Parim õhtu

220 15 3
                                    

*01.07.20*

Täna oli mul plaan randa minna. Seega kutsusin meie gangi liikmed ka.

Ahjaa Lisella ja Heleena läksid siin vahepeal suhtesse ka, 27. Juunil küsis Axel Lisellalt kas ta tahab ta tüdruk-sõber olla ja 29. Juunil Chris Heleenalt.

Seega kirjutasingi Lisellale, Heleenale, Clarale ja Rainerile. Axelile ja Chrisile mitte, sest ma kirjutasin juba Lisellale ja Heleenale, et nad poisid kaasa tiriks.

Clara ja Raineri ma kutsusin selle pärast, et ma tahan nemad ka kokku panna, nad juba sebivad, aga nad pole veel suhtesse läinud.

Kõik vastasid et tulevad, mina olin juba Karli juures valmis, enne kui liikuma hakkasime tegi ta must pildi ka, mis kohe instagrami läks.

Selga panin siis roosaka lilledega kleidi ja jalga ruudulised pool pika säärega kontsad, ma küll kahtlesin jalanõude valikus kuid ma siiski panin need.

kaskashley

Liked by roos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by roos.karl and 564 others
kaskashley Sulla mulla ☀️⛱️
Tagged: roos.karl
View all 34 comments.
roos.karl Bebsu 😍🔥
   kaskashley roos.karl Sinusse 😘
j2rvlisella Mul juba põletus, aga mitte päikesest 💕💞😍
   kaskashley j2rvlisella Ah mis sa ajad 💗💕
20 minutes ago

Peale pildi tegemist ma siiski otsustasin jalanõud ära vahetada.

Rannas me kõigepealt päevitasime, siis käisime muidugi ujumas. Vesi oli nii hea soe.

Päeva lõpus läksime kõik minu juurde, sest me grillime täna, jõime ka muidugi. Ütleme, et siuke väike koosolemine.

Peagi peale grilli ja jooki läks asi käest veits ära, Lisella ja Axel olid jummala täis ja põhimõtteliselt amelesid siin õues juba.

Kuna meil oli päris mitu külaliste tuba, seega ütlesin neile, et nad valiks ühe neist ja sinna läheks. Seda nad ka tegid.

Heleena ja Chris olid veel üsna kained, mis on ime.

Kuna kell oli juba kuskil 2 öösel, siis emps ja paps magasid juba ning meie panime allesjäänud gangiga tagaaias pidu alles.

Kui kell oli saanud kuskil pool 5, tundsin et ma olen väsinud, seega hakkasin toiduasju kokku panema ja viisin külmkappi. Selle aja sees läksid ka Heleena ja Chris ühte külaliste tuppa ning Clara ja Rainer olid peo käigus kuhugi kadunud, ma arvan, et ka ühte külaliste tuppa.

Kui ma viimase vaagna toitu külmkappi sain tuli ka Karl kööki. Ta tõstis mu köögi aknalauale ning suudles mind. Ta maitses tekiila ja piparmündi järgi. Ta huuled olid pehmed kui pilved.

Varsti ma hüppasin sealt aknalaualt maha ning tirisin ta oma tuppa ja panin ukse igaks juhuks lukku. Ma olin küll üsna täis, aga ma sain aru mis ma teen.

Võtsin poisil särgi seljast ning viskasin selle kuhugi oma selja taha. Tõmbasin oma küüntega õrnalt üle ta rinna ning kõhulihaste. Seejärel suudlesin teda ning ta võttis selle ajal mu kleidi seljast ja jättis selle sinna samasse maha ning pärast seda liikus ta käsi mu kanni peale.

Varsti ma lükkasin ta voodi poole ja lõpuks lükkasingi ta voodisse, ise istusin talle peale ning tõmbasin veelkord tal küüntega üle lihaste, sest ma teadsin, et talle meeldib see.

Seejärel suudlesin teda jälle. Vahepeal tõmbasin tal keelega üle kõhulihaste ning tegin ta rinnanibude juures keelega ringe, meestele meeldib see ka, mitte ainult naistele. Vahepeal võtsin tal püksid ka jalast, sest see oli veits ebaaus, et ma olin ainult pesuväel ja temal olid püksid ka.

Peagi võttis ta juhtimise üle ning keeras mu alla ning suudles mind. Peagi liikus ta mu rindade juurde ning võttis mu rinnahoidjad ära ja liikus mu vasaku rinnanibu poole ning tegi seal keelega ringe samal ajal oma paremat kätt mulle püksikutesse pannes ning mu kliitoriga mängides.

Varsti liikus ta musidega mu püksikute poole ning võttis needki ära. Ta ajas mu jalad laiali ning hakkas oma keelega mu kliitoriga mängima ja pani oma vasaku käe keskmise sõrme mulle alustuseks sisse ning liigutas seda edasi tagasi, peagi läks ka järgmine sõrm ja ta tegi seda sama liigutust. Parem käsi liikus tal mu vasaku rinna peale.

See mis ta tegi oli lihtsalt imeline, ma erutusin sellest nii palju, et sain orgasmi. Pärast veidikest tegemist võttis ta oma sõrmed minust välja ning tõmbas need oma suus puhtaks ja suudles mind.

Seejärel keeras ta meid nii, et ma olin peal. Tõmbasin siis ta bokserid alla ja hakkasin teda oma käega rahuldama ning varsti võtsin talt ka suhu, tal oli jummala kõva. Ma võtsin oma öökapi sahtlist kondoomi ning tegin selle oma hammastega lahti ja panin selle talle peale ning istusin selle omale sisse ja suudlesin teda samal ajal ohates.

Ta algul lükkas aeglaselt kuid mõne aja pärast läks ta kiiremini. Ma üritasin mitte kõvasti ohkida, aga ikka tuli paar valjemat ohet, õnneks keegi vist ei kuulnud. Peagi pööras ta meid jälle ümber ilma riista välja võtmata. Ning hakkas jälle suhteliselt kiirelt rammima.

Ma pigistasin oma patju nii tugevalt kui sain, sest ma olin kohe-kohe tulemas. Tema oli ka vist, sest ta lükkas ikka päris kiiresti. Me tulime ühel ajal ning seejärel tuli ta must välja ja suudles mind. Ta võttis omal kondoomi pealt ära ning tegi oma riista salvrätikuga puhtaks.

Peale seda läksime magama.

*02.07.20*

Ärkasin kohutava peavaluga. Vaatasin korra teki alla ja ma olin alasti, siis mul tuli meelde mis me eile õhtul tegime. Vaatasin kõrvale, ning Karl tudus seal.
Nägin seinakellalt et kell oli juba 2 päeval.

Ma ei tahtnud teda üles äratada, seega tõusin üles ning läksin pesema. Kaasa võtsin puhtad alukad ja ühe Karli siia jäänud t-särkidest.

Pärast pesu Karl ikka magas ning ma läksin kööki, nägin et emps tegi vahvleid. "Hommik, saan aidata?" küsisin. "Päevast, ikka saad." vastas ta ning siis me hakkasimegi koos vahvleid küpsetama.

Just siis kui need valmis said tuli Karl trepist alla. "Hommikust kalla!" ütlesin talle. "Hommikust bebs." sõnas ta vastu ning suudles mind.

Varsti tõusid kõik üles ning me sõime koos hommikusööki. Pärast hommikusööki hakkasid kõik vaikselt ära ka minema ning me jäime Karli, mu vanemate ja Tonyga koju.

Passisime Karliga minu toas vaatasime filme ja siis käisime veel linnas, ostsime omale riideid ja asju. Söömas käisime Chopsticks'is, mina sõin seal kevadrulle kanaga, magustoiduks maasika jäätisekokteili ja joogiks segumahla. Tema võttis friikartuleid, joogi ja magustoidu sama, mis mul.

Peale linnas käiku läksime oma kodudesse.
___________________________
Loodan, et meeldis! ❤️

Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD] Where stories live. Discover now