17. Londen

830 29 7
                                    

Hee lieve lieve lieve lezers. Ik kon jullie niet laten zitten, en daarom probeer ik het nog eventjes haha (:

Sanne's p.o.v. 

Hier zitten we dan in het vliegtuig gewoon op weg naar Engeland, en dan zelfs naar Londen. Hoe geweldig is dit?! Ik kijk uit het raam en zie de huizen en auto's steeds kleiner worden. Ik heb er zoveel zin in. Ik pak de hand van Louis en knijp er eventjes in en lach naar hem. 'We gaan er een super week van maken' fluistert hij in mijn oor en geeft mij een kus op mijn wang. Hij legt zijn arm om mij heen en ik ga tegen hem aan liggen. De reis duurt ongeveer een uurtje en is dus prima te doen. Louis geeft me kusjes in mijn nek, wat echt mijn zwakke punt is wat hij ook goed weet. 'Lou niet doen' zeg ik zacht omdat er ook nog iemand naast hem zit. 'Ik weet dat je er van geniet San' zegt hij op een teasy toon. God wat haat ik die jongen toch soms. Ik doe mijn ogen dicht en geniet van Louis zijn aanwezigheid. 

Een klein uurtje later zijn we aangekomen in Engeland. Als we het vliegtuig uitstappen voel ik de wind in mijn haren. Ik vind het nu al super. Ik pak Louis zijn hand vast en samen lopen we naar de koffers. 'Ik ga even naar de wc, kijk jij of onze koffers al er zijn?' vraag ik aan Louis en hij knikt. Ik geef hem een kusje op zijn wang en loop dan richting de wc's. Als ik bijna ben aangekomen hoor ik ineens een bekende stem. 'Hee Sanne ben jij dat nou?' ik draai me om en kijk in het vrolijke gezicht van Niall. 'Niall oh my god dit meen je niet' lach ik en ik omhels hem 'Hoe gaat het met je?' hij lacht vast om mijn enthausiaste reactie. 'Ja gaat goed, met jou dan?' en hij kijkt me aan met glinsterende oogjes. Wat heb ik hem gemist zeg, heb hem al zo'n anderhalf jaar niet meer gezien. Het was altijd de zoon van een super goede vriendin van mijn moeder die toen naar Engeland zijn verhuisd om een 1 of andere belachelijke reden. 'Ja gaat super! Echt super leuk om je weer eens te zien zeg!' en ik geef hem nog een knuffel 'wat doe jij hier?' vraag ik aan hem, wat op zich best een domme vraag is merk ik naderhand. 'Nou, ik haal mijn vriendin op van het vliegveld' en hij lacht 'En jij?' iets van zijn antwoord geef me een rilling, waarom reageer ik zo raar als hij vriendin zegt, en ik probeer naar hem te lachen. Eigenlijk hadden Niall en ik terug in Nederland een soort van relatie. Nouja niet echt, want ik bedoel ik heb nog nooit gezoend enzo voor Louis maar gewoon, we konden het zo goed met elkaar vinden en we deden altijd alles samen. Ben ik nu bang dat een ander meisje mijn plaats heeft ingenomen? Wat een onzin. 'Ik ben hier met mijn vriend een weekje' zeg ik twijfelend en lach. Ik zie zijn gezicht vertrekken, shit. 'Oh, oh leuk!' zegt hij maar ik weet dat hij het niet meent. 'Ja, klopt!' zeg ik om het een beetje luchtig te houden. 'Hoelang heb je al met je vriendin?' vraag ik uiteindelijk waarna hij in lachen uitbarst 'Sann, het is gewoon een vriendin, niet een relatie zeg maar' en ik slaak een zucht van opluchting maar dat wil ik zo goed mogelijk verbergen. 'OOH'' zeg ik en ik begin te lachen. Ik begin te springen op mijn benen omdat ik nu eigenlijk wel heel nodig moet plassen. 'Oke Niall, wacht hier ben zo terug' en ik ren naar de wc, ik hoor hem achter mij heel hard lachen. Hij zal wel denken zij is ook echt niks verandert. Als ik terug kom staat hij er ook nog en ik lach. 'Je hebt echt op me gewacht, kom ik zal je even voorstellen aan Louis' Hij knikt en loopt achter me aan naar de bagage band. 

Louis p.o.v.

Ik zie Sanne aankomen lopen met een andere jongen en ze lachen alsof ze elkaar mega goed kennen. Ik lach ook naar haar en wacht af wie die persoon is. 'Hee, dat duurde lang' lach ik en trek haar naar me toe en kus haar voorhoofd. Ik steek mijn hand uit en stel me voor  'Hee ik ben Louis' hij lacht en pakt mijn hand stevig vast, 'Ik ben Niall, oude vriend van Sanne' ik lach en zie Sanne ook stralen. 'Wat leuk dat jullie elkaar dan hier tegenkomen!' en dat meende ik ook oprecht. Ik maak me niet meer druk dat Sanne me gaat verlaten. Ze heeft me genoeg hoop en vertrouwen gegeven. Ik wil haar juist vrijlaten ook met vrienden, ze mag natuurlijk ook met andere jongens afspreken als ik maar de enige ben waar van ze houdt, en waar ze altijd bij terug komt. Hij reageert verbaasd en lacht ook, 'Ja klopt, het was anderhalf jaar geleden dat Sanne en ik elkaar voor het laatst zagen.' Ook Sanne lacht. 'Ja dat was echt te lang hoor Niall!' ik lach ook en we hebben even een kort gesprek over hoe Sanne en Niall elkaar kenden en wat wij gaan doen in Engeland. 'Maar ik moet gaan, mijn vriendin komt zo aan. Misschien kunnen we een keer lunchen met z'n vieren deze week als jullie dat leuk vinden?' vraagt Niall. 'Ja goed idee!' zeg ik en ik zie Sanne ook knikken. 'We houden nog wel contact!' We nemen afscheidt en lopen zelf ook verder. We lopen het vliegveld uit en nemen een taxi naar ons hotel. Nu gaat onze vakantie echt beginnen, en ik heb er super veel zin in. Dit is net wat Sanne en ik nodig hebben om onze relatie weer super te krijgen! 

Hee lieve lezers, dit was weer een stukje, ik hoop dat jullie het leuk vonden? Ik probeer echt weer vaker te uploaden :$ Veel lxxfs 


Sex lessons of Louis Tomlinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu