[ Kontrol dışı - Part I ]
"Yani uhm ... Amigo var mı?" Lisa sordu.
"Uh huh, Glee var mı?"
Taylandlı başını salladı. "Seni soyunma odasına götürmemi ister misin?"
Jennie, kaşını şüpheyle karıştırdı.
"Arkadaşlar okul sonrası aktivitelerine arkadaşlarıyla yürürler, Jennie." Alaycı bir şekilde söyledi.
"Ama soyunma odası koro odasını geçti."
"Yani...?" Lisa sırıtarak dedi.
Kahretsin, sarışın ona her baktığında Jennie böyle hissetmeye devam etseydi, başı beladaydı.
"T-tamam," diye kekeledi.
"Kitaplarını da taşımamı ister misin?" Kötü kız sahte masumiyet ve ışıltılı gözlerle eklendi.
Evet, Jennie'nin başı beladaydı. "Lisa."
"Merak ediyorum," omuz silkti. Esmer, ceylan gözlü kızın onu vurduğu yaramaz uzun bakışları kaçırdı. Sessizce bakmaya başladılar. "O yüzden bugün Glee'de performans göstermeliyim," diye başladı Lisa.
Baş amigo kız, artık o kadar rahatsız olmamasına sevinerek güldü. "Bu berbat, senin ve Jeon'un o aptal kulüpte olmaya zorlandığına inanamıyorum!"
Lisa dilini 'arkadaşına' uzattı. "Evet, biliyorum. Dört gözle beklemem gereken tek şey, performans göstermemiz gerektiğinde Jungkook'un birincisi."
"Keşke bunu görebilseydim, çok komik olurdu."
"Biliyorsun .. GERÇEKTEN istersen, gelip benim performansımı izleyebilirsin."
"Li, o koro odasında ölü yakalanmazdım."
"Dışarıda durabilirsin - Jeon'u küçük düşürmemi izle, kapı eşiğinde bazı destekleyici sözler bağır."
Gerçek şu ki, Jennie GERÇEKTEN onu izlemek istiyordu. Şarkı söylediğini ve dansını görmek için can attığını gerçekten merak ediyordu. Ama bu biraz fazla ... umutsuz görünüyordu. Üstelik doğru, eğer biri onu izlerken görse Glee kulübü dedikoduları yayılırdı. Elbette şarkı söylemeyi seviyordu ama bu sosyal intihar riskine gireceği anlamına gelmiyordu. Lisa için bile.
"Sanmıyorum."
Lisa'nın gözleri büyüdü ve kaşları en sevimli şekilde buruştu. Sonra dudağı, Kim Jennie'nin gördüğü en sevimli köpek yavrusu görünümünü tamamlamak için surat asarak hafifçe dışarı çıktı.
"Lütfen Nini?" Basitçe sordu.
Esmer sendeledi ve başını çevirdi. O bakış. 'D'aaaaawww' diye bağırmakla onu inkar ettiği için GERÇEKTEN suçlu hissetmek arasında kalmıştı.
"Lütfen...?" Fısıldadı, dostça bir yakınlığa yaklaşmadan.
"Ben-ben uhhhh .." Koreli kız, tekrar kaybolurken kekeledi. Sadece bu ... o gözler. Çok derinlerdi ve cildi çok yumuşak görünüyordu ve bu dudaklar o kadar ... "T-tamam," diye farkına bile varmadan kabul etti.
Sarışının yüzündeki hüzünlü ifade, yüzü ikiye bölen bir gülümsemeye dönüşmek için hemen kayboldu. "Yaşasın! Yalnızca senin için daha harika olacağımdan emin olacağım!" Lisa güvence veriyor, "Tamam, antrenmanda kıçına tekmeyi bas, sonra görüşürüz!" Yolları ayırmadan önce yanağından öptü.
"Heish Lalisa!" Jennie bağırdı,
"Anlaştığımızı sanıyordum -" Arkadaşlar birbirlerini Ninibear yanağından öper," sanki apaçıkmış gibi omuzlarını silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Not Friends | Jenlisa
Fanfiction*tamamlandı* ikisi ateş ve buz gibiydi, peki yanlış giden ne olabilirdi? °ingilizceden türkçeye çevrilmiştir. #jenlisa 5