Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Ne işimiz vardı burda? Ares elimi tutmuş yata doğru yürümem için sabırla beklerken onu daha fazla bekletmedim ve yürüdüm. Oda arkamdan benimle birlikte yürürken bir adam daha gördüm karşımda " hoşgeldiniz Ares bey, Gece hanım merhaba sizinle tanışmak ne büyük şeref" dedi ve elini uzattı. Elini sıktığımda "merhaba memnun oldum" diyebildim. Ares arkamdan elimi bırakmadan yanıma geçtiğinde "her şey hazır mı Mehmet kaptan" diye sordu. Adını öğrendiğim Mehmet kaptan " her şey hazır efendim tam istediğiniz gibi ben dümenin başında olacağım siz keyfinize bakın" dedi ve gülümseyerek eliyle şu taraftan der gibi yol gösterdi bize. Ares hiç bırakmadığı elimi daha da sıkı kavrayıp ilerlememi istedi. Dediğini yaptım ve ilerledim. Yere kırmızı gül yaprakları serpilmişti ve biraz daha ileride oturmamız için bir kaç yer minderi ve küçük bir masa vardı. Masanın üzerindeyse bir kaç meyve ve peynir iki üç şarap şişesi ve bardakları vardı. Boş kalan bir kısmında tek bir beyaz gül vardı bu sefer ve tek ilgimi çeken de oydu. Elimi bırakması için çektiğimde zorlamadan bıraktı. Zaten buraya kadar neden tuttuysa. Mavi gözlerini üzerime dikmiş her an üzerime saldıracakmış gibi görünüyordu. Bugün duşta yaşadıklarımızdan dolayı suratına zor bakıyordum zaten. "Lütfen otur Gece her şey senin için" dedi "görebiliyorum sadece konuşacaktık bu kadar zahmete girmeseydi insanlar keşke" dediğimde boynundaki damar belirginleşti. Hafiften sinirlenmeye başlamıştı fakat beni anlamak zorundaydı. Masaya biraz daha yaklaşıp siyah yer minderinin üzerine oturdum ve ayaklarımı uzattım o da karşıma geçti ve oturdu. Gömleğinin kıravatını biraz olsun gevşettiğinde "kırmızı? Beyaz?" "Beyaz lütfen" dedim ve ikimize de beyaz şarap doldurdu. Şarap kadehini bana uzatırken elime dokundu ve gözlerinden bir ışık geçti. Tam o anda " neden senin hayatını yaşıyorum şu anda ben?" Diye sordum. Daha fazla kendimi tutamıyordum bana her dokunduğumda korkum artıyordu, tanımıyordum bu adamı. " çünkü sen kendi hayatına fazlasın, o hayat senin değildi"
" öyle mi buna kim karar verdi? Sen mi?" Dedim ve bir kaç yudum içtim şaraptan, gözlerimi gökyüzüne çevirdiğimde yıldızlar bana gülümsüyordu.
"Gece bak sinirini , öfkeni bir kenara bırak. Sadece beni dinle. 18 yaşımdan beri, sana aşığım ben. Seni ilk gördüğümde çok küçük bi kızdın ellerinde defterlerinle, sabah geç kalmıştın hızlı hızlı sınıfına gitmeye çalışırken bana çarptın. Sana yardım etmeme izin vermedin fakat o sırada." Derin bir nefes aldı ve " o sırada gözerime öyle bir baktın ki , ben o günden beri o gözlerde boğuluyorum " dedi
Söylediklerini dinlerken şarabım bitmişti ve şişeye uzandım tekrar doldurduğumda, bana yetişmek için bir kaç yudumda kadehini bitirdi ve bana uzattı , onunkini de doldurup şişeyi kenara koyduğumda masanın üzerine koyduğu sigara paketine uzandım. Bi sigara yak geceye çek dumanı tut ciğerinde dur kızım Gece şu şarkının sırası değil. Sigaramı yaktım ve derin bir nefes çektim " bana aşık olduğun için beni bir odaya mı kapattın?" Dedim sakince sigaramı içip şarabımı yudumladım "aradan yıllar geçti yurt dışındaydım ve kendi hayatımı düzene sokmadan seni hayatıma almak istemedim fakat geç kalmıştım geri döndüğümde senin hayatını baban mahvetmişti" dedi o bunları anlatırken sigaram bitmişti ve söndürmüştüm, gözlerinde geç kalmışlığın pişmanlığı vardı bu her halinden belliydi bir kaç kesik soluk aldı ve şarabını yudumladı bir eli saçlarına gitti ve özenle düzelttiği saçlarını bir güzel dağıttı. Doğrusu daha çekici gelmişti gözüme. "Kaç yaşındasın?" "27" dedi sert çıkan sesiyle. "Hımm" diye mırıldandım "evli misin? Çocuğun falan var mı? Ne iş yapıyorsun?" Art arda sorduğum soruları son sorudan cevaplamaya başladı "açıkçası babam ölmeden önce babamın karaborsa işlerini takip ediyordum görüşmelerini ayarlıyordum fakat öldükten sonra o işlerle bağlantımızı tamamen kopardım. Bir şirket kurdum yurt dışında bilgisayarımdan ilgileniyorum ve burda da bir kaç kafe bar tarzı mekanlarım var" dedi şarabını yudumlarken "hayır evli değilim hiç evlenmedim aklımda hep seninle evlenmek vardı" dediğinde sırıtıyordu "çok beklersin aklından çıkarsan iyi olur" dediğimde yerinden kalktı ve arkama oturdu. Kulağımın arkasına yaklaşıp " neden, bugün duşta pek beklemedim" dediğinde kızardım. Omzumda ki saçımı geriye atıp boynuma ufak bir öpücük bıraktı. Haklıydı sen adamla öpüş sonra dön posta koy. Kafamı hafif yana yatırıp ona döndüğümde dudaklarımda ki bakışlarını gözlerime çıkardı "ne dersin? Olmaz mı bizden" diye sorduğunda "senin hissettiğin gibi yoğun duygularım yok benim. Hiç olmadı, olmayacak da yarın işe gitmem gerek. Bu oyuna bi son ver ve bu gece güzel bitsin" dediğimde bi parça kırıldığını gördüm. "Evinde kimse yok nereye gideceksin artı o iş sana göre değil kazandığın okulu tekrar kazanabilirsin Gece sana bir gelecek vaadediyorum" dedi sol kaşını havaya kaldırdı ve elleri devreye girdi, yanağımda ki saç tellerini yüzümden uzaklaştırdı ve kulağımın arkasına sıkıştırdı bana biraz daha yaklaşırken "babam var" dedim gözlerinin içine bakarak. "Baban evde değil" dediğinde sorar gözlerle ona baktım "baban kumar borcu yüzünden bir süre evde olamayacak ve sen küçük hanım, benden kaçamazsın. Sadece bana ait olmanı istiyorum, sana bir hayat vaadediyorum benimle birlikte"
İyi konuşuyor güzel konuşuyor ama onunla kalamazdım üniversiteyi tekrar kazanmama yardım edebilirse eğer onunla bir anlaşma yapabilirdik. Yüzümü elinin içinden çektim ve ondan biraz uzaklaştım. Elim şarap şişesine gittiğinde şişeyi elimden aldı ve sadece kendi bardağına doldurdu, bir yudum aldı yutarken adem elmanının gidip gelişine gözlerim takıldı. Kusursuzdu. Bir yudum daha alıp yutmadığında bana yaklaştı ve boynumu tutup bi anda kendine çekti. Boşluğumdan yararlanıp kapatmayı unuttuğum dudaklarımın arasında şarabın tadını hissettim ve yutkundum. Onun dudaklarından şarap içmiştim. "Bir anlaşma yapalım. Üniversiteyi kazanmama yardım et bende o güne kadar seninle kalayım." Dedim "o günden sonra?" Diye sorduğunda "herkes kendi hayatını yaşasın" dedim "tek bir şartla" diyip gözlerini kıstığında sorar gözlerle ona baktım. "Ben ne zaman istersem benimle yatacaksın ve bu gece seni çok istiyorum" deyip dudaklarıma kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli adam
ChickLitŞimdi bilmediğim bir yerde tanımadığım bir adamla baş başayım. Gece ilk kez kendi yatağından farklı bir yatakta gözlerini açtığında hayatın ona getirdiği yeniliklerden habersizdi. Gizemli bir adama aşık olacağını bilmiyordu.. *Arkadaşlar kitap...