[Eylem ve Çekicilik]
Kızlar banyodan çıkarken telefonları (ve diğer herkesinki) bir mesajla titredi.
Sikik Byun Baekhyun.
Günlük haberler:
'-Homecoming ile iki hafta sonra işler kızışmaya başladı! Erkekler, kızlara soruyor ve kızlar, daha çekici bir erkeğin onlara soracağı umuduyla erkekleri reddediyor... '
"Baek, herhangi bir adam senden daha çekici olurdu, sadece denemeyi bırak." dedi Jennie, Lisa'nın okumasını bölerek.
'-ve her Homecoming'te, yıllık Miami High Barbecue ve Car Wash Fundraiser beklenebilir. Kişisel olarak bu yılın en sevdiğim zamanı. Hubba hubba! Ve bayanlar futbolcuları ızgarada izlemeyi severler. Ve oh! Özellikle heyecan verici bir olay olacak çünkü futbol kaptanı Jeon Jungkook ve baş amigo Jennie Kim şuan yalnız (söylentilere göre kraliçe arı ile aralarındaki ilişki çözülmüş)-'
"Aman tanrım. Onlar sizin çıktığınızı mı düşünüyor?" dedi Lisa, gülmesini geri gönderirken. Tanrım, bunun asla gerçek olmayacağını biliyordu. Bu neredeyse garip olurdu.
"Ugh, bana hatırlatma," diye homurdandı Jennie.
"Kıskanç bir eski sevgili gibi davranmalı mıyım?" Sarışının yaptığı şakayla Jennie gözlerini devirdi.
"Bunun gerekli olacağını sanmıyorum."
'-bu yüzden eminim bütün kızlar Jeon'un onlardan dansa davet etmesini bekleyeceklerdir. Ama asıl ilgilendiğim şey, Kim'in kiminle gideceği. Şimdi bir kızla çıktığı için, her iki taraf için de müsait olduğunu açıkça belirtti. Öyleyse, büyük ihtimalle Mezunlar Günü'nde kraliçeye eşlik edecek şanslı kişi kim olacak? Görünüşe göre ezeli rakip Lalisa Manoban ile çıktıysa, o zaman HERKESİN onunla bir şansı olabilir.
Ve şimdi dans için bir tarih bulduğunuz için hepinize iyi şanslar diliyorum. Acele etsen iyi olur, yoksa tüm iyiler gitmiş olacak!
Byun yalnız
Kim Yeri, partide benim eşim olacak mısın?'
"Zavallı Yeri... " Lisa acınacak bir şekilde iç çekti, ancak kimsenin konuşmadığını fark etti, "Jennie?" Kızın nereye gittiğini merak ederek etrafına baktı.
Sonra, doğru hatırladıysa, kızlar basketbol takımından güzel bir sarışın kız tarafından köşeye sıkıştırıldığını gördü. Ve ... bekle- arkasında bir gül mü tutuyordu?
Etraflarında toplanan bir kalabalık vardı, ne olduğunu görmek için yaklaştı.
"Ona sor!" diye bağırdı kalabalıktaki kızlardan biri, muhtemelen sarışının arkadaşıydı. Kız kızardı ve sessizce arkadaşına kafası karışmış görünen Jennie'ye dönmeden önce susmasını söyledi.
"H-hey Jennie," kız kekeledi.
"Uhm ... selam?"
Aniden gülü Koreli kıza uzattı, "Benimle beraber dansa gelir misin?"
Lisa'nın çenesi düştü.
Jennie yüzünde şaşkın bir ifadeyle orada durdu. Bu kız cidden partneri olmasını mı istiyordu? Onunla Mezunlar Günü'ne gitmeyeceğinden emindi ama bunu nasıl söyleyecekti? Her zamanki gibi şirret mi olur yoksa yavaşça yüzüstü mü olur?
Sonra Jennie, Lisa'nın yüzündeki şaşkın ifadeyi gördü. Cevap vermeden önce dramatik bir şekilde iç çekti, "Bak, sen güzelsin ve şey ama .. Gerçekten doğru kişinin bana sormasını bekliyorum, özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Not Friends | Jenlisa
Fanfiction*tamamlandı* ikisi ateş ve buz gibiydi, peki yanlış giden ne olabilirdi? °ingilizceden türkçeye çevrilmiştir. #jenlisa 5