Bu bölümde +18 sahneler vardır rahatsız olacakların dikkatine..
Biri sizi hiç böyle istekle, arzuyla öptü mü? Daha önce hiç yaşamadığım duyguları yaşıyordum ilk defa. Onunla yatmam karşılığında beni sınavlara çalıştıracak iyi bir üniversite kazandığımda ise beni bırakacaktı öyle mi? Yalan söylediğini biliyordum. Ama bazen bile bile hata yaparsınız. Ondan dudaklarımı kurtardığımda "anlaşma falan yok" dedim ve tekrar dudaklarına uzandım. Onu öperken dudaklarında ki sırıtışı hissedebiliyordum. Bir elini kolumun altından belime doğru ilerletti ve diğer elini de dizlerimin altından geçirerek beni kucağına alıp ayaklandı. Bunu yaparken bir an olsun ayrılmadı benden. Dudaklarını emerken dilimle de yalıyordum ona olan sinirimi dudaklarından çıkarmaya çalıştım ufak bir kaç da ısırık bıraktım ona. Beni yumuşak bir yatağa yatırdığında hemen üzerimde ki yerini aldı. Bir elim boynundayken diğer elimle yüzüne dokunuyordum. Tenini hissetmek bana huzur verdi o an. Sırtım havalandığında yatakta oturur pozisyona geldik ve ellerini elbisemin fermuarını açmak için kullandı. Dudaklarımdan ayrıldı ve gözlerimin içine koyu mavileriyle baktı. Elbisemin askıları omuzlarımdan düştüğünde tekrar yatağa uzandım ve kalçamı hafif kaldırarak elbiseyi bacaklarımdan çıkarmasına izin verdim. İç çamaşırımla kalmıştım sadece elbisenin içine sütyen de giymemiştim. HARİKA. Bi an olsun ellerini benden ayırdığında ceketini çıkardı ve kıravatını da çıkartıp bi yerlere fırlattı, ellerimi tutup uzandığım yerden kaldırdı beni ve "gömleğimi çıkar" diye emretti. Dediğini yaptım tek tek bütün düğmeleri açtım ve bunu yaparken bir olsun gözlerimi kaçırmadım. Son düğmeyi de açtığımda gömleği üzerinden çıkardım ve gözlerim vücuduna kaydı. Duştayken hissettiğim o kaslar karşımdaydı. Ellerimi onu keşfetmek ister gibi omuzlarına dokundurdum önce. Sonrasında ellerim biraz daha aşağılara kaydı ve karnında ki kaslara dokundum. Ona dokunmak nefes almak gibiydi hep daha fazlasını istedim. Ellerim biraz daha aşağıya kaydığında kemerini çözdüm ve belinden çıkartıp fırlattım bir yerlere. Sonrasında pantolonunun düğmesini açtım ve fermuarını da açıp onu yatağa uzandırdım. Bir bacağımı diğer tarafına attığımda iki bacağımın arasında kalmıştı. Ellerim omuzlarına tırmanırken ben de yukarı doğru dudaklarına uzandım ve onu yoğun bir tutkuyla öptüm. İki dudağımın arasında ki alt dudağını emdim. Boğuk inleme sesi kulağıma ulaştığında ellerini kalçalarıma koymuş beni kendine bastırıyordu, organını hissedebiliyordum. Nefes nefese ayrıldığımızda "daha fazla dayanamayacağım" dedi ve bir hamlede benimle yer değiştirdi bunu yapar yapmaz alt tarafıyla biraz daha sürtündü ve geri çekilip pantolonunu indirdi ardından da boxerini kenara savurdu, benim külodumu da tek hamlede çıkartıp savurduğunda tekrardan üzerime tırmanıp gözlerimin içine baktı. Sağ eliyle aletini ovalayıp kadınlığımın üzerinde sürtündüğünde anın verdiği şehvetle boynundan tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdım ve ağzına inledim boğuk bir sesle. Kadınlığımda ki aletini girişime dayadığında yavaş yavaş ilerletti. Canımı yakmamak için yavaş ilerledi ama bu yine de canımı yaktı. Tamamını içime ittirdiğinde içimde ki doluluk ve hafif acıyla "ahh" dedim dudaklarımdan ayrıldığında. Öpüşleri boynumu talan ederken sadece öpmüyor aynı zaman da emiyordu. Bir süre öylece içimde ona alışmamı bekledi. Sonra yavaş yavaş haraket etmeye başladı "Siktir , Ahh , çok darsın" diyerek içimde yavaş yavaş haraket etmeye çalışıyordu " Gece kendini kasmayı bırak" sert sesi kulaklarıma iliştiğinde kendimi kastığımın farkında değildim. Yavaş yavaş rahatlamaya çalışırken ben dudakları tekrar dudaklarımı buldu ve yavaşça içimden çıkıp sert bir şekilde kendini ittirdiğinde, çığlık atmamı dudakları ve sert öpüşü engelliyordu. O an ki sızıyla dudağını ısırdığımda resmen hırlayarak aynı şeyi yaptı, yavaşça çıktı ve sert bir şekilde kendini ittirdi ve bu sefer kafasını boynuma gömdü. Sol eliyle bir bacağımı hafif kaldırıp kendine daha fazla yer edindiğinde artık daha da hızlanmıştı. Gözlerimin içine bakıp " sesini duymak istiyorum Gece susma inle" dedi ve tekrar kendini bana itti. İçime her girip çıktığında hayalarının vücuduma çarpma sesi duyuluyordu ve sesime karıştı "Ahh Ares" nefes seslerim duyuluyordu ve Ares kendini bana her çarptığında içimde bir şeyler dağılıyordu. Haraketleri gittikçe hızlanırken boşalmak üzereydim ki bir anda durdu ve beni hafif kaldırıp içimden çıktı. Ben daha ne olduğunu anlamadan beni ters çevirip yatağa yatırdığında kalçalarımı hafif kaldırdı ve tokatladı. Sonra aniden bi anda içime girip aletini köklediğinde ikimizde sert nefeslerle inliyorduk. Bir kaç sert gel gitlerden sonra aynı anda boşaldık ve içimden çıktı. Ben yatakta yüz üstü yatarken o da yanıma sırt üstü uzandı ve ben sırt üstü döndüğümde kasıklarımda ki sızıyı hissettim.İlk sefer için fazla sertti ama her anına değerdi. Hissettiğim acıyla hafif inlediğimde Ares " iyi misin? Fazla mı zorladım seni?" Diye sorduğunda " bişey yok duş ne tarafta?" Diye sordum.yataktan kalktı ve elimi tutup beni de kaldırdığında bedenlerimiz hala çıplaktı. Elleriyle ellerimi tuttu ve bana sarıldı. Bir eliyle belime dokunurken "senin için çok bekledim gece" dedi. Bir adım gerileyip sağ eliyle yüzümü okşadığında " bu anı kaç kez zihnimde canlandırdığımı tahmin bile edemezsin sen, sen muhteşemdin." Dedi ve ekledi " bana böyle mesafeli olman hoşuma gitmiyor bir birimizle tamamlanmışken böyle soğuk olman beni kızdırıyor sinirlendiriyor" gözlerimin içine bakarken dudaklarıma hafif bir öpücük kondurdu. "Duş almalıyım" diye söylendiğimde " biliyorum seni yıkayacağım" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli adam
ChickLitŞimdi bilmediğim bir yerde tanımadığım bir adamla baş başayım. Gece ilk kez kendi yatağından farklı bir yatakta gözlerini açtığında hayatın ona getirdiği yeniliklerden habersizdi. Gizemli bir adama aşık olacağını bilmiyordu.. *Arkadaşlar kitap...