[Sadece başka bir olaysız gün]
Güneş ışığı Jennie'nin yüzüne çarptı ve gözleri yavaşça açıldı. Bir kereliğine tamamen dinlenmiş ve tekrar uyuma ihtiyacı duymadan uyandı. Yavaşça bir elin saçlarını okşadığını hissedebiliyordu ve Lisa'nın kollarında döndüğünde sadece geyik gözleriyle karşılaştı.
"Hmm bu uyanmak için güzel bir yol..." diye mırıldandı esmer.
Dışarıda, bir yığın yastık ve battaniyenin içinde güvertede uyuyorlardı - hâlâ çıplak ama hayatlarında hiç olmadıkları kadar rahatlardı.
"Daha fazla aynı fikirde olamazdım..." Lisa mutlu bir şekilde içini çekti, küçük kızın çıplak vücudunun onunkine bastırılması hissine bayılıyordu. "Kalkmak istemiyorum ama okulumuz var." homurdandı.
"Zorunda mıyız?" Somurttu.
"Şu anda kız arkadaşımın başını belaya sokmak istemem değil mi?"
Jennie onun gülümsediğini hissetti.
"Umm doğru... fazladan kıyafet getirdin mi?"
Bunca zamandır Lisa'yla uğraşıyordu ve o hala sinirini bozuyordu.
"Hayır, senden biraz ödünç almayı umuyordum."
"Lisa." Jennie onu azarladı, ama onu kıyafetleri içinde hayal etmekten kendini alamamıştı. Çok sıcak.
"Hadi hazırlanalım!" Tay kız aniden yorganı atarak bağırdı.
Baş amigo kız soğukta ciyakladı ve Lisa'ya daha sıkı sarıldı.
"Lisaaaa!" sızlandı. Sarışın hızla ayağa kalktı ve kolunu çekiştirdi. "Tamam tamam gidiyorum!"
Sonunda odaya geldiler (hala çıplaktı) ve uzun boylu kız dolabını karıştırmaya başladı.
"Oooh bunu giyebilir miyim?"
Arkası açık, dekolteli, kısa siyah bir elbiseyi çıkardı ve modellemek için önüne koydu. Jennie, uzun boylu serseri üzerinde hayal ederken yutkundu, eğer öyleyse, muhtemelen kıçını ve göğüslerini zar zor kapatacaktı.
"Umm... belki biraz daha fazla...?"
Lisa şakacı bir şekilde gözlerini devirdi ve başka bir şey aramak için elbiseyi geri koydu.
"Ah! Az önce neyi fark ettim biliyor musun? Benim de benimkini mahvetmeme neden olduğun için temiz iç çamaşırına da ihtiyacım olacak."
Sarışının arkası dönüktü bu yüzden Jennie kızardığını saklamaya çalışmadı bile.
"Ah, bu harika olacak," Lisa bulgusunu gösterirken sırıttı: kırmızı dantelli bir tanga.
Buna böyle diyebilirseniz, ince bir iple bağlanan birkaç malzeme şeridi daha doğru olurdu. Lisa bir cevap beklemedi -Jennie cevap verecek durumda değildi- bu yüzden materyali bacaklarından yukarı kaydırarak gözlerini sürekli kız arkadaşından ayırmadı. Ancak Jennie, hedefine yaklaşırken tangayı -onun tangasını- takip ediyorlardı. Jennie sonunda amına ulaştığında kendini durdurmak için alt dudağını çiğnemek zorunda kaldığına dair küçük, nefes nefese bir inilti çıkardı, zaten kaygan ve onu beklediğini söyleyebilirdi.
"B-belki okuldan önce duş almalıyız?"
"Mmm hayır... Bunu gerçekten beğendim.." iç çamaşırını ovuştururken peşinden gitti, "...hissediyorum. İpek mi?"
"Şey... uhm-Ben uh.. Bilmiyorum?" Esmer gıcırdadı, Lisa'nın parmaklarını güçlü, yavaş, sıkı daireler halinde hareket ettirme şekli onu hipnotize etti - şüphesiz tam klitorisinin üzerinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Not Friends | Jenlisa
Fanfiction*tamamlandı* ikisi ateş ve buz gibiydi, peki yanlış giden ne olabilirdi? °ingilizceden türkçeye çevrilmiştir. #jenlisa 5