Hatırlatma ;
Polislerin içeriye girmesiyle onları takip eden Yiğit , Berk , Mert ve ozan polisleri dağılmış alt katta bırakarak üst kata çıktılar.
"Hepimiz bir odaya bakalım. "
Berk'in dediğine başıyla onay veren Mert üst katta bulunan dört odadan en sondakine , Yiğit en sondakinin karşındakine , Ozan baştan soladaki odaya girerken, Berk ise baştan sağda ki odaya girdi.
Mert ve Ýigit girdikleri odadan bir şey bulamyarak çıkarken Ozan'ın olduğu odanın kapısının önüne geldiklerinde Ozan dışarıya çıktı.
"Odada yok"
Yiğit oflayarak ellerini saçlarının arasından geçiriken,
"Diğer ikisinde de yok."
Berk hala odadan çıkmamıştı Mert belki Arya ordadır, Berk bulmuştur diye umutla odaya doğru yöneldi arkasından diğerleri gelirken odanın kapısının açtı.
Banyo kapısının yanında hareketsiz duran Berki gördüğünde Yiğit hızla önünde ki Merti geçip Berk'in yanına gitti.
Berk dizlerinin üstünde yere düşerken Yiğit gördüğü şey karşısında aklını kaybedecekti nerdeyse .
Yerde kanlar için de yatan Arya'nın saçları zemine dağılmış, dudakları kurumuş, rengi bembeyaz olmuştu .
"ARYAAAAAA
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Keyifli okumlar..
Şarkıyı şiddetle açmanızı tavisiye ediyorum.
Yiğit , Berkin yanından geçip Arya'nın yanında diz çöktü. Başını yerden kaldırıp dizlerinin üstüne koydu.
"Arya, prensesim hadi aç gözlerini. Bak biz burdayız korkmana gerek yok. Aç gözlerini lütfen. "
Yiğitin gözyaşları yanaklarından süzülüp, Arya'nın yanaklarına düşüyordu. Ozan tıpkı annesini kaybetmiş bir çocuk gibi hıçkırarak ağlıyordu.
"Hadi güzelim aç gözlerini. "
Berk dizlerinin üstünde yere düşerken üstünde ki şokun etkisinden hala kurtulamamıştı.
Mert , sırtını duvara yaslayarak yerde oturdu. Ellerini saç diplerine götürüp çekti . Belki şuan bir rüyadayım ve kabus görüyorum diye düşündü ama hayır gördükleri gerçek olmayacak kadar gerçekti. Arya , o banyo zemininde ölü gibi kanlar içerisindeydi . Evet , bu gerçekti.
Olayın etkisini üzerinden atamayan Berk ve Mert dumur olmuş bir şekilde Aryaya bakarken, Ozan ve Yiğit ise Aryaya uyanması için yalvarıyorlardı.
Odaya polis memurlarının girmesi ile Mert ve Berk onlara doğru döndüler ,
"Acilen! ambulans çağırın. "
...
Ameliyathane kapısının önünde bekleyen o dört arkadaş Aryayı buldukları anı unutamıyorlardı. Kanlar içersindeydi, yüzü bembeyaz olmuş ölü gibi duruyordu. Ruh bedenden çıktıktan sonra geriye sadece ruhsuz bir beden kalıyordu.
Neydi ölüm ? Acılardan bir kurtuluşmuydu ya da geride kalanları nefesiz bırakmakmıydı .
Ölüm bir daha konuşamamakmıydı , Ölüm bir daha sevememekmiydi. ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİAŞK (+18)
Literatura KobiecaBen fahişe değilim, ben sürtük değilim diyerek yataktaki çarşafı hızla çektim. Yastıkları yere atıp komidin üstündeki gece lambalarını yere düşürerek kırılması sağladım. Gözüm dönmüştü kullağımda sadece Aras'ın bana dedikleri yankılanıyordu. Eller...