[Birinin yapması gereken işler var]
Jen'den: Eve mi gidiyorsun?
Lizzy'den: Okul bitti mi?
Rosé, arabasına doğru yürürken ikisine de 'evet' cevabını verdi. Birkaç saniye sonra telefonu yine titredi.
Jen'den: Lütfen gel, sana ihtiyacım var.
Rosé dondu. Baş amigo kız gerçekten çaresiz olduğu zamanlar dışında ondan asla yardım istemezdi.
Başka bir cevap onu düşüncelerinden uzaklaştırdı.
Lizzy'den: Bir uğrayabilir misin? Bu önemli.
Ateşli ineğin gözleri büyüdü. Harika. Lisa'nın da ona ihtiyacı vardı. Lisa neredeyse hiçbir zaman bir şeyi 'önemli' olarak görmediği için, 'önemli' onların kod sözcüğüydü.
İyi siktir. HER İKİSİNİN de yanlış giden şeyi ne olabilir ki?
Belki kavga? Oldukça acımasızdı.
Belki ... öpücük? Jungkook yaklaşmadan önce, onlara doğru yürüdü ve dürüst olmak gerekirse ... Jennie ve Lisa onun geldiğini bile göremeyecek kadar büyülenmişti.
Eğer büyülenmiş olsalardı, Lisa ve Jennie'nin olmayacağı bir şey yoktu ... yani belki de bu muydu?
Ama şimdi ona neden ihtiyaçları vardı ..? Muhtemelen aptalca bir şey yaptılar veya söylediler. Bu o olmalı.
Ağır bir şekilde iç çekti ve şunu yazdı:
Jen'e: Lisa ne yaptı?
Lizzy'ye: Jennie ne yaptı?
Sarışının mesajı bu sefer önce geldi.
Lizzy'den: Lütfen Chae, buraya gel. Gerçekten konuşacak birine ihtiyacım var. LÜTFEN.
Kahretsin. Bu ciddiydi. Rosé, Jennie'nin cevabını bekledi. Lisa'nın onu bekleyebileceğini ve Jennie'nin muhtemelen ona uzun ve belirsiz bir mesaj göndereceğini bildi.
Jen'den: Lanet olsun, Chae. Batırdım. Gerçekten kötü. Yaralarını kontrol etmek için Lisa'yı benim evime götürdüm ve bir an falan yaşadık ve o beni öptü! Panikledim kızım. Kastetmediğim bir sürü boktan şey söyledim ve ... kahretsin neden bana babasının ona vurduğunu söylemedin? Tanrım, tam bir kaltak gibi hissediyorum! Lütfen buraya gel! ŞİMDİ!
Aman Tanrım. Beyninde işlenen mesaj olarak, parçaların bir araya geldiğini düşündü.
Lisa'nın babası ona vuruyor muydu? Ama ... Lisa yapmadığını söyledi? Yalan söylüyordu - tabii ki yalan söylüyordu! Lalisa Manoban gururluydu.
Rosé tekrar iç çekti (gerçekten, karmaşık iki arkadaşı vardı) şimdi hangisinin ona daha çok ihtiyacı olduğunu biliyordu.
Jen'e: Üzgünüm kızım, yapamam. Birkaç saat içinde yanına geleceğim - lütfen aptalca bir şey yapma. Seni seviyorum.
Lizzy'ye: Yoldayım.
[...]
Lisa şu anda en sevdiği battaniyeye sarılmış kanepede yatıyordu - tek boynuzlu atlarla kaplıydı, kenarları yıpranmıştı ve vücudunun sadece yarısına geliyordu ama onu seviyordu.
Jennie ile olan bu kavga, sürekli unutmaya çalıştığı birçok incitici şeyi gündeme getirdi ve şu anda gözyaşlarına boğulmamak için çok çalışıyordu.
"Lis?" dedi yumuşak bir ses.
Sarışını görür görmez ona doğru koştu.
"Hey sen, buraya gel ..." diye fısıldadı, endişeyle. Kızıl saçlı kız başını kaldırdı ve kucağına yatırılmak için kanepeye çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Not Friends | Jenlisa
Fanfiction*tamamlandı* ikisi ateş ve buz gibiydi, peki yanlış giden ne olabilirdi? °ingilizceden türkçeye çevrilmiştir. #jenlisa 5