23

713 34 8
                                    

[Kızım hakkında konuşuyor]

İkisi de uyandıklarında gece 6 civarıydı ... ve ikisi de Nico'nun çığlıklarının sesini fark ettiler. 

"Li, uyan!" 

Lisa oldukça hafif bir uykudaydı, bu yüzden hemen uyandı. Aşağı baktı ve içine sokulmuş olan Jennie'ye gülümsedi. İkisi de çıplaktı ve Lisa onu daha sıkı tuttu. Evet, sarılma hala harika hissettiriyordu. Aniden kapı açıldı ve küçük kardeşi odaya giriyordu. 

"NICO!" Şaşkınlıkla bağırdı, onları örtmek için battaniyeyi çabucak kaldırdı. 

"Oh, paydon Li," dedi gözlerini kocaman açarak. 

"Urmgrhh .." Jennie kıpır kıpır kıpır kıpır uyanırken inledi. 

"Umm ... Nennie orada seninle mi?"

"Nico, sana her şeyi açıklayacağım ama önce çıkmalısın, tamam mı?" Sakince sordu. 

Oğlan ona dişlek bir gülümsemeyle baktı.  "Tamam Li," dedi kapıyı kapatmaya başlayarak, "Annem eve erken geldi ve akşam yemeği yaptı." 

Lisa'nın gözleri büyüdü ve bir saniyeliğine dondu. "Bok." 

Canlandı ve battaniyeyi dışarı atarak Jennie'nin ısı kaybından ürpermesine ve sızlanmasına neden oldu. 

"Lisa ..."

"Bebeğim kalkıp giyinmeliyiz." 

"Neden..?" 

"Hey Li?" Nico kapıdan bağırdı. 

"Bir dakika!" 

"Annen, arkadaşının akşam yemeği isteyip istemediğini bilmek istiyor!"

Bu Jennie'yi uyandırdı. Ayağa fırladı. 

"Senin annen?" 

"Aman Tanrım, aman tanrım," diye bağırdı Lisa çılgınca etrafına elbise ararken.  Neredeyse kaygıyla terliyordu. 

"Annenle tanışacağım mı? Lanet olsun!" 
Esmer yataktan atlayarak elbiselerini giymek için bağırdı. 

"Jennie, anladığını sanmıyorum ... annem daha önce kimseyle tanışmadı. Chaeng dışında ama bu aynı değil." 

"Lisa, daha önce kız arkadaşımın veya erkek arkadaşımın ailesiyle hiç tanışmadım." 

"Sevdiğim birini annemle hiç tanıştırmak zorunda kalmadım." 

"Tanrım, elim titriyor, çıldırıyorum!" 

İkisi de şimdi giyinmişti ve Lisa küçük kızı kollarına sımsıkı sarmıştı.

"Hey bu benim için de çok korkutucu. Gerçekten sevdiğim biriyle tanışırsa annemin ne yapacağından korkuyorum-"

"Neden? O korkutucu mu? Bize artık birbirimizi göremediğimizi söyleyecek mi?"  Panikledi. 

Sarışın kıkırdadı. "Hayır, hayır hiçbir şey öyle değil, sadece ... o çok ... tuhaf. Ayrıca filtresi de yok." Jennie'nin geriliminin bir miktarının azaldığını ve omuzlarının gevşediğini hissetti. "İstemiyorsan bunu yapmak zorunda değilsin, seni gizlice çıkarabilirim." 

"Onunla tanışmamı istemiyor musun?" 

"Ne? Hayır öyle değil. Ben sadece ... baskı altında hissetmeni istemiyorum. Bu şimdiye kadar yaşadığım en uzun süreli ilişki. Ve seni gerçekten önemsiyorum ..."

"Seni önemsiyorum  ve ... ne kadar korksam da annenle tanışmak istediğimi düşünüyorum. İlişkimizde ilerliyormuşuz gibi geliyor, "dedi Jennie, çekingen kız arkadaşına utangaç bir şekilde gülümseyerek.

We're Not Friends | JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin