"Ma armastan sind" [EELVIIMANE]

113 13 9
                                    

*12.03.21*

"Liam kallike, saad sa öelda mis kell on?" küsisin mehelt, kes parasjagu minu toa vannitoas ennast korda sätib. "Saab kohe üheksa." vastas ta.

Me sättisime parasjagu ühele peole, mis toimus jällegi Axeli juures. See on siuke tavaline reedene pidu.

Selga panin helesinised teksad, punase õhulise lühikeste käistega särgi ning peale veel teksatagi. Õue minnes läks peale ka parka.

Sinna läksime taksoga, sest nii kui nii me ise autoga ei saaks tagasi tulla. Jõudsime veerand kümme kohale.

Alguses peol ei toimunud midagi, me lihtsalt tantsisime ja jõime. "Euuu mängime pudelimängu!" hüüdis keegi diivani juurest ajal kui enamus rahvast päris purjus oli juba.

Me Axeliga siis ühinesime ka Karl oli seal peol ja osales ka mängus. Ma juba kujutan ette mis seal juhtuda võib, aga me siiski mängisime. Neid kes mängis oli kokku mingi 20. Üks tüdrukutest keerutas pudelit ning pudeli suu jäi mulle tundmatule poisile.

"Tõde või tegu?" küsis too tüdruk sellelt tundmatult poisilt. "Tõde." vastas ta. 'Igav inimene' mõtlesin. "Kas sulle meeldib keegi siit ruumist?" küsis tüdruk. "Nope." vastas poiss ning tüdruk jäi vastusega rahule.

Järgmisena keerutas siis see poiss pudelit ning pudeli suu jäi Karlile. "Tõde või tegu?" küsis poiss. Karl mõtles veidi kuid seejärel vastas 'tegu'. See poiss kes pudelit keerutas vaatas mängijad üle ja ütles teo talle: "Suudle seda tüdrukut punase särgi ja teksatagiga 2 minutit järjest." Ja siis ma sain aru keda ta mõtleb, sest ma olin ainuke punase särgiga siin seltskonnas. Vot seda ma aimasingi et tuleb.

Karl tõusis püsti ning tuli mu juurde ja ta aitas ka mind püsti, püsti on ilmselt ka parem suudelda kui nii et ma istun ja ta põlvitab või midagi. Tal oli selline nägu peas nagu ta kahtleks kas ta tohib, seega ma noogutasin. Ta asetas oma käe mu kõrva juurde nii, et ta osad sõrmed olid mu juustes.

Seejärel meie huuled kohtusid taas. Oi kuidas ma neid huuli igatsenud olen. Suudluse ajal ma panin oma käed ta juustesse ning sasisin neid õrnalt. Tema käed aga libisesid mu alaseljale, parem käsi pigistas mu kanni ka.

Oi kuidas ma teda igatsenud olen, ma tahakski teda siia suudlema jääda nii, et kedagi teist siin ei oleks, aga ma ei saa, sest Liam on siin ja ma ei saaks talle nii teha. Ma ei ütleks et ma teda just armastan, aga ta lihtsalt meeldib mulle väga palju.

"Aeg!" hüüdis see poiss ja me eemaldusime üksteisest. Ma istusin oma kohale tagasi ning Liam oli suht solvunud. "Chill, see on vaid mäng." sosistasin talle ning ta rahunes veidi. Ma veidi luiskasin praegu Liamile, sest ma seda küll mänguna ei võtnud. Ma ilmselt ikka veel armastan Karli.

Kui me olime mängu lõpetanud siis jõime me veidi veel Liam oli natuke rohkem purjus kui mina, ma sain veel päris hästi aru mida ma teen.

Me otsustasime kutsuda takso ning mina läksin ööseks oma korterisse ja Liam oma koju, sest ta soovis nii. Kuid ta saatis mu ikka korteri ette taksoga ja seejärel läks ise edasi.

Kohale jõudes sisenesin korterisse ning suht kohe viskasin oma voodisse pikali kuid magama ma veel ei jäänud.

Peagi kuulsin koputust. "Jaa, sisse!" hüüdsin, sest see võis olla Liam, kes oli oma meelt muutnud.

Kuid kui see inimene minu tuppa astus nägin, et see oli Karl ning ma tõusin siis püsti. "Mis sa siin teed?" küsisin. "Külla tulin oma kallile naabrile." vastas ta ja ma sain aru, et ta oli päris palju joonud seal peol, sest tal oli keel juba suht pehme, aga ta polnud päris purjus, lihtsalt vintis.

Seejärel tuli ta mulle lähedamale ning suudles mind nii nagu enne mängus. Ma suudlesin teda vastu ka. Edasi liikusime voodi poole ning ta lükkas mu sinna selili. Tuli mu kohale ja suudles mind jälle kuid see kord ma katkestasin selle.

"Ma ei tohiks, ma olen suhtes ikkagi." sõnasin. "Aga Liam ei pea ju teadma." ütles ta muigega.

See kord suudlesin mina teda ning ta läks suudlustega mu kaela peale. Mõmisesin mõnust. Kui ta sellega oli lõpetanud lendas mu tagi, mu särk ja ka tema särk.

"Ma igatsesin sind ja su keha nii väga." ütles ta oma sõrmedega õrnalt mu dekoltee osast alakõhuni libistades. Edasi võttis ta mul ja ka endal teksad jalast ning tuli mu peale tagasi suudles mind samal ajal mu rinnahoidjaid ära võttes.

Vahepeal jõudsin ma tal küüntega õrnalt üle kõhulihaste ka tõmmata. Peale rinnahoidjate ära lennutamist tegi ta mu rindadele suudluseid ning liikus nendega mu alakõhuni. Järgmiseks lendasid mu püksikud.

Ta ajas mu jalad laiali ning hakkas mulle keelekat tegema. Ta oli selles mega hea, seega ma sain sellest orgasmi. Võtsin oma öökapi sahtlist siis kondoomi ja panin selle talle peale. Ta suudles mind, samal ajal lükkas ta end mulle sisse ning ma ohkasin suudluse vahel.

Algul tegi ta aeglaselt kuid peagi muutus tempo suht kiireks. Ma ahmisin õhku ning pigistasin patju, suht kohe tuli mul ka orgasm. Kuid ta ei lõpetanud veel ning suudles mind samal ajal tõmbasin ma ta seljal kriime kuna mul oli järgmine orgasm tulemas. Seekord tulime me samal ajal ning me jällegi suudlesime.

Seejärel tuli ta minust välja, võttis kondoomi pealt ja puhastas salvrätikuga oma riista.

Pärast seda me läksime teki alla ja suudlesime.

"Ma armastan sind." sõnas Karl. "Mina sind ka." vastasin ausalt, sest ma ju ikka veel armastan teda.

*Järgmine päev*

Ärkasin poisi kaisus ja siis meenus mulle öine seiklus.

'Liam ei tohi kohekindlasti teada sellest.' mõtlesin endamisi.

Võtsin öökapilt telefoni ning vaatasin sotsiaalmeediad üle. Märkasin siis ka ühte vastamata kõnet. Liami õelt. Ma helistasin siis kohe tagasi.

Mina: "No räägi."
Lara: "Liam on haiglas."
Mina: "Ah, mis juhtus?"
Lara: "Ta leiti öösel maantee äärest, autost."
Mina: "Ta ilmselt siiski läks ise autoga sõitma kuigi ta oli suht purjus, kus sa oled muidu praegu?"
Lara: "Haiglas."
Mina: "Ma tulen ka kohe."

"Karl, Liam on haiglas." ütlesin talle kui ta oli üles ärganud. "Misasja, me peame sinna minema kohe." vastas ta ning panime mõlemad riidesse. Ma tellisin takso ja juba olimegi teel haiglasse.

"Tere, me tulime Liam Smithi juurde." sõnasin. "Kes te talle olete?" küsis ta kohe. "Tüdruk-sõber ja tema on meie ühine sõber." ütlesin. "Palat 342, korrus 3." vastas naine ning vaatas Karli nii nagu talle meeldiks ta.

Kui me lifti jõudsime rääkisin seda ka talle. "Ära selle pärast muretse." vastas ta ning suudles mind. Õigele korrusele jõudes me eemaldusime üksteisest ning otsisime Liami palati üles. Sealt tuli parasjagu välja ka arst.

"Kuidas Liamil on?" küsisin kohe. "Ta on praegu teadvusel kuid ärge teda liiga palju väsitage." sõnas ta ning me sisenesime palatisse.

Me rääkisime veidi temaga juttu kuni ma palusin Karlil ukse taga mind oodata, sest mul on vaja midagi Liamile rääkida.
_________________________
Loodan, et meeldis! 💘
Viimane osa juba 5. Juuni.
Vote 🌟

Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD] Where stories live. Discover now