20. After something good comes something bad.

782 4 8
                                    

Oh nee wat heb ik jullie aangedaan. Ik kan honderd keer zeggen dat het me spijt maar dat maakt voor jullie geen verschil. Toch zeg ik het het spijt me. Ten eerste ben ik helemaal uit het verhaal en ten tweede heb ik het zo ontzettend druk gehad met mijn studie dat ik er niet meer aan heb gedacht. Ik wil het zo graag oppakken of een ander boek schrijven maar ik weet niet of ik het vol hou. Maar ik heb verdorie 110k lezers jeetje waarom drong dat nooit tot me door. Dank jullie wel💋
Natuurlijk ben ik veel van jullie verloren omdat ik nooit meer update ja eens in de honderd jaar haha. Het spijt me echt en ik ga me echt inzetten voor jullie. Of jullie komen de volgende paar weken nieuwe hoofdstukken zien of een nieuw boek. Ik ga stinkend hard mijn best doen.
Veel lxxfs💕

20. After something good comes something bad.

Louis pov

Ik kijk in de bruine ogen van Kim en mijn gedachtes slaan op hol. Wat doet ze hier nu perse op dit moment. Het zweet breekt me los en ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik zie Sanne naast me ook verbaasd kijken en kijkt me met vragen de ogen en schraapt even haar keel en steekt dan haar hand uit. 'Hey ik ben Sanne vriendin van Louis!' Zegt ze nadrukkelijk en ik lach zwakjes. Nu is het kims beurt om verbaasd te kijken en neemt de hand zwakjes aan. 'Hey ik ben Kim, de uhm nicht van Louis' en ze lacht maar ik weet dat het niet echt is. Ook Sanne ziet het maar ze laat niks merken. 'Hij heeft me nog nooit verteld over een nicht die Kim heeft' vuurt ze ineens op haar af en haar ogen staan vurig waarna het tijd is om mijn stem te laten horen. 'Uhm nee dat klopt' zeg ik en probeer twijfelachtig wat te verzinnen maar mijn gedachtes werken op dit moment niet helemaal mee. 'Kim hoort ook niet officieel bij de familie, haar ouders zijn kennissen van mijn ouders maar we wisten anders niet hoe we elkaar moesten noemen dus hebben we dit maar verzonnen' en ik lach krampachtig en zie Kim hevig mee knikken, al blij dat ik met iets ben gekomen. 'Oh oke' zegt Sanne en ze twijfelt even en zegt dan 'ik ga alvast naar de kamer' ze kijkt me even aan en geeft me dan een zwakke kus op mijn wang en loopt dan weg. Kim staart me aan en ik weet dat ik eerst wat moet zeggen.

Sanne's pov

Ik moet mijn tranen inhouden als ik richting de kamer loop. Wie is Kim en waarom deed Louis zo raar. Al die vragen spoken door mijn hoofd, no way dat ik geloof dat Kim zijn nichtje is. Anders deden ze daar echt niet zo moeilijk over. Ik moet Louis toch nu gewoon kunnen vertrouwen, maar waarom verteld hij dan gewoon niet de waarheid. Misschien wil hij het straks wel vertellen als we samen zijn maar ik vind het allemaal nog wel erg verwarrend. Ik dacht dat het net weer goed ging tussen ons en dan moet dit weer gebeuren. Ik zet het bad aan en leg er een bruisbal in. Ik heb nu echt even nergens zin in en wil alleen maar ontspannen. Ik kleed mij uit en leg alvast mijn handdoek klaar. Ik pak mijn telefoon en stuur een berichtje naar Harry

-Hey har! Hoe gaat het ? Ik hoop dat je snel opknapt ! Ik mis je wel hoor!-

Ik verstuur hem en leg de telefoon dan weg en sluit mijn ogen.

Ik hoor stemmen praten maar kan niet het gehele gesprek volgen. Wel herken ik de stem van Louis erin en dan waarschijnlijk de stem van Kim. Ik pak mijn oordopjes en probeer niks meer te horen van die twee. Hoe minder ik nu van het gesprek opvang hoe minder ik er over ga piekeren en zelf dingen ga verzinnen die waarschijnlijk toch niet waar zijn. Ik zet het album aan van one direction en laat me verder in het water zakken.
Even later hoor ik mijn telefoon afgaan en kijk op het scherm waarna ik een glimlach niet kan onderdrukken. Harry heeft een bericht gestuurd.

- Heey san! Jaa ik mag morgen naar huis eindelijk! De laatste paar weken waren echt super saai zonder jouw. Ik mis je echt heel erg. Ik hoop dat je het leuk hebt daar. Zullen we snel afspreken als je er weer bent? Xx-

Ik merk aan Harry dat hij het nog steeds niet erg fijn vind om over Louis te praten maar ik kan er niks aan doen. Ik stuur snel een bericht terug dat ik erg graag met hem wil afspreken en dat hij het laatste dagje nog maar moet volhouden. 

P.o.v Louis

Kim verbreekt dan eindelijk de stilte. "Wat wou je dan? Dat ik haar de waarheid ging vertellen?" Ik haal mijn schouders op en zucht. "Nee" en ik kijk naar mijn schoenen. "Jeetje wat heeft die meid met je gedaan zeg, je kan niet eens meer me aan kijken als een echte vent." Ik hoor onbegrip in haar stem en een sprankje woede. "Zij heeft mijn leven verandert en dat had ik al veel eerder moeten doen" zeg ik nu op mijn beurt kwaad. "Jij hebt mijn leven verpest Kim en daar wil ik nooit meer aan terug denken. En ineens sta je weer voor me neus te doen alsof jij weer de redder bent omdat je zogenaamd mijn nichtje bent. Wat wil je dat ik zeg? Dankjewel?" Ik kan mij niet meer inhouden. Ze kijkt me met ongeloof aan "ja ik had op zijn minst wel een bedankje van je willen horen maar ik hoor al wel weer hoe het zit. Je bent inderdaad verandert maar ik weet nog niet of dat wel op een goede manier is gebeurt." Ik wil wat terug zeggen maar ze onderbreekt me. " je had een rot leven voordat je mij had ontmoet. Ik heb je geholpen uit de diepste put en nu zeg je dat het verschrikkelijk was die tijd voor je. Wat had ik dan moeten doen? Je behandelen zoals zij nu doet. Ik geloof er niks van dat jullie relatie alleen bestaat iit rozengeur en maneschijn anders liep ze niet zomaar weg, denk er maar even over na Louis." En ze zucht even "ik spreek je nog wel" en toen liep ze weg voordat ik ook maar iets kon zeggen. Ik wou haar nog achterna roepen maar dat zou toch geen zin meer hebben.
Ik loop rustig naar de hotelkamer en open de deur waar ik Sanne nog niet tref. Ik wil naar de badkamer lopen maar de deur zit op slot "Sanne, Sanne ben je daar?" Maar ik krijg geen reactie. "Verdomme" ik weet dat ze daar is maar toch ben ik ongerust. Straks is ze mega boos op me. Ik bonk op de deur. "Wat" hoor ik er boos uitkomen.  "Sanne ik ben het doe alsjeblieft even de deur open." Ze lacht "ik lig in bad dus kan nu even niet de deur open doen doe niet meteen zo dramatisch" ik lach ook en ga dan op bed liggen tv kijken.

P.o.v sanne

Waarom zou Louis zo ongerust zijn als er niks aan de hand is. Of zou er toch wat spelen tussen hem en Kim. Waarom wou hij anders zo graag weten of ik er was. Shit de twijfels slaan toch weer toe. Ik spoel mijn haren uit en laat het bad leeglopen. Ik bind een handdoek om mijn haar en om mijn lichaam en kijk in de spiegel. Ik zie er weer gezond uit en lach even naar mezelf maar ook ik zie dat dat niet een gemeende lach is. Verdorie waarom kan er nooit iets zorgeloos gaan tussen mij en Louis. Ik kleed me aan en kam mijn haren uit en loop dan uit de douch. "Waar was je zo bang voor?" Vraag ik aan Louis die op het bed ligt. "Oh niks zegt hij een beetje ongemakkelijk en klopt op het bed. Ik ga naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borst. Ik hoor dat zijn hart tekeer gaat. Er is dus echt wel wat aan de hand maar negeer het even en sluit mijn ogen.

Okee het wel beloofde hoofdstuk. Nogmaals het spijt me heel erg en hoop dat jullie me kunnen vergeven en plezier hebben gehad om dit
hoofdstuk te lezen...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 24, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Sex lessons of Louis Tomlinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu