Jõulud 2019

350 23 4
                                    

*24.12.19*

Eile me käisime Ralfiga linnas ja peale seda tulime meie sviiti ning vaatasime minu toas filme ja kaisutasime niisama.

Ta tuleb oma vanematega täna meie jõuluõhtusöögile, siis saan ta vanematega ka tuttavaks.

Need paar päeva on tõsiselt lõbusad olnud. Uus aasta vastu võtmine tuleb ka nii kui nii väga lõbus.

Päeva esimeses pooles lähevad kõik linna, et üksteisele kinke osta ja siis paneme need meie sviiti kuuse alla. Aga kõige parem tänase juures on see, et Ralf jääb meie juurde ööseks, ta vanemate kohta ma ei oska öelda mis nad teha plaanivad, aga jamh Ralf jääb vähemalt.

Ma läksin siis ka linna. Kõigepealt ma ostsin Ralfile kingituse ja seejärel kõigile teistele. Ralfile ostsin Calvin Kleini musta värvi oversized pusa, kingikoti muidugi, et see ainult pusa poleks ostsin talle sinna juurde ka šokolaadi ja Calvin Kleini kinkekaardi.

Empsile ostsin ka šokolaadi, ühe kaelakee ning ühe hästi ilusa käevõru. Vennale ostsin Hugo Bossi lõhnaõli, ka pusa, aga seekord Nike oma ja beebiroosat värvi.

Ralfi vanematele ma ostsin midagi ühist, samasugused kaelakeed, couple käevõrud ning kummalegi šokolaadi ka.

Pärast suurt poodlemist läksin tagasi hotelli. Kuna mul oli neli kotti käteotsas, siis kutsusin takso omale järele.

Taksos ütlesin hotelli nime ning hakkasime sõitma. Kohale jõudes tasusin arve ning väljusin autost.

Astusin hotelli uksest sisse, soovisin administraatoritele häid jõule ning liikusin lifti poole. Liftis vajutasin nagu ikka 35. korruse nuppu.

Oma korrusele jõudes võtsin suuna meie sviidi poole. Võtsin vasakust käest mõlemad kotid paremasse kätte ning vasaku käega võtsin telefoni kaante vahelt uksekaardi ja libistasin selle lukust läbi.

Kui olin ukse oma järel kinni tõmmanud, võtsin jalanõud ära ning viisin kingikotid kuuse alla.

Seejärel läksin kööki ning sõin krõbinaid. Krõbinad söödud sain läksin oma tuppa voodisse pikali ning ootasin kuni teised koju jõuavad.

Passisin telefonis, kui kuulsin ukse avamise häält, läksin vaatama kes tuli, see oli emps.

"Nu, sa juba tagasi." sõnas ta. "Jap, näen, et sa ka üks varajastest." ütlesin. "Jep." ütles ta.

Varsti peale seda pani emps lihad ja muud jõulusöögid hakkama.

"Aga hakkame lauda katma, kell juba viis ju." laususin. "No hakkame." sõnas ta.

Ma siis läksin söögituppa ning võtsin laualt vana laudlina ära ja võtsin kapist uue jõulu teemalise laudlina ning panin selle lauale.

Seejärel läksin kööki võtsin külmkapist salati kausi ning köögilaualt hapukapsa kausi ja viisin need söögitoa lauale.

Just siis kui laud täielikult kaetud sai jõudsid kõik kohale. Kohe kui Ralf uksest sisse astus läksin ma teda kallistama.

Kui me kallistuse lõpetanud olime ütles ta: "Siin on su sünnipäeva kink, palju õnne sünnipäevaks kallis!" ning ulatas mulle kingi ning suure karu. "Aitääh kalla!" tänasin.

Ma viisin selle oma tuppa ning tegin selle siis seal lahti. See oli kõige armsam kink mis mulle elus tehtud on. Lisaks suurele karule, mis kotti ei mahtunud kinkis ta mulle Chanel'i lõhnaõli, südame kujulisi šokolaade ning ühe couple käevõrudest.

Käevõru panin ma kohe kätte ning hakkasin enda õhtust riietust valima. Otsustasin panna punase kleidi.

Seejärel läksin söögituppa. Istusin Ralfi kõrvale muidugi, minu kõrvale aga Tony. Tony pole kahjuks omale siiani tüdrukut leidnud.

"Sa oled nii ilus." sõnas Ralf. Ma punastasin ning tänasin. Kui Ralf söödud sai pani ta oma käe mu reiele. Kui me kõik söödud saime, läksime kinke avama.

Võtsime kõik oma kingid kuuse alt ning istusime elutoa diivanitele neid avama.

Esimene pidin mina olema ja seejärel Tony, sest meil sünnipäev täna. Ei, me pole kaksikud, ta on minust aasta vanem, aga meil samal päeval sünnipäev lihtsalt.

Kõigepealt empsilt sain ma uue pusa, Nike'i oma, tumesinist värvi ning Iphone X'i. Vennalt sain ma Nike poe kinkekaardi ning hunniku šokolaadi. Ralfi vanematelt sain kaelakee, mis oli mega ilus. Ja Ralfilt sain jõuludeks ühe ilusa punase Nike Air pusa ning Apple nutikella.

Pärast kõikide kinkide avamist läksime Ralfiga minu tuppa. Kuna oli juba suht hilja siis ma otsustasin tudukad selga panna. Nendeks oli nagu ikka üks oversized t-särk, mille ma vennalt pihta olen pannud, ning lihtsalt alukad. Seejärel heitsin voodisse pikali.

Ralf otsustas ka minuga ühineda, seega ta võttis ka endal ülearused riided ära ning alles jäid ainult bokserid, nagu ikka.

Peale riiete ära võtmist tuli ta mu kõrvale. Võtsime teki ilusti peale ning vaatasime üksteisele mõnda aega otsa kuni meie huuled kohtusid.

See oli rahulik ning kirglik suudlus ja pärast seda me kaisutasime niisama.

Siis tuli mul meelde et ühel iludusel on ka täna sünna ju.

Nii ma siis otsisingi kõige veidramad pildid temast ning tegin nendest video. Seejärel postitasin selle facebooki, tema ajajoonele, instagrammi, oma feedile ning snapi storysse panin ka ja tagisin ta igal pool ära ka.

Selleks sünnipäeva lapseks oli Lisella, temast oli vahepeal saanud mu parim sõbranna. Mitte et Heleena või Clara mulle tähtsad poleks, lihtsalt nemad on kahekesi parimad sõbrad ja meie Lisellaga oleme parimad sõbrad. Kui me neljakesi koos kuskil oleme siis meil on mega lõbus muidugi ja teeme igasuguseid veidrusi. Aga Lisellaga teeme rohkem.

"Seega Lisellal on ka täna sünnipäev jamh?" küsis Ralf. "Jep, ta sai ka 17." vastasin. "Te kaksikud ei või olla?" küsis ta. "Ei usu, tal oma pere olemas, see lihtsalt kokkusattumus." laususin.

"Ma ei oleks kunagi osanud arvata, et mul saab olema selline tüdruk nagu sina. Ma tean, et perfektset inimest pole olemas, aga sina oled vist erand." sõnas ta nii armsalt. "Ma ei oleks ka kunagi arvata osanud, et ma sinuga koos oleks." vastasin.

Rääkisime veel mõnda aega kuni ma ära vajuma hakkasin.

"Head ööd kallis!" lausus ta enne kui mulle otsaette musi tegi. "Head ööd nummidus, mul oli täna elu kõige parem sünnipäev!" sõnasin talle vastu.

*30.12.19*

Üles ärgates ei olnud Ralfi enam mu kõrval. Jamh, me jäime eile koos magama.

Hetke pärast ma sain aru miks teda mu kõrval polnud. Ta tuli tuppa söögi kandikuga. Seal olid paksud vahvlid, mis olid mu lemmikud. Ning joogiks segumahl.

"Sa oled nii armas!" ütlesin ning suudlesin teda kui ta mulle kandiku jalgade peale pani. "Armastan sind!" sõnas ta. "Ma sind ka." vastasin ning asusin sööma.

Ta oskab neid vahvleid teha täpselt nii nagu mulle meeldib. Ta vist peaks kokaks hakkama.

"Sa kokaks ei taha hakata?" küsisin. "No ma ei tea. Vaatab." vastas ta.
_________________________
Loodan, et meeldis! 💕
See kuu tuli õnneks õigel ajal see osa.
Üritan edaspidi ka ikka õigeks ajaks osad üles saada.

Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD] Where stories live. Discover now