Hatırlatma :
Uymayacağımı bilerek,
"Tamam , Aras Karaarslan kurallarına uyuyacam bundan emin olabilirsin. "
Bana bakıp yavaşça gülümsedi.
" Güzel şimdi gelelim cezana. "
Ne diyeceğini merakla beklerken benden uzaklaşıp koltuğa geri oturup içkisini yudumlaya başladı. Ben de ayakta boş durmak yerine karşısında ki koltuğa oturdum.
"Birinci cezanı evlendiğimiz de öğreneceksin şimdilik bilmene gerek yok. İkinci cezan ise hemen şimdi burda beni öpeceksin. "
"NEE!"
...
Şarkıyı açmayı unutmayın, keyifli okumalar.
Ne dediğinin farkında mı ? Benden onu öpememi istiyor.
"Yanlış duydum herhalde tekrar edermisin."
"Tekrar etmeyi sevmem ufaklık. Ne duyduysan o."
Yanlış duymamışım. O zaman hayal görüyorumdur dimi ? Bundan emin olmak için kolumu cimcikledim.
"Hayal değil, gerçek. "
Gerçek mi? Ben, Onur 'a aşıken Aras'ı öpemezdim. Bunu yaparsam Onur 'a ihanet etmiş olmazmıydım ?
"Başka birşey iste. Bunu yapamam. "
Bir süre bana baktı ardından oturduğu yerden kalktı ve önümde durdu. Onun önümde durmasıyla bende ayağa kalktım.
" Her gece yaptığın bir şey hatta bundan daha fazlasını yapıyorsun. Peki , şimdi neden yapamazsın?"
Size en başından bir gün neden 'Gecelerin kızı ' diye anıldığımı anlayacağınızı söylemiştim. İşte bu yüzden herkes beni her gece başka birileri ile sanıyor ama yanılıyorlar. Ben öpüşmekten ileriye gitmedim hiç bir zaman.
"Bu evilik bir aşk evliliği değil. Ben Onur'u seviyorum ve onu severken seni öpmemi bekleme."
"Kesinlikle bir aşk evliliği değil ama sen ben ne dersem , ne istersem yapmak zorundasın. Bu evlilikte muhtaç olan taraf sensin. Eğer seninle evlenmekten vazgeçersem ne olur ? bence bunu bir düşün. Karar senin. "
Bir an yaşayabileceğim bütün her şey gözümün önünden film şeridi gibi geçti. Aras'a baktım bana, küçümseyici bir şekilde bakıyordu.
Gözlerinin içine uzun bir süre baktım nasıl bu kadar acımasız olabilir diye. Aradığım sorunun cevabını gözlerinde bulamadım çünkü gözlerinde sadece nefret vardı. İçinde ki nefret duygusu kalbinde ki merhameti yok etmişti.
Gözlerimden yaşlar akarken ona arkamı döndüm ve kapıya doğru koştum. Bir süreliğine de olsa her şeyi arkamda bırakmak istedim. Gözlerimde ki yaşlar yüzüme vuran yağmur damlalarına karışıyordu. Ne kadar koştum nereye geldim farkında değildim.
Sahil kenarına geldiğimi gördüğüm de kimsenin olmamasını aldırmadım . Hiç bir şey düşünecek halde değildim kendimi yorgun, çaresiz hissediyordum. Gecenin karanlığında ıslak banka oturdum.
Gök gürültüsü gece 'nin sesizliğin bozarken, çıkan ışık gece'nin karanlığını aydınlatıyordu. Oturduğum banka sırtımı yaslayıp, başımı gökyüzüne doğru kaldırdım. Gökyüzü karanlıktı tıpkı benim için de olduğum karanlık gibi.
Gözlerimi kapatım ve yağmur damlalarının yüzme vurulan gerçekler gibi yüzüme düşmesine izin verdim. Durmaksızın akan gözyaşlarımı yüzüme düşen yağmur damlaları gizliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİAŞK (+18)
Literatura FemininaBen fahişe değilim, ben sürtük değilim diyerek yataktaki çarşafı hızla çektim. Yastıkları yere atıp komidin üstündeki gece lambalarını yere düşürerek kırılması sağladım. Gözüm dönmüştü kullağımda sadece Aras'ın bana dedikleri yankılanıyordu. Eller...