21

689 41 3
                                    

[Aşık olduğumu söylemeyeceğim ... en azından yüksek sesle değil]

.
.
.

"SEN NE?" 

"Umm .." Jennie kekeledi, aynı ölçüde şaşırdı, "Bu sadece bir konuşma biçimiydi! Ben-"

"Ona aşıksın ..." dedi seksi inek inanamayarak. 

Jennie ne söyleyeceğini bilmiyordu. Bir parçası 'HAYIR, HAYIR, HAYIR, AŞK DEĞİLİM!' Diyordu. Ve diğer kısım, "Eh, belki .." diyordu.

"Ben ..."

"Ona AŞIKSIN!" Alay eden arkadaşı tekrarladı. 

Esmer, "Chaeng bir anlığına bu kelimeyi söylemeyi bırak," diye içini çekti, elini yüzüne koyarak. 

Kahretsin, bu nasıl oldu? Aklında değilse neden böyle söylesin? Bu yüzden kesinlikle bir şekilde bunu düşünüyordu ...

Parmaklarının arasından bir bakış fırlattı, sadece ona bakan ve gülümseyen kırmızı kafalı kızı gördü. 

"Gitmem gerek. Düşünmem gerekiyor ... ve bana öyle bakmayı bırakmalısın," Jennie kalkmadan önce baktı. 

"Tamam, tamam ihtiyacın olan zaman!" Rosé biraz fazla hevesle dedi, "Ve ona aşık olmanın kötü bir şey olmayacağını biliyorsun. Yine, yargılamıyorum ve-"

"Roseanne, yemin ederim, eğer susmazsan-!"  Diye haykırdı, rantını keserek. 

"Doğru, özür dilerim ... düşünmek için zamana ihtiyacın var." 

Jennie kapıya girmeden önce başını salladı, arkadaşının ilişkisine çok fazla bağlı olduğunu düşündü, "Bekle, Jen ..?" 

"Evet?" 

"Randevu gerçekten o kadar güzel miydi?" 

Amigo kız utangaç bir şekilde kendi kendine gülümsedi. Bu yeni düşüncelerine rağmen hala "Mükemmeldi" diye düşünüyordu.

_________________

Jennie'nin hafta sonunun geri kalanında Rosé ve Lisa'dan uzak durduğunu söylemeye gerek yok. Kendini odasına kilitlemiş ve düşünmüştü. 

İnsanlar bunu yapar, değil mi? Sadece yatakta uzanıp tavana bakıp hayatlarını düzenlemeye çalışırlar mı?

Aşk. Kelime ona çok yabancı geldi. Asla anne babasının onu gerçekten sevdiği ve tüm büyükanne ve büyükbabasının onlarla aynı zihniyete sahip olduğu izlenimine kapılmadı, bu yüzden 'aile sevgisi' ona asla gerçekten verilmedi. Ve belli ki, birini romantik olarak asla sevmemişti. 

Jungkook onun tek istikrarlı 'ilişkisi' idi, burada ve orada olan bir çiftin dışında ve Tanrı onu sevmediğini biliyor. Bu, hiç bu kadar çok sahip olmadığı arkadaşları bıraktı, Rosé'ydi. Avustralyalı kızı bir kız kardeş gibi seviyordu ama bu Lisa için hissettiğinden tamamen farklıydı.

ama ona aşık mıydı? 

Esmer, daha önce hiç kimseyle bu kadar güçlü bir bağı olmadığını biliyordu. Hiç kimse bu kadar çekici gelmemişti - cidden, cehennem gözlü sarışınla birlikteyken vücudu çıldırıyordu.

Kalbi hızlandı, kendisinin daha çok farkındaydı ve Lalisa Manoban kadar seksi biriyle gerçekten ateşlendi ve biraz titriyordu. O büyük, parlak gözlerden bir bakış, dizlerinin zayıflamasına neden oldu. 

Hızlıca başını salladı. 

Lisa ile ilişki kurmak ve konuşmak çok kolaydı; Jennie daha erken arkadaş olmalarını diledi. Anne babası, statüsü, okulu veya cinselliği hakkında endişelenmesi gerekmiyormuş gibi kendisini güvende hissettirdi. 

We're Not Friends | JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin