Solar: hai semua, rindu Solar tak? Kalau rindu terima kasih. (tunduk hormat ala2 jumpa putri raja) Tapi apa2 pun Solar bukanlah watak utama dalam story ni. Baiklah kalau macam tu, mari kita sambung....... Tapi apa ayat aku yer......
Me: (baling skrip dekat muka Solar)
Solar: woi, apasal baling buku ni kat aku. Kau tahukan yang buku ni tebal gila nak mampus. (sambil pegang skrip)
Me: aku dah bagi elok2 tapi kau buat tak tahu jer. So, aku campaklah. Dah2, cepat siap yang lain dah tunggu dah lebih2 lagi.....'Thorn'
Solar: what, apasal x cakap awal2... (terus betulkan rambut+pergi)
Me: ha'ih, apalah nasib dapat pelakon macam tu.... Okey semua mari sambung......
================================
Seperti yang dikatakan dalam chapter lepas, mereka akan jalan2 di kawasan Selangor dan Putrajaya. Halilintar, Taufan, Blaze dan Solar pun ikut tapi mereka hanya ikut time malam nanti jer.
Gempa memandu kereta proton X70 manakala Arissa pula memandu kereta produa Aruz.. Kenapa tak naik kereta proton X50 yang pernah ditunjukkan dalam story My True Love.... Sebab tu kereta abang Glacier diorang, dia cakap takut calar kalau Gempa atau Arissa yng pandu jadi dia pun belikanlah kereta untuk dua orang adik kesayangan dia.. Kalau Ais dan Thorn pun ikut sama, pada mulanya Ais kata dia nak pandu kereta dia tapi Gempa tak berapa yakin tentang hal itu jadi Ais pun terpaksa tumpang Gempa dan Arissa.
👆X70, kereta Gempa👆
-Gempa [P]
-Asahi
-Marina
-Ariana👆Aruz, kereta Arissa👆
-Arissa [P]
-Miya
-Nia
-Yuzare
-Ais
-ThornMereka sekarang berada di lebuh raya yang panjang x lebar. Boleh membuatkan orang mengantuk dan tidur bila2 masa sahaja tanpa sedar lebih2 lagi waktu malam.
YOU ARE READING
👑My Destiny👑
Lãng mạnᴄᴇʀɪᴛᴀ ɪɴɪ ᴀᴅᴀʟᴀʜ sᴀᴍʙᴜɴɢᴀɴ ᴅᴀʀɪᴘᴀᴅᴀ ᴄᴇʀɪᴛᴀ ᴍʏ ᴛʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ. sɪʟᴀ ʙᴀᴄᴀ ʏᴀɴɢ ɪᴛᴜ ᴅᴜʟᴜ ᴜɴᴛᴜᴋ ғᴀʜᴀᴍ ᴊᴀʟᴀɴ ᴄᴇʀɪᴛᴀ ɪɴɪ... *JANGAN NAK PAKSA ZURIN SANGAT, SEKARANG KAN ADA KELAS ONLINE, CIKGU PULA BUKAN MAIN BANYAK KERJA DIA BAGI. KALAU ADA MASA ZURIN AKAN U...