[Başka bir taraf]
"Evet, hayır... annem şehir dışında ... hayır, anlıyorum. İstediğin zaman gel...tamam, görüşürüz."
Rosè çalan telefonunu açtı ve kızların filmine ara verdi.
"Kimdi o?" diye sordu Jennie.
"Lisa'ydı, buraya geliyor."
“Ne? Neden?”
Jennie'nin sesi olması gerektiği kadar sertti. Sarışınla artık olduğundan daha fazla etkileşim kurmak istemiyordu, sadece onu sevmediği için değil, aynı zamanda... onu sevmeye başlamıştı.
Tamam 'Beğenmek' doğru kelime değildi - daha çok ... hoşgörülü.
"Emin değilim, sadece ailevi acil durumu olduğunu söyledi." diye açıkladı Rosè belirsiz bir şekilde.
"Şey," diye iç çekti ponpon kız. "Hareketli filmler ve abur cubur geceleri gidiyor."
"Ne, Lis bizimle film izleyemiyor mu?"
"Burada olacaksa benim kalmamın iyi bir fikir olacağını sanmıyorum."
"Hadi Jen, şimdi anlaşacağınızı sanıyordum! Sonuçta ikiniz çıkmıyor musunuz?" inek sırıttı.
"Evet, ilişkimiz kesinlikle iş!"
"Lütfen sadece kal. Lütfeeeen? Eminim sakıncası olmaz." dedi kırmızı başlı kız, büyük gözlerinin avantajını kullandı.
Doğrusu, Rosè sadece birbirleriyle nasıl etkileşimde bulunacaklarını görmek istedi, çıktıkları gibi davranmak zorunda kalmadan - ikisinden birinin düşmanlıktan başka bir şey geliştirip geliştiremeyeceğini anlamak için.
Umarım en azından bir dostluktur. Jennie, alt dudağı hafif titremeye başladığında tekrar içeri girdi.
"İyi olsun ... ama bana bir tane film gecesi borçlusun." diye kabul etti esmer isteksizce.
"Yaaaaayy! Teşekkürler Jennie!" Gıcırdadı, onu sıkıca kucakladı ve sonra kapı zili çaldı. "Eveet, tam zamanında!" Jennie, arkadaşını kapıya kadar takip etti ve cevap verirken geri döndü.
Beklediği son şey, Rosè'nin kollarına atlayan siyah saçları olan küçük bir çocuktu.
"Loshyyy!" Nico ona sıkıca yapışırken bağırdı.
"Küçük Nics!" Eşit bir coşkuyla, ona geri sarılarak dedi. Sonra kapıyı Lisa'yı açığa çıkarmak için daha fazla açtı.
"Jennie?" dedi sarışın şaşırarak.
Jennie farlara takılan bir geyik gibi görünüyordu. Lisa'nın gözlerindeki şok arasında öfke ve hayal kırıklığı vardı, ancak tüm yüzü üzüntü içinde çığlık atıyordu.
"Ah ... hey?" Küçük bir gülümsemeyle zorlayarak dedi. Lisa'nın alay modunda olmayacağı belliydi.
"Lisa, iyi misin?" Diye sordu Rosè, Nico'yu hala kollarında tutarak.
"Seninle konuşabilir miyim ... yalnız?" Diye sordu Lisa.
Jennie, sarışının gözlerinin onun değil, erkek kardeşi olduğunu varsaydığı şeyden kaçtığını görünceye kadar hafifçe kırıldı.
"Elbette, Lis. Uhm .. Jennie?" Adından bahsetmişken, baş amigo uzun boylu dansçıya bakmayı bıraktı ve Rosè'ye baktı.
"Evet?"
"Ah ... Nico'yu bir saniye izleyebilir misin?"
"Ha...ah, evet tamam," diye kekeledi Jennie. Rosè Nico'yu kaldırdı, onu yere indirdi ve Lisa diz çöktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Not Friends | Jenlisa
Fanfiction*tamamlandı* ikisi ateş ve buz gibiydi, peki yanlış giden ne olabilirdi? °ingilizceden türkçeye çevrilmiştir. #jenlisa 5