Hatırlatma :
Aras kardeşine umursamaz bir şekilde baktı.
"Sizden nefret ediyorum. "
Genç adam elini yanağından indirdi, hızlı adımlar ile salondan çıkacakken ona çaresizlik için de bakan Hera'yı gördü, her şeye onun için katlanıyordu. Yanından geçerek odasına gitti.
Aras yumruklarını sıkarak koltukta oturan kadının karşısına geçti.
"Daha ne kadar böyle davranacak ?"
"Zamanla alışacaktır. "
Dedi kadın derin bir iç çekerek.
Aras koltuğun üstündeki anahtarını alıp evden ayrıldı, arabaya binmeden önce üst katta sırtını cama yaslamış yerde oturan kardeşine baktı.
"Zamanla "
...
Şarkıyı açmayı unutmayın, keyifli okumalar.
Arya'dan devam...
Bir insanı ancak uyuyorsa uyandırmak mümkündür ama eğer uyumuyor uyuyor taklidi yapıyorsa dünyanın bütün gayretlerini sarf etseniz nafiledir.
Uyumuyordum, sadece uyuyor taklidi yapıyordum bütün konuşmalar, uğultular zihninmin içinde yankılanıyordu.
Gözlerimi açmak konuşmalara herhangi bir tepki vermek istemiyordum, yaşadıklarım çok ağır gelmişti hem fiziksel hem de psikolojik olarak büyük bir boşluğun içinde hissediyor gibiydim.
Ölümle yaşam arasındaki o ince çizgi ve düşünce arasındaydım. Şimdi, yaşamla olan son bağımıda koparabilirdim ama bir sorun vardı ya geride kalanlar ; onlara en zor acıyı yaşatacaktım.
"Hadi güzelim aç gözlerini."
Gözlerimi yavaşça açtım, karşımda üstü çıplak ,saçları dağınık bana gülümseyerek bakan sevdiğim adamı gördüğümde kollarımı yorganın içinden çıkararak boynuna doladım.
"Günaydın," dedim sesim soğuk ve uykulu çıkmıştı.
Belimdeki ellerini yüzüme doğru götürdü, yüzümün önüne düşemüş olan saçlarımı baş parmağı ile kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Günaydın sevgilim."
Yüzümdeki gülümseme ile başımı göğsüne yaslayıp sıkıca sarıldım. Bir süre hareketsiz kalarak dudaklarını saçlarıma bastırdı,elleri ile yüzümü avuçlarının içine aldı, anlımda ki saçları çekerek anlını anlıma yasladı dudakları önce yanaklarımı ardından boynumu öptükten sonra beline sardığım kollarımı birbirinden ayırarak yataktan çıktı.
Bana bakarak yatağın önünde dolanarak yanıma geldi, ben yatakta oturu pozisyondayken o karşımda ayakta duruyordu, sıcak yorganın altında ki ellerimi avuçlarının içine hapsetti.
"Bir sorun mu var ?"
"Evet," dedi
"Ne peki?" dedim kısık bir sesle.
"Sorun şu ki ben burda, seninle beraber olamam."
"Açık konuşur musun."
Derin bir nefes alarak dudaklarını araladı.
"Bak sevgilim, senle ben farklı evrenlerde, boyutlardayız. Burası gerçek dünya değil, burası bizim ait olduğumuz yer değil. Hayal alemi burası, senle benim ait olduğumuz yer değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİAŞK (+18)
ChickLitBen fahişe değilim, ben sürtük değilim diyerek yataktaki çarşafı hızla çektim. Yastıkları yere atıp komidin üstündeki gece lambalarını yere düşürerek kırılması sağladım. Gözüm dönmüştü kullağımda sadece Aras'ın bana dedikleri yankılanıyordu. Eller...