4

1K 72 27
                                    

[İlk gün]

Kapıdan içeri girdiklerinde sahte çift, Byun Baekhyun'la karşı karşıya kaldı.

"Bayanlar, bayanlar! Özel röportaj alabilir miyim?" Pastel pembe saçlı çocuk, mikrofonunu Jennie'nin yüzüne iterek sordu.

Lisa aralarına girdi ve Baekhyun'u kabaca gömleğinden tuttu.

"Bir daha asla kız arkadaşımın tükürme mesafesine bile girmeye cesaret etme. Aslında, ona bakmanı ve onun için düşünmeni bile istemiyorum. Anladın mı?"

"Ben...ah..evet, Lisa. Anladım," diye bağırdı. Lisa kaşlarını çatmadan önce onu sertçe bıraktı.

"Harika, şimdi gözümün önünden kaybol."

Baekhyun hemen kaçtı, hayatı için korktu. Jennie biraz şaşkındı.

Pastel pembe saçlı adam, onu rulo yapıp, futbolcuların çöp kutusuna attıklarında bile asla geri çekilmezdi. Ama Lisa'nın bir bakışıyla çocuk koşup gitmişti.

Lisa ona gülümsedi ve bir kez daha elini tuttu ve Jennie kalbinin çarptığını hissetti. Ne oluyordu? Kendi kendine düşündü, ama salladı ve savunma mekanizmasına geçti: Orospu ol.

"Bunun biraz fazla abartılı olduğunu düşünmüyor musun?" Amigonun sesi bir hırıltı olarak çıktı ve Lisa'nın elini daha sıkı tuttu - acı verici bir şekilde.

"Ah!" Diye tısladı Lisa elini uzatarak. "Ne? Onu seviyor musun? Çünkü adamdan nefret ediyorum ve ayrıca..." sarışın kolunu esmerin omuzlarına doğru kaydırdı ve "Benim olana dokunmasını istemiyorum." dedi.

"Ben senin değilim, Lisa." diye tükürdü.

Jennie Lisa'nın kendisine malı gibi davranmasını beğenmedi.

"Nini görüyorsun, bunu biliyorum... ama bütün bu insanlar bakıyorlar mı? Bakmıyorlar. Öyleyse neden başlattığımız gibi devam etmiyoruz?"

Jennie içini çekti. Asla yüksek sesle kabul etmese bile Lisa'nın haklı olduğunu biliyordu. Esmer ayrıca yeni takma adında kalbinin ne kadar çarptığını asla kabul etmeyecekti.

Jennie kendini gerçekten derin bir pisliğe soktu.

"Her neyse...beni sınıfa götür bebeğim." Lisa sırıttı.

"Senin dileğin benim emrimdir, senin üstünlüğün." Jennie gözlerini devirdi ama diğer takma adı görmezden gelmeye karar verdi.

Daha fazla bir şey söylemeden önce, Lisa yanağına hızla bir öpücük koymuştu. Onu sınıfına itti ve kayboldu ve öpüşmeye tepki vermek için zaman kaybetmedi.

Bu neredeyse ufak bir dokunuş idi, ama Jennie hala nemli dudakların cildine bastırdığını hissedebiliyordu. Ve o nokta karıncalanıyordu.

[***]

"Lisa!" Birisi sarışına bağırdı.

"Sup, Taeyong-ah?" Çocukla yüzleşmek için arkasını döndü. İkisi nadiren sohbet ederdi ve ettikleri zaman sadece bir şey vardı...

"Glee için bu koreografide bana yardım edip edemeyeceğini merak ediyordum ve..."

"Dans etmeyi sevdiğimi biliyorum ama Glee ile ilgili ve..şey, sana bu konuda yardım edemem. "

"Lisa, kimse bilmeyecek. Bu özel nokta ile ilgili bir sorunum var ve uzmanlığını kullanabilirim. Glee'nin önünde olmaz, sadece ben ve sen." Lisa kaşlarını ona salladı.

"Kızın ne olacak?" Diye sordu.

Lisa ve Taeyong'un arkadaş olabilecekleri kadar iyi olmamalarının nedeni, Taeyong'un kız arkadaşı Wendy yüzündendi.

We're Not Friends | JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin