22

667 36 3
                                    

[Nihayet]


"Ne istiyorsun Jungkook?" Yeri, dolabından eşyalarını alırken sordu.

"Jennie konusunda yine yardımına ihtiyacım var," dedi. 

Yeri çarpıcı bir şekilde bembeyaz kesildi.  "Yardımım mı? Kabul etmekten nefret etsem de, yangın tavsiyemin geçen sefer işe yaramadığından neredeyse eminim." 

"Yangın olduğundan eminsen neden işe yaramadı?" 

'Belki de Jennie zaten başka biriyle olduğu ve o hala olduğu için mi?' dedi Yeri kafasından.

"Bilmiyorum, Jungkook," diye içini çekti. 

Popüler çocukların sırlarını bildiğini ve onun yardımına ihtiyaç duyduklarını bilmek, düşündüğü kadar harika değildi. Şimdi Jungkook ondan sağlayamayacağı yardım istiyordu çünkü asla sahip olamayacağı bir şey istiyordu. VE ona söyleyemezdi çünkü yaparsa, okuldaki en korkunç iki kız sırlarını açığa çıkardığı için onu parçalara ayırırdı. 

"Her neyse, hala yardımına ihtiyacım var. Kızım yine bekar," Yeri alay etti, "Ve onu gerçekten geri istiyorum." 

"... öyleyse bana neden ihtiyacın var?" 

"Sen bir kızsın- sanırım- sevmek, ona kur yapmak ve bana aşık olmasını sağlamak için ne yapmalıyım?" 

Yeri, 'düşünüyorum' bölümünde surat attı.  "Bilmiyorum, bir çocuk daha önce beni hiç etkilemeye çalışmadı," dedi neredeyse acı bir şekilde. 

"Şey ... bir erkek yapsaydı ... ne yapmasını isterdin?" 

Tereddüt etmeden cevap verdi. "Tek bir hareket yapamazdı. Zamanla kendini kanıtlaması gerekirdi, bu yüzden benden gerçekten hoşlandığını bilirdim. İlk önce bana çiçek vermesini isterdim - tercihen beyaz güller. Sonra birkaç gün sonra belki  bildiğin gibi her zaman romantik olan bir kutu çikolata gibi. O zaman belki içten bir veya iki şiir ... Eminim benim sürüklenmemi yakalar, "sonunda bitirdi. 

Size sürpriz gelebilir ama Yeri sık sık (adı Sehun) bir çocuğun ona 'kur yapmak' için ne yapacağını hayal ediyordu. 

"Woah, kulağa çok iş gibi geliyor ..."

"Pekala, bir hanımefendiyi tavlamak için gereken bu ... Jennie'ye pek öyle demesem de," son kısımda mırıldandı, "Eğer ciddi değilsen bunun hakkında o zaman deneme." Baş amigo kızdan hoşlanmadığı kadar, şu anda yaptığı şey için de üzülüyordu. Jungkook bir erkek fahişeydi ve davranışını körüklediği için neredeyse pişmanlık duyuyordu. 

"Ciddiyim! Onu gerçekten geri istiyorum. Temsilcim çok düştü ve hiçbir kız ne kadar ateşli olduğuyla kıyaslanamaz. Eminim ki artık bekar olduğu için bir şeyler yapmak için çaresizdir," diye sırıttı.

Sadece iç çekti. Derhal uzaklaşmadan önce, "Jeon'a verebileceğim tüm tavsiyeleri sana verdim," dedi. 

Az önce ne yapmıştı? 

____________________

Lisa çok sevindi. Hayatında daha mutlu olduğu, Jennie'nin kız arkadaşı olmayı kabul ettiği zamanlar dışında ... veya o ve Jennie'nin ilk randevularına gittikleri veya bu sabah ... gerçekten çok mutlu olduğu bir zamanı hatırlayamıyordu. Koreli kızla anladı. 

Asla bir ilişki insanı olmamıştı, ama kendine karşı dürüst olsaydı, her zaman olan insanları kıskanıyordu. Bir tür fiziksel temas olmadan iki saniyeye bile çıkamayan o sevimli, sinir bozucu çiftleri kıskanıyordu.  Her şefkat gösterisinde gözlerini devirirdi.

We're Not Friends | JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin