht vast, wat is er met mij aan de hand. Dit hoort niet. Ik schrik van mijn eigen handelingen. ''Is Sander er ook?'' Hoor ik hem zeggen, mijn hart slaat een slag over. ''Nee sorry Louis, hij is naar de training, het spijt me'' hoor ik mijn moeder zeggen. Tuurlijk Sander is er helemaal niet en dat wist hij ook echt wel ! Er komt een lach op mijn gezicht. ''Oh ja tuurlijk was ook zo, uh ik moet Sanne nog even wat vragen voor school, ik help haar met wiskunde, want u weet Sander is daar niet de beste in'' En ik hoor hem en mijn moeder lachen. Mij spreken? Helpen met wiskunde? Volgens mij heb ik iets gemist. Ik ben ook te dom voor woorden, hij moest wel iets verzinnen om naar mij toe te kunnen, en ik sla mezelf voor mijn hoofd. ''Ja is goed, ze is op haar kamer, de deur naast die van Sander'' hoor ik mijn moeder ''Komt goed mevrouw'' en ik hoor de deur weer dicht gaan. De voetstappen van Louis zijn te horen op de trap. Mijn hart klopt steeds sneller en ik haal snel de knot weer uit mijn haar en ren naar de badkamer om mijn haar mooi in model te doen. Zou ik hem nu de waarheid vertellen of zou dat raar zijn.. De voetstappen komen steeds dichter bij, ik wil eigenlijk gewoon de deur van de badkamer op slot doen en er niet meer uitkomen, maar misschien zou dat wel een beetje apart zijn. Wat is er aan de hand met me, zo erg heb ik het nog nooit gehad met hem in mijn buurt.. Ik hoor mijn deur opengaan, shit hij is er al, ik kan er niet meer onderuit. En dat wil ik ook niet! Ik wil hem het liefst mogelijk knuffelen en zoenen. Maar mijn lichaam werkt totaal niet mee, ik zak neer op de grond en zit daar in de badkamer. ''Sanne?'' en ik hoor zijn mooie stem, het verdoofd me, ik sluit mijn ogen om het alleen nog maar beter te horen. Ik voel een hand op mijn schouder en ik schrik. ''Sanne wat is er aan de hand?'' en ik kijk in de geschrokken ogen van Louis.
p.o.v Louis
Ik zie Sanne op de grond zitten van de badkamer met haar ogen gesloten, ik schrik me kapot. Ik pak haar vast ''Sanne wat is er aan de hand?'' En ze opent haar mooie groene ogen en ze kijkt me aan en glimlacht ''Niks, het gaat wel, ik moet je alleen iets vertellen'' Ik til haar op en neem haar mee naar haar bed, ik voel haar hoofd in mijn nek en ik grijns. Ik zet haar op het bed neer en ze lacht lief naar me. ''Vertel'' zeg ik geduldig. ze opent hij mond en begint met praten. ''Ten eerste Louis, je wist dan Sander hier niet was'' en ze kijkt me uitdagent aan, ik streel haar over haar wang en ze slaat even haar ogen neer. ''Ja ik weet het, ik moest je zien, ik kan aan niks anders denken'' en ook ik sla mijn ogen neer ''Awh dat is super lief'' en ze plaats haar lippen op mijn wang. ''Maar wat ik je wou zeggen is, dat je mijn leven hebt verbeterd en ik wil je daarvoor echt bedanken!'' Ik kijk haar onbegrijpend aan, verbeterd? Wat heb ik gedaan... maar ik durf het niet zo goed te vragen, ik zie aan haar dat ze de rest ook wil gaan vertellen ''Ja ik snap dat je het niet meteen door hebt, maar voordat jij mij die kleine kus had gegeven, was ik een soort van gebroken van binnen, maar na die ene kus, zie ik alles een stuk positiever. Elke keer als ik je stem maar hoor of als je me maar een beetje aanraakt, slaat mijn hard op hol, en voel ik de kriebels in mijn buik'' Ik zie dat ze de tranen in de ogen heeft. Ik trek haar naar me toe en ik knuffel haar, dit is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegt. ''Ik ben blij voor je dat je je nu een stuk beter voelt, ik kan je verzekeren dat het ook een groot deel aan jezelf ligt schat! Je bent een sterk persoon.'' En ik lach naar haar ''Ik voel het zelfde bij jou schat, mijn hart klopt nu als een gek en mijn handen zijn vochtig'' Ik pak haar hand en leg die op mijn borst, ze voelt mijn hart en ze lacht. Het lijkt wel uit opluchting. Ze zegt niks en ze kijkt me alleen met haar mooie grote ogen aan en pakt dan mijn hand vast en legt die neer op haar borst zodat ik haar hart voel kloppen. Hij klopt snel en haar ademhaling is onrustig. Ik herken het precies bij mezelf. Ik leg rustig mijn hand op haar wang, en ze slaat haar ogen neer en haar wangen worden rood. We doen net alsof dit onze eerste kus word, ze kijkt me ineens aan en buigt naar voren. Haar zachte warme lippen raken die van mij aan. Een rilling schiet over mijn rug en ik kus haar terug, Ik wil het teder en zacht houden en dus laat ik het zo. Ze slaat haar handen in mijn nek en daarna knuffelt ze me. even later liggen we achter elkaar op haar bed, ze heeft haar ogen gesloten en ik streel haar haar. Haar ademhaling wordt steeds rustiger en op den duur valt ze in slaap. Ik vergeet helemaal de tijd en ik moet eigenlijk weg. Ik schrijf een briefje aan haar en kus haar op haar mond, en verlaat dan zachtjes haar kamer. ''Is het gelukt Louis met de wiskunde?'' vraagt haar moeder lachend, ik bloos en knik. ''Tot ziens mevrouw'' en ik loop de deur uit.
Sanne's p.o.v
Ik word wakker en herinner me gisteravond, was het nou een droom want ik kan me niet herinneren dat hij is weg gegaan. Ik rek me uit en zie dan een briefje liggen: ~Goeiemorgen lieve Sanne. Je bent in mijn armen in slaap gevallen, maar ik moest wel weg, anders viel ik ook nog in slaap en dat zou gevaarlijk zijn met je moeder en Sander. Je bent heel mooi als je slaapt. Ik hoor snel van je X Louis~ Ik lach en uit een reflex ruik ik aan het briefje, en het ruikt naar Louis, net als mijn kussen en ik verberg mijn hoofd erin. Ik zou hem wel even een berichtje sturen. ~Hey Louis! Het spijt me dat ik in slaap ben gevallen.. Zie ik je vanmiddag weer? Ik vond het leuk met je gisteravond X~Sanne Was dat niet te? Ik twijfel nu steeds aan mezelf als ik iets naar hem stuur of als ik bij hem in de buurt ben maar het zal vast wel goed zijn. Ik hoor iemand aankloppen en ik zie mijn moeder daar grijnsend staan. ''Het was geen wiskunde he'' Zei ze met een lach en ze komt bij me zitten. Ik word rood, hoe ga ik dit oplossen?
Heei mooierds (: Een soort van clifhanger, spannend he;p Eigenlijk niet.. Laat horen wat je er van vond, en tips pleassee!! En even terug komen op andere memebers van 1D wie en wat moet die dan zijn.. Want ik heb zelf niet super veel inspiratie, want ben nogal een Louis fan, verassend he ;p Haha maar comment en vote! Ik schrijf morgen verder ! Fijne Zondag nog!! Heeel veel liefs ! <3
JE LEEST
Sex lessons of Louis Tomlinson.
Ficțiune adolescențiSanne en Louis zijn eindelijk onderweg naar Engeland. Maar wie is die bekende jongen op het vliegveld die Sanne tegenkomt, en hoe zal Louis hier op reageren? Lees het snel!! (: