[Deli ve şaşkın]
“Ah, ben çok harap oldum.” diye inledi Jennie.
"Sorunlarını içerek giderdiğin için sonucu bu." diye seslendi Rosè.
Kırmızı başlı inek, orada yaşadığı gibi diğer kızın buzdolabından geçiniyordu. Jennie odasında, asprinin önündeydi ve elinde yarısı boş bir bardak su tutuyordu.
"Okulu asabilir miyiz?" Jennie sızlandı, sesi serin mermerde boğuldu.
"Hayır Jennie, iyi bir üniversiteye gitmek istiyorum. Hatırladın mı?"
"Ah evet .. küçük inek, nasıl unutabilirim?"
"Sessiz ol, söyle bana pastırmayı nereye sakladın!"
Jennie ve Rosè, Rosè ortaokuldan önceki yaz aylarında, ponpon kızın ebeveynlerinin yanındaki eve taşındığından beri birbirlerini tanıyorlardı.
Esmer bugünkü orospu değildi ve Rosè sonunda kalbine girdi. Birlikte okula yürürler, birlikte öğle yemeği yerler ve her zaman birlikte takılırlardı.
Lise başladığında, Rosè zekilere katılırken, sosyal hiyerarşi ilişkilerini tehdit etti, ancak bir şekilde kurtulmayı başardılar.
Elbette öğle yemeğinde birlikte oturmadılar ama telafi etmek için birbirlerinin evindeydiler.
"Artık lanet domuz pastırmam yok. Dün yedin hatırladın mı?"
"Ama Jennieee!" Rosè sızlandı.
"Biraz sonra alacağım."
"Ah, güzel." Rosé inledi, bir parça tost kaptı. "Belki sadece atlamalıyız, sistemimde pastırma olmadan ne kadar dayanabileceğimi bilmiyorum."
"Tamam bir; bu PİS Chaeng ve iki; az önce yapamayacağımı fark ettim. Jungkook ile hasar kontrolü yapmak zorundayım."
"Ondan hoşlanmasan bile neden hala onunla olduğunu anlamıyorum."
“Chaeng... Sana milyonlarca kez söyledim: İtibar.”
Rosè gözlerini devirdi.
"Her neyse, Jen ... şimdi gel. Geç kalacağız." Rosie onu evden çıkarırken Jennie yüksek sesle inledi.
[***]
Artık Jennie, Seul Lisesi'nin koridorlarında yürüyordu. Herkes ondan çok korkuyordu, onunla bırak konuşmayı, bakmaya bile cesaret edemiyorlardı.
Ailesinin yanında konuştuğu sadece belirli sayıda insan vardı: Rosè, Jungkook, Hyoyeon ve bazı amigolar.
Sonra onu kışkırtacak kadar aptal insanlar vardı, yani Manoban, Byun Baekhyun ve ...
"Merhaba Jennie! Okulumuzun Glee Club'a katılma teklifimi düşünüp düşünmeyeceğini merak ediyordum. Bildiğiniz gibi, bölümlerimizi kazandık, geçen sene ve bu sene biz..."
"Cüce'ye bak. Son kez söylüyorum, eşcinsel cüce klanına katılmak istemiyorum. Şarkı söylemiyorum ve benimle konuşmuyorsun."
Lanet Yeri Kim her zaman ondan kahrolası kaybedenler kulübüne katılmasını isterdi.
"Ama ben ..."
"Siktir et, kaplumbağa bok. Önümüzdeki iki saniye içinde gitmezsen, sulu bir gökkuşağı olacağını garanti ederim."
Jennie ona dik dik bakarken Yeri'nin gözleri büyüdü.
"Şimdi lanet olsun yolumdan çekil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Not Friends | Jenlisa
Fanfiction*tamamlandı* ikisi ateş ve buz gibiydi, peki yanlış giden ne olabilirdi? °ingilizceden türkçeye çevrilmiştir. #jenlisa 5