Hee skatten! Okee okee ik kwam erachter dat jullie mijn boek dus toch wel leuk vonden dus ik ga maar verder haha ! En wat vinden jullie ervan dat ik Harry erin heb gedropt (: haha ik vond het opzich wel een leuke twist(: Okee have fun met het lezen van dit verhaal, veeel liefsss
12. Winnen of verliezen
Sanne's p.o.v.
Ik word wakker en open mijn ogen, ik zie het uit het raam het flatgebouw en de kerktoren, ik draai me om en zie Harry daar liggen nog met zijn ogen gesloten, eigenlijk is hij best schattig! En ik schrik zelf van deze gedachte, ik krijg vandaag mijn mobiel en ga dan meteen louis een berichtje sturen, hij moet weten dat ik spijt heb. Sander maakt mij allemaal niks meer uit, ook al is hij nog wel boos op me. Hij is mijn broer en draait vast wel weer bij maar Louis.. Er valt een traan uit mijn oog die rolt over mijn wang. Ik veeg zachtjes langs mijn wang. 'Wat is er beauty?' en ik schrik van het geluid van de zwoele ochtend stem van Harry 'Oh, niks' zeg ik en lach zwakjes hij lacht terug en legt zich er bij neer. Gelukkig maar ! Ik kijk op het klokje en zie dat het pas half 9 is, om 9 uur komen ze met het ontbijt en komt de zuster ons weer controleren, ik voel mijn been zwaarder worden en lig maar weer op mijn rug wat trouwens ook wel wat beter is voor mijn arm. Ik word zo zat van het liggen in een bed, ik kan niks. Hopelijk mag ik met mams vanmiddag even naar buiten in een rolstoel, ze hadden het al wel voorgesteld maar mijn moeder moest gister net weg toen ze het zeiden dus beloofde ze maar dat ze met mij vandaag een stukje zou lopen. Lekker de frisse lucht weer in zou je goed doen, zeiden mams en de zuster tegen mij. Ik was allang blij dat ze dat toelieten, ik ben natuurlijk niet ziek maar mijn hersenschudding is nog niet helemaal voorbij. Ik staar wat vooruit en hoor harry neurien, hij heeft zijn oordopjes in en beweegt zijn hoofd mee met de muziek. Ik moet zeggen van wat ik nu hoor dat het echt heel mooi klinkt en ik lach naar hem, hij ziet me kijken en lacht terug. Iets van hem maakt me warm van binnen maar wel een hele andere manier dan dat Louis altijd bij me doet, alleen al denken aan hem maakt me warm. Ik sluit nog even mijn ogen en val dan weer in slaap.
Ik voel iemand aan mijn arm en ik open mijn ogen en zie de zuster naar mij lachen. "Zo doornroosje ook eindelijk wakker, jij bent echt lastig om wakker te maken dus ik dacht ik begin alvast' Ik lach terug en gaap even, 'Sorry!' en ze knikt en gaat verder met wat bloed afnemen en mijn temperatuur opmeten. Ik zie het ontbijt al naast mijn bed staan en ik lach, ik probeer me met 1 hand wat omhoog te trekken wat lastig gaat, ik ga met mijn andere hand uit reflex ook proberen maar zak dan weer pijnlijk in mijn bed terug, 'Shit' en ik kreun 'Lieverd doe nou even rustig aan' zegt de zuster terwijl ze mij wat hoger in bed legt en het bed omhoog tilt zodat ik zit. 'Ja ja' zeg ik een beetje neidig, ik ben er zat van dat ik niks normaal kan doen. Ze lacht even en loopt dat door naar Harry, die ik naar mij zie staren en ik kijk snel de andere kant op en pak mijn ontbijt en begin te eten. Een poosje later loopt mijn moeder de kamer in en ik begin meteen te lachen 'Heb je mijn mobiel meegenomen mam?'' en ze lacht ' Hee Sanne jaa ook leuk om jou te zien' ik lach ook 'Hee mam!'' ''Jaa ik heb hem meegenomen'' en ze geeft mijn mobiel aan mij en ik begin meteen te typen.
~Heei Lou, ik hoop niet dat je nog boos bent, het spijt me zo wat ik je heb aangedaan.. Ik lig nu in het ziekenhuis maar ik denk al dat je dat weet.. Ik hou van je Louis, en ik kan niet zonder jou.. Liefs~
Ik twijfel even voordat ik heb verzend maar ik doe het uiteindelijk wel, hij moet weten hoe ik erover denk.. Ik leg mijn mobiel weg want als ik er de hele tijd naar ga staren dan word ik helemaal gek. Ik praat even met mijn moeder over de normaalste dingen en daarna vragen we de zuster om een rolstoel. Als we eindelijk buiten lopen snuif ik even die heerlijke buitenlucht in en glimlach 'Dus Sophie, wie is die leuke jongen die op je kamer ligt?' en ik weet dat mijn moeder nu grijzend achter mij loopt. 'Dat is Harry, hij kwam net de kamer in toen jij nog niet zo lang weg was'' en nu moet ik ook lachen 'Hoezo vraag je dat zo mam?' 'Nou hij keek steeds zo dromerig naar je, ik dacht misschien is er iets gebeurt.'' Ik begin spontaan te lachen toen mijn moeder dat zei, waarom zou Harry zo naar mij lachen, maar ik schud mijn hoofd, 'Uh nee er is niks gebeurt, niet dat ik weet iig' en nu moet ik ook lachen.
Louis p.o.v
Ik stap uit bed en loop naar de keuken, natuurlijk zijn mijn ouders niet weg en kan ik dus weer alles doen wat ik wil, maar nadat Sophie weg is gegaan vind ik niks meer leuk om te doen. Het klinkt natuurlijk heel erg, maar ik merk gewoon zo goed dat ik niet zonder haar kan. Ik zak neer op de bank met een appel en ik voel mijn mobiel trillen, mijn hart slaat over, misschien is het Sanne wel, maar al snel word ik teleur gesteld als ik zie dat het Liam is..
~Hey bro! Zullen we vanmiddag chillen?~
Ik zucht, ik ben nu echt niet in de stemming om iets te gaan doen met Liam.. Maar misschien is het ook wel goed om iets te doen met mensen, ik spendeer mijn dagen alleen maar met muziek te luisteren, beetje zitten op Tumblr, twitter en youtube. Ja je kan zeggen dat ik een nolifer ben maar i dont care.
~Hey, misschien een andere x ben niet echt in de stemming..~
Ik verzend het en al snel krijg ik een bericht terug, waarschijnlijk dat ik me me niet moet aanstellen en dat ik echt saai ben geworden, ik kijk op mijn mobiel en ik stop met ademen. Dit berichtje is niet van Liam maar van Sanne. Ik hap naar lucht want ik was serieus gestopt met ademen. Ik klik snel op openen en lees het berichte,
~Heei Lou, ik hoop niet dat je nog boos bent, het spijt me zo wat ik je heb aangedaan.. Ik lig nu in het ziekenhuis maar ik denk al dat je dat weet.. Ik hou van je Louis, en ik kan niet zonder jou.. Liefs~
Tranen vullen mijn ogen en ik zucht, Sander heeft gewoon tegen mij gelogen! Ze houd van me, en ze is niet meer boos. Ik zucht van opluchting maar wordt tegelijk ook overspoelt door een schuld gevoel, hoe had ik ooit aan haar kunnen twijfelen dat ze mij niet meer leuk vond. Ja oke ze liep boos weg, maar ik wist misschien wel dat ze ergens nog van me hield. Liam zei dat ook tegen mij, van: 'Dude ze kan niet zomaar meer niet van je houden' en dat liet ik altijd maar achterwege maar ik weet nu dat Liam gewoon gelijk had. Ik begin heel hard te grijzen en ik spring op en begin spontaan te dansen, oke dit moet er vast heel gay uitzien maar het maakt me allemaal niet uit en ik begin te zingen 'spent all your time waiting for that second change' en ik pak mijn mobiel en stuur een berichtje terug.
~Sanne! Wat ben ik blij om wat van je te horen! Ik kan niet meer zonder jou, ik houd van je ! Ik wil je graag opzoeken waar lig je? Heel veel liefs!~
Wanneer ik dit berichtje verstuurd had klopt er iemand op mijn deur, ik open hem en zie Sander staan. "Jij leugenaar' schreeuw ik naar hem en geef hem een klap in zijn gezicht 'Dit had je noeg tegoed, hij kijkt op en ik zie hem grijzen, 'Wat?' zeg ik zo zelfverzekerd mogelijk maar ik hoor zelf de twijfel in mijn stem, wat is er met die vent aan de hand 'Denk maar niet dat jij mijn zusje gaat bezoeken, ze heeft je gewoon een lief berichtje gestuurd maar ze heeft al iemand anders ontmoet hoor, misschien moest je wat meer op haar vertrouwen en eerder heen gaan, maar nee hoor meneer geloofd meteen wat mensen tegen hem zeggen, dom dom dom' Ik schrik even 'Waar heb je het over?' 'Over haar kamer genoot, mooie jongen zegt me moeder, en als ze erover begon, begon jouw Sanne spontaan te blozen, ja verder weet ik het ook niet hoor' en ik slik mijn tranen weg, Sander mag me zo niet zien 'GA WEG" schreeuw ik naar hem 'IK GELOOF HELEMAAL NIKS MEER WAT JIJ ZEGT!' terwijl ik zelf weer de twijfel hoor, ik sla de deur dicht en loop kwaad naar boven. Ik zie op mijn mobiel dat Sanne belt, ik wil zo graag opnemen maar mijn verstand zegt dat ik het niet moet doen, maar toch neem ik op, 'Sanne" zeg ik met een koude stem,.
Dus ik heb maar wel een nieuw hoofdstuk gemaakt, laat alsjeblieft weten wat je er van vind zodat ik ook meer vertrouwen in mezelf heb ! Vote en commendd !! En laat weten wat voor ander boek je misschien wel leuk vind, want ik wil graag een nieuwe schrijven zoals ik al zei, en misschien zelfs in het engels ! Alles kan (: Dus laat het me weten!! Mag met youtubers, one D of whatever, LET ME KNOW !! Ik werd trouwens echt heel blij van jullie comments dat ik door moest gaan (: I LOVE YOU ALL ♥♥♥
JE LEEST
Sex lessons of Louis Tomlinson.
Teen FictionSanne en Louis zijn eindelijk onderweg naar Engeland. Maar wie is die bekende jongen op het vliegveld die Sanne tegenkomt, en hoe zal Louis hier op reageren? Lees het snel!! (: