Sõnum

108 12 5
                                    

*22.09.20*Teisipäev*

Täna on viimane esmaabi tund lõpuks, see on nii igav olnud, aga ma olen seal siiani hästi hakkama saanud. Enne esmaabi tundi on veel tavaline kool seega mul on viimased 3 nädalat juba mega tihe graafik olnud ning Karliga on aega olnud ainult nädalavahetuseti.

Järgmisest nädalast hakkab õnneks juba teooria tunnid, ma loodan, et need on huvitavamad kui esmaabi. Kõige rohkem ootan, aga samas ka kardan ma sõidutunde, sest äkki ma teen vale liigutuse? Äkki ma sõidan kraavi? Äkki ma lõhun auto ära? Ma ei tea, ma lihtsalt kardan.

Ohh mul on sel nädalal nii palju rohkem aega Karliga veeta, mis on mega tore.

Kui kool läbi sai suundusin kohe taksoga esmaabi kursusele. Tänane tund koosnes lõputestist ning tunnistuse kätte saamisest, tunnistuse saab muidugi alles siis kui lõputöö kontrollitud on ja hinne on kas 4 või 5.

Ootasin siis oma tulemuse teada saamiseni klassis. Umbes kümne minuti pärast tuli õpetaja ning teatas tulemused. Minul oli selle grupi teine kõige parem tulemus, seega ma sain oma tunnistuse kätte.

Seejärel tellisin omale takso ning sõitsin Karli juurde. Sinna jõudes astusin nagu alati lihtsalt sisse.

"Karl kallikene! Mul on häid uudiseid." hüüdsin jällegi üle terve korteri kuid keegi ei vastanud. Seeda ma võtsin jalanõud jalast ning jope seljast ja läksin üles meie tuppa.

Muidugi, magab. Ma siis läksin voodisse ning hakkasin seal hüppama kuni ta üles ärkas.

"Miks nii rõõmus?" küsis ta unise häälega. "Ma sain esmaabi tunnistuse kätte." ütlesin rõõmsalt. "Issand kui tubli sa oled, ma olen nii uhke su üle." ütles ta ning ma viskasin end ka sinna pikali.

"Kinno võiks minna tegelikult." pakkus Karl välja. "Mhmmm, aga mida vaatama?" küsisin. "No mida sa vaatama minna tahad?" küsis ta vastu. "After We Collided tuli just kinno seega seda." vastasin elevil olles.

Ma jätsin need samad riided selga mis mul olid ehk siis musta värvi kampsuni moodi pikkade käistega pluus ja teksapüksid, Karl pani omale särgi ja teksatagi selga ning jalga nagu ikka teksapüksid.

Seejärel hakkasime sättima, me jõudsime täpselt kümme minutit enne seansi algust kohale, seega ostsime piletid ära või noh Karl ostis. Ta ostis meile kõige taha paaristoolidesse kohad.

"Sa popkorni või midagi muud ka tahad?" küsis poiss. "Popkorni ei taha, aga sa võid fantat võtta." vastasin. Endale ta võttis ainult sprite'i.

See film oli nii hea, ma vahepeal isegi nutsin seal. Peale filmi läksime ühte pitsarestorani mille nime ma ei mäleta ning tegime ühe romantilise õhtusöögi seal.

Väga midagi tähtsat ei rääkinud, lihtsalt et mis homsed plaanid on ja selline igapäevane vestlus.

Peale söömist läksime õue ja kuna mega ilus ilm oli siis lasin Karlil endast pilte teha.

kaskashley

kaskashley

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD] Where stories live. Discover now