[Sana bu kadar sert vurmak istememiştim ... oh bekle]
Lisa'nın Jungkook'un sürpriz saldırısından kaçınma şansı yoktu.
Bir saniye önce, hayatının en ateşli öpücüğünü yaşıyordu ve sonra, yüzüne doğru bir yumruk uçup çenesiyle çarpışarak onu yere düşürdü.
"LISA!" Jennie şok içinde bağırdı. Sarışın, saç perdesinin arasından Jungkook'un öfkeli yüzüne bakmadan önce, ağzındaki kanı yere tükürdü. Onun olduğunu bilmeliydi. Bu eğlenceli olacaktı. Lisa, yanağı acı verici bir şekilde zonklasa bile alaycı bir şekilde sırıttı.
"Öyleyse, notumu okudun mu?" Diye sordu.
Jungkook kaşlarını çattı ve notu yere tamponlarla birlikte sertçe fırlattı. Sonra Jungkook, Lisa'nın acıyla çığlık atmasına neden olacak şekilde midesini tekmeledi. Etraflarında oluşan kalabalık nefesini tuttu.
"Kızımdan uzak dur," diye bağırdı.
Lalisa Manoban, acınası bir şekilde yalan söyleyen ve ne kadar acı çekse de dayak yiyen tek kişi değildi. Şaşırtıcı bir çeviklikle dişlerini gıcırdatarak yerden kalktı ve vücudunu Jungkook'un orta kısmına çarptı. Çabucak onu sıkıştırarak karşılık verdi ve sağ çenesine hızlı bir yumruk attı- sonra soluna bir tane daha vurdu.
"O senin kızın değil," diye homurdandı Taylandlı kız, tekrar yüzüne tükürmeden önce.
Şimdiye kadar, çoğu lise öğrencisinin bir kavga olduğu zaman yaptığı gibi kalabalık, tezahürat yapıyordu. Jennie olan biteni durdurmak istedi ama sersemlemişti.
Jungkook gücünü kullandı ve Lisa'yı devirmeye çalıştı ama Lisa sokak dövüşlerinde daha tecrübeliydi ve bu ivmeyi tekrar üstüne gelmek için kullandı. Jungkook daha güçlü ve daha büyük olabilirdi ama Lisa daha yetenekli ve hızlıydı, oldukça eşit bir şekilde eşleşiyorlardı.
"DURUN ÇOCUKLAR!" Jennie öfkeyle bağırdı. Yerde güreşmeye devam ettikleri için göz ardı ettiler. İkisi de üstünlük sağlamak için yuvarlanırken birkaç yumruk attılar.
"Kutsal İsa aşkına! Jennie!" Rosé'nin sesi, diğer Koreli kızın sert bakışlarından geçti. Esmer onun orada olduğunu bile fark etmedi. Jungkook ve Lisa artık ayaklarının dibindeydiler, Jungkook sarışına sert yumruklar gönderiyordu.
"Bir şey yap!" Kızıl saçlı kız umutsuzca haykırdı.
Jennie, bir adım öne çıkmadan önce ona baktı, düşmeye hazırdı.
Sonra Jungkook, Lisa'yı atlatmak için hızla ayağa kalktı. Ne yazık ki yumruğu şimdi doğrudan Jennie'nin yüzüne doğru gidiyordu. Gözlerini kapayan Jennie, 18 yaşındaki bir çocuğun bedenine yumruk atmasının acısını bekledi.
Ama ... asla gelmedi. Rosé onu tam zamanında geri çekti ve Jennie de herkes gibi- Jungkook'un yüzündeki rengi izledi.
"Jen, çok üzgünüm-" özrü bitirme şansı bulamadı çünkü Lisa onun göğsüne yumruk atmıştı.
"Dokunma ona!" Dizini kasıklarına geçirmeden ve dirseğini burnuna vurmadan önce bağırdı.
Geriye tökezledi, sarışından uzaklaşmaya çalıştı, böylece ona çarpmadan önce biraz acısı geçebilirdi.
Yeni bir hamle yapacakken, bir şey onu zaptetti. Ve bir ıslık sesi havayı delip herkesin kulaklarını kapatmasına neden oldu.
"Pekala, ayrılın!" Koç Hyoyeon Lisa'yı tutup bağırdı.
"İki saniye içinde burada olan herkes, önümüzdeki iki ayı sporcu kayışlarını elle yıkayarak geçirecek!" Koç Minho, Jungkook'u kolaylıkla zaptettiğini söyledi. Hemen kalabalık dağıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Not Friends | Jenlisa
Fanfiction*tamamlandı* ikisi ateş ve buz gibiydi, peki yanlış giden ne olabilirdi? °ingilizceden türkçeye çevrilmiştir. #jenlisa 5