1.Bölüm

13.8K 346 954
                                    




Tanıtım videosunu izledikten sonra okumaya başlayın derim. Xx_7Even_xX teşekkür ederim.

Keyifli okumlar...

Arya Karaman, ünlü iş adamı Murat Karaman'ın biricik kızı Arya Karaman.
Size kendimi tanıtayım 20 yaşındayım, üniversite iki' ye gidiyorum mimarlık okuyorum. Herkes tarafından havalı, şımarık , gecelerin kızı olarak tanırım neden gecelerin kızı olarak tanıyorsun diye sorarsanız onu İlerleyen zamanda anlarsınız.

"Arya kızım uyandın mı ?"

Annemin sesi ile Yatağımdan esneyerek kalktım.

"Uyandım anne."

Üstümdeki tişörtü çıkarıp banyo doğru ilerlerledim.

"Kızım Yiğitle alışveriş merkezine git ve üstüne güzel şeyler al."

Doğru ya gün beni istemeye geleceklerdi hem de hiç tanımadığım insanlar. Babamın kazanamadığı ihale yüzünden şirket iflasın eşiğine gelmişti.

Sabahlara kadar çalışıp şirketi kurtarmak için çalıştıysa yapamadı. Bir gün yüzünde büyük bir gülümseme ile eve geldi. ' Ne oldu ' diye sorduğumuz da şirkete yeni bir şirket ortak olmuş ve kısa zaman da şirketin toparlanacağını umuyorlarmış. 'Peki kim ortak olmuş ' diye sorduk heycan ve sevinçle. Babamın, Yüzündeki gülümseme yerini donuk bir ifadeye bıraktı.

"ARAS KARAARSLAN "

Aras Karaarslan dedim içimden.

"Karaarslan Holdingin sahibi ve bizimle ortak oldu ancak istediği bir şey var."

İşte bu cümleden sonra hayatım alt üst oldu. Aras Karaarslan 'nın istediği şey benimle evelemekmiş. Nedenini sormayın çünkü ben de bilmiyorum. Ne kadar ağladıysam, ne kadar yalvardıysam hiçbir işe yaramadı ve şu anda sevgilime ne diyeceğim hakkında en ufak bir fikrim bile yok.

Düşünsenize karşısına çıkıp birden diyorsunuz ki 'sevgilim beni akşam istemeye gelecekler, o yüzden ayrılıyoruz. ' Ne kadar saçma. Aklımdaki düşüncelerden sıyrılıp Kendimi soğuk suyun altına bıraktım. Kısa bir duşun ardından banyodan çıkıp giysi dolabıma doğru yöneldim. İçinden siyah kısa bir etek ve beyaz göbeği açık üst alıp giydim. Saçlarımı hafif dalgalı şekilde açık bırakıp ayağıma beyaz spor ayakkabılarımı giydim telefonumu, çantamı ve ceketimi alıp odadan çıktım. Merdivenlerden inerken Yiğite mesaj yazmaya başladım.

' Yiğit geldin mi ? seni bekliyorum.'

09.34 (Görüldü)

Salona indiğimde Annemle babam kahvaltı yapıyorlardı.

"Günaydın."

Günaydın kızım dedi babam. Gelen bildirim sesi ile telefonumu elime alıp gelen mesajı okudum.

'Beş dakikaya oradayım kapının önünde ol. Kahvaltı yapma bizimkiler ile dışarda yapacaz.

09.36 (Görüldü)

" Anne, Yiğit gelmiş ben çıkıyorum kahvaltıyı dışarıda yapacağız,"

dedim çantamı koluma takarken.

İNTİAŞK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin