Marina: yeah, kita dah sampai.
Asahi: boleh tak jangan menjerit. Buat malu jer.
Marina: alah, diorang bukan faham pun apa yang kita cakap.
Haira: kita semua ada 8 orang sekarang. Ayumi dan Koyomi tak ikut kita jadi kita perlukan kereta yang besar.
Miya: aku sebenarnya kesian kat Koy, diakan nak sangat pergi keluar negara.
Hayana: nak buat macam mana, si Yumi tu taknak pergi.
Haira: hm, aku rasa baik kita naik bas dulu.
S
K
I
PT
I
M
E••Di Rumah•• (dalam story My True Love ada tunjuk rumah dia)
Yuzare: besarnya rumah akak.
Haina: besarkan...
Lily: eh, cik Gempa dan cik Arissa dah pulang. Mesti penatkan seharian duduk dalam kapar terbang. Biar saya sediakan makanan untuk cik semua.
Haira&Haina: terima kasih ya Lily.
Haira: ohya Nana, Amirah tolong bawa mereka ke bilik yang kosong. Sorang satu.
#BukanNanaYangJahatTuYer
Nana&Amira: baik cik.
Di Laman Belakang...
Haira a.k.a Gempa sedang bermain congkak dengan Miya, Haina a.k.a Arissa pula sedang bermain sahiba dengan Hayana a.k.a Ariana. Manakala yang lain pula hanya tengok sambil minum teh strawberi dari Cameron Hightland yang dibeli melalui aplikasi Shopee dan makan kek yang dibeli dari kedai Secret Recipi.
Lily: cik Arissa, cik Ais dan cik Thorn dah sampai.
Arissa: akhirnya...(terus lari tinggalkan permainan)
Ariana: hei kakak, permainan tak habis lagilah.
Nia: Nia pelik dengan satu perkara, kenapa dia tak sebut nama Kak Haira atau Kak Haina?
Gempa: erk.....
Yuzare: ada betul juga, kenapa yer?
Gempa: sebab....
Miya: nama kak Haira dan Haina ada 2, satu nama yang kita sebutkan sekarang dan satu lagi kalau tak silap Gempa Asyira dan Arissa Asyira kan. Kalau Yana pulak, aku tak tahu. Haina tak pernah cakap.
Asahi: macam tu rupanya.
Gempa: yelah, sama macam Marina. Kalau kat Korea nama dia Kim Jiena kalau kat Jepun nama dia Isashi Marina.
Arissa: ah korang, kenalkan ini kawan baik aku Ais Kamila dan Thorn Kamila. Mereka boleh kata jiran jugalah.
Ais: erk, hai.
Thorn: hai semua.
Asahi: apa dia cakap?
Gempa: dia cakap hai semua...
Marina: oh, hallo nama aku Isashi Marina.
Asahi: aku Isashi Asahi.
Miya: Isashi Miya. Dan ini adik saya Isashi Nia.
Nia: hai.
Yuzare: Isashi Yuzare, adik Asahi.
Arissa: kalau yang kecil tu Isashi Hayana ataupun Ariana Asyira.
Ariana: kakak panggil saya kecil tadi.
Ais: eh kejap, kau ada adik ke selama ni.
Gempa: memang pun, adik kembar cuma kemvar dia lelaki.
YOU ARE READING
👑My Destiny👑
Romanceᴄᴇʀɪᴛᴀ ɪɴɪ ᴀᴅᴀʟᴀʜ sᴀᴍʙᴜɴɢᴀɴ ᴅᴀʀɪᴘᴀᴅᴀ ᴄᴇʀɪᴛᴀ ᴍʏ ᴛʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ. sɪʟᴀ ʙᴀᴄᴀ ʏᴀɴɢ ɪᴛᴜ ᴅᴜʟᴜ ᴜɴᴛᴜᴋ ғᴀʜᴀᴍ ᴊᴀʟᴀɴ ᴄᴇʀɪᴛᴀ ɪɴɪ... *JANGAN NAK PAKSA ZURIN SANGAT, SEKARANG KAN ADA KELAS ONLINE, CIKGU PULA BUKAN MAIN BANYAK KERJA DIA BAGI. KALAU ADA MASA ZURIN AKAN U...