25

432 33 0
                                    

[ Her Şey Bittiğinde Benim İçin Bir Şey Yapmalısın. Söylediğim Herhangi Bir Şey ]

"Siktir.. Jennie..." Jennie arkadan parmaklarını sertçe ona pompalarken Lisa yüksek sesle inledi. 

Taze yapılmış pizzalarını Kim'in pizza fırınına koyduktan hemen sonra, Jennie'nin Lisa'yı ada tezgahının üzerine gömmesi uzun sürmedi. Özellikle de sarışın kızın onunla alay etmeyi bırakması için ona ne kadar yalvardığı düşünülürse.

"Lanet olsun evet.." geyik gözlü kız kız arkadaşının parmaklarına geri iterken inledi, "Ben- ahh, Jennie, siktir et."  Zirveye ulaştığında çığlık attı. 

Esmerle çıkmaya başladığından beri iki şeyi fark etti: cinsel olarak her zaman hüsrana uğradı ve tüm bu yıllar boyunca baş amigo kızla birlikte olmadığı büyük zamanları kaçırdı.

"O... olamaz... bu... bunu ikinci kez yapıyorsun," diye soludu Lisa. 

"İnan bebeğim," dedi şakağını tatlı bir şekilde öperek, "Ah, sanırım pizza hazır!"  Geyik gözlü kız, diğer kız parmaklarını geri çektiğinde inledi. 

"Oldukça iyi görünüyor değil mi?" Jennie pizzayı kaldırarak sordu.

Lisa o son 'egzersizden' bitkin düşmüştü ama kesinlikle açlıktan ölüyordu. "Yum," diye nefes verdi, terli yüzünü ada tezgahından kaldırmadan önce.

"Şimdi hanımefendi, şu şarap şişesini alıp beni bu akşam yemek yiyeceğimiz oturma odasına kadar takip etmek isterseniz." 

"Evet! Yemek zamanı!" diye bağırdı Lisa, aniden enerjisini toplayıp masaya doğru koşmadan önce hevesle oturdu. 

Jennie, "Senin için sandalyeni çekmeye fırsatım bile olmadı," dedi. "Acıktım şövalyelik."  Esmer, tavayı bırakıp yerine otururken kıkırdadı. 

"Vay canına. Bu inanılmaz bir şey!" Lisa, pizzanın ilk lokmasını çiğneyip yutarken neredeyse inledi.

"Lanet olsun haklısın... Genellikle bu kadar harika değil." 

"Pratik olarak orgazm," diye yanıtladı ağzı doluyken.

"Bu gece yeterince içmedin mi?" Kısa boylu kız bir sırıtışla alay etti.

Ama Lisa gözünü kırpmadı. 

"Senden mi? Asla doyamadım." 

İki kız konuşmak istemedikleri veya konuşacak bir şeyleri olmadığı için değil, ağızlarını tıkamakla meşgul oldukları için çoğunlukla sessizce yediler. Sadece 'daha fazla şarap?' ve 'evet' kelimeleri değiş tokuş edildi. Yine de güzeldi, ikisine de düşünmek için zaman verdi.

'Tanrım bu çok iyi ve romantik. Jennie çok tatlı... Onu çok seviyorum...'

'Aç Lisa çok tatlı... Umarım yaptığım şeyi beğenir. Ya tatlıyı sevmiyorsa? Yoksa film izlemek mi istemiyor? Sanırım sadece kucaklaşabiliriz... ya da sevişebiliriz- demek istediğim-

"Vay canına, bunu çabucak bitirdik..." sarışın, tabağına ve boş pizza tepsisine bakarak yorum yaptı. 

Jennie onun kocaman gözlerine baktı.

"Bebeğim, az önce 13 inçlik, kalın hamurlu bir pizzayı yirmi dakikadan kısa sürede bitirdik." 

"Ne diyebilirim ki, tüm bu alaylar beni acıktırdı," dedi anlamlı bir şekilde. "Ama henüz belli bir şeye olan arzumu tatmin ettiğimi sanmıyorum..."

"Tatlı isteğini mi kastediyorsun? Çünkü sanırım bununla ilgilenecek bir şeyim var..." 

"Evet?" 

We're Not Friends | JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin