Eiffeli Torn

95 11 5
                                    

"Kes kirjutas?" küsisin huvi pärast. "Um. Ütle ausalt kas sa oled mind kunagi petnud." küsis ta pettunud häälega. "Ei, miks sa seda arvad?" küsisin ning ta näitas seda sõnumit mulle, seal oli pilt mulle väga sarnasest neiust mingisuguse mehega kaisutamas. Saatjaks oli tundmatu inimene.

"See ei ole mina, ausalt see pole mina." sõnasin nutusel häälel. "Kahjuks või õnneks ma ei saa sind uskuda, see tüdruk siin pildil näeb lihtsalt liiga sarnane välja." ütles ta ning tõusis voodist, ma nägin ta silmadest kui murdunud ta oli tegelikult, aga miks ta siis ei usu mind, ma ei teeks talle midagi sellist. Ta lihtsalt läks mu toast välja ning siis ka majast välja, istus autosse ning sõitis ära.

Ma lihtsalt vajusin sinna akna juurde maha ning pisarad iseenesest tulid ja tulid, ma ei suutnud nutmist lõpetada. Reaalselt nutsin mingi pool tundi järjest ning seejärel otsustasin duši alla minna. Kuid seal ma lihtsalt istusin põrandal ning olin kurb, mõne aja pärast hakkasin seal jällegi nutma.

Ma olen oma kõige kallima inimesega tülis, nii tore.

Kui ma ennast tühjaks sain nutetud siis ma lihtsalt kuivatasin end ära ning panin endale pesu selga ning ühe Karli pusadest. Sellel oli ta lõhn peal, mis tegi mind veel kurvemaks.

Ma loodan, et ta saab aru, et see pole mina seal pildil ja et me päris lahku ei läheks.

Võtsin öökapilt telefoni ning kirjutasin Lisellale.

Mina: Me läksime Karliga tülli.

Ning peale seda sõnumit Lisella helistas mulle ning ma rääkisin mis põhjustel. Ma küsisin temalt ka veel, et kui me Karliga laupäevaks ära ei lepi, siis kas tema tahab meiega Pariisi kaasa tulla. Ta vastus oli eitav, sest ta ei saa, tal on oma pere ja Axeliga plaanid tehtud juba. Ta üritas veel mu tuju tõsta ja see tegelikult aitas.

*20.12.20*Laupäev*

Täna on päev kus me lähme perega Pariisi. Me jõuame sinna kohale alles õhtuks seega me täna väga midagi muud ei teegi, meil on seal juba üks üpris suur maja vaadatud ning selle perioodi eest ära ka makstud kui me seal oleme.

Üles ärgates oli mul ka tore sõnum telefonis, mille saatjaks oli Karl, ühesõnaga me läksime lahku kuna ta ei uskunud mind ma nutsin selle pärast enne hommikusööki ja pärast olid silmad punased.

Kuna meil läheb kell pool neli Tallinna D-terminali sadamast laev Helsinki ja sealt kell pool seitse lennuk Pariisi, siis ma sain korralikult välja magada.

Hommikusöögiks sõin ma krõbinaid, sest ma ei tahtnud väga midagi muud.

Kui olin ära söönud hakkasin oma tuppa minema kui emps kööki tuli.

"Juhtus midagi?" küsis ta viidates mu ära nutetud silmadele. "Jamh, Karl jättis mu mingi nõmeda kuulujutu pärast maha." vastasin ärritunud toonil, sest ma olin vihane selle inimese peale kes selle pildi Karlile saatis millel pole isegi mina. "Kullakene, ma olen kindel, et kõik saab varsti korda." sõnas ta ning kallistas mind.

Pärast seda läksin ma oma asju pannima. Ma sain kuskil kella 12ks asjad pakitud ning viisin need juba esikusse. Ma loodan, et see reis teeb mu tuju vähe paremaks ka.

Eliise jõudis umbes kell pool kolm ning ma läksin alla talle vastu ning kallistasin teda. Tony jõudis natuke peale mind alla, ilmselt mängis arvutis midagi veel. Temagi kallistas Eliiset ning ma arvan, et neil on midagi enamat kui sõprus.

Kui kell oli 14:45 hakkasime autosse sättima, sest meie kodust on 15 minutiline sõit sadamasse, aga me tahtsime natuke aega äriklassis ka ringi vaadata. Õnneks meil oli mitu autot ja üheks neist oli 7 kohaline pereauto, millega me täna sadamasse sõitsimegi.

Sadamasse jõudes jätsime auto parklasse ning liikusime äriklassi. Seal jõime veel kohvi ning kui kell sai 15:20 liikusime laeva peale.

Õnneks oli meil Helsinkis rohkem aega lennujaama äriklassis seega seal me sõime veidi ning seejärel juba läksime lennukile.

Pariisi jõudes liikusime taksoga oma sealse nii nimetatud koju.

Valisime kõik oma toad ära ning mina sain loojangu vaatega ja rõduga toa. Hakkasin koheselt oma asju lahti pakkima ja vahetasin ka riided ära.

Järjekordselt panin ma selga Karli pusa, mille ma siia kaasa olin võtnud. Jalga panin tavalised hallid dressid.

Kui ma asjad lahti pakitud sain hüppasin oma suurde voodisse ning hakkasin telekat vaatama.

*Järgmine päev*

Ma ärkasin kuskil kella 12 ajal. Peale ärkamist võtsin telefoni laadimast ning vaatasin oma sotsiaalmeediad üle. Viimasena sattusin instagrami. Klikkisin kogemata oma profiilile ja nägin seal Karliga koos tehtud pilte.

Ma ei kustuta neid ära küll aga panen need arhiivi, sest äkki kunagi veel õnnestub temaga midagi.

Pärast sotsiaalmeediate üle vaatamist panin ma midagi normaalsemat selga ning otsustasin minna meie kodu lähedal olevasse mäkki, sest me pole siia jõudnud veel midagi osta.

Enne kui ma minema jõudsin hakata tulid Tony ja Eliise ka oma toast välja. "Kus lähed?" küsis Tony kohe. "Mäkki, omale hommikusööki ostma." vastasin. "Lähme ka?" küsis ta Eliiselt. "No võiks minna." vastas ta. "Oota meid ka siis." ütles Tony.

Kui me lõpuks kohale olime jõudnud võtsin ma sealt 'Chicken DeLuxe McMuffin'-i ja caffe latte koos lisa suhkruga. Teised võtsid sama. Kui me need kätte olime saanud, siis suundusime koju tagasi.

Kodus sõime oma hommikusöögi ära ning seejärel tulid ka emps ja iss oma toast välja.

"Hommikusöök jamh?" küsis emps kohe. "Mhm, me käisime ühes siin lähedal asuvas mäkis." vastasin. "Olgu, aga me varsti lähme rendime kuskilt auto ja käime toidupoest läbi." lausus ta.

Peale seda kui nad tagasi koju jõudsid otsustasime kõik koos Eiffeli torni vaatama minna kuid enne käisime Louvre's. Louvre on muuseum, seal eksponeeritakse ka kunsti seal hulgas ka 'Mona Lisa'-t, mis on neist kõigist kuulsaim.

Eiffeli torn oli mega suur ja jummala ilus. Ma oleks tahtnud, et ka Karl siin minuga oleks, see oleks nii romantiline olnud.

Vaatasime ning uurisime seal ümber nii loodust kui arhitektuuri kui ükshetk võttis Tony Eliise kätest kinni ja nad vaatasid üksteisele otsa.

"Ma tunnen sind üsna pikalt juba, sinuga kohtumine oli kõige imelisem asi, mis minuga terve elu jooksul juhtunud on. Ma ei ole tahtnud varem seda küsimust esitada, sest kartsin haiget uuesti saada ja samuti tahtsin sind rohkem tundma õppida, kuid nüüd siin Pariisis, Eiffeli torni all olen ma kindel, et sina oled mulle see õige. Eliise kallis, kas sa oleksid nõus suhtesse minema?" küsis Tony nii ilusasti ja ta rääkis nii armsat juttu ka. "Jah, ma olen nõus ning ka minu jaoks on meie kohtumine kõige imelisem asi." vastas tüdruk rõõmsalt. Seejärel nad kallistasid ning suudlesid.

"Aga seda kõike ei oleks juhtunud ilma Ashleyta, sest just tüdrukuteõhtu oli see kus me esimest korda kohtusime." lisas veel Eliise ning ma kallistasin teda.

Isegi emps ja iss olid üllatunud kuid samal ajal õnnelikud.
__________________________
Loodan, et meeldis! ❤️
Tony sai ka lõpuks omale tüdruku jälle juhhei.
Järgmine osa juba 15. Aprill.
Vote 🌟

Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora