Margus

494 27 4
                                    

*koolis*

Olin kolm tundi juba koolis olnud, hetkel on 20 minutiline vahetund. Ma kõndisin oma järgmise klassi juurde, kui keegi mu kõrvale tõmbas. Ja see oli ei keegi muu kui Margus Põld isiklikult.

"Nu, millest sul siis rääkida on?" küsisin. "Kõigest, näiteks sellest kui ilusad silmad sul on ja kui ilus sa ise oled." vastas poiss. "Mhh, jälle sa meelitad, ma võin sinusse ära armuda nii moodi." sõnasin mossitamist teeseldes. "Aga nii ongi ju hea." ütles ta. "Ma ei tea, eks see näha ole, aga millest me veel räägime?" küsisin. "Mm, äkki sellest kuidas sa eelmises koolis hakkama said ja kes sa seal olid." vastas ta.

"No, ma olin seal koolis esimesest kuni üheksanda klassini, mina ruulisin seda kooli, ma ei kiusanud otseselt kedagi, aga ma oskan mõjutada inimesi. Seega ma tegin seda. Kõik said minu võimu alla, isegi direktor ei suutnud midagi teha, sest vanemad nii kui nii midagi mulle ei teinud. Ma olen väljas pool kooli üldse teistsugune inimene. Mõtle, ma annetasin enda vanad kooliasjad kõik vaesematele peredele, need olid täiesti korralikud. Aga räägi sina nüüd enda elust." laususin.

"Mina olin just põhikoolis selline, harju keskmine. Põhikooli lõpuklassis vist olin kõrgemal positsioonil, aga mitte väga tegelikult. Mul olid sõbrad, aga kui ma siia gümnaasiumi tulin, siis nad kõik kadusid ära järsku. Aga siin gümnaasiumis olen ma hakanud populaarseks. Ja Tony, su vend vist, on ka populaarne, eelmisel aastal ta polnud üldse selline. Ma ei tea, see Melissa ei mõju talle hästi vist, aga populaarsus tegelikult sobib talle. Aga kui nüüd minu juurde tagasi tulla, siis ma olin kuskil esimene pool aastat siia kooli tulles ebapopulaarne, aga kui ma eelmiste 12-dikega suhtlema hakkasin, siis hakkasin ma populaarsust koguma. Ning siin ma olen, kooli kõige populaarsem." jutustas ta.

"Ja Tony on mu venna. See lugu oli üsna pikk ikka." sõnasin. "Nojaa, natukene." muigas ta. "Sa vist tõesti meelitad mu ära oma sõnade ja muigamistega." ütlesin ning naeratasin. "Tegeelt? Agaaa, kas sa pärast kooli kuhugi minna tahad? Minuga koos." küsis ta. "Ikka!" naeratasin. Ka tema naeratas, esimest korda minu juures olekul muide.

"OMG SUL ON PÕSELOHUD?!?!" küsisin üllatanud olles. "Ee ja, tavakas asi ju." naeratas ta veel, et mind kiusata. "Mhh, need pole tavakad, need on nii nunnud." ütlesin. "Aga mina siis pole?" küsis ta solvunut mängides. "No kui nüüd mõtlema hakata, siis oled." vastasin. "Aw, peaks nüüd tundi minema tegelt." sõnas ta. "Mnjaaa, kus sul tund hakkab?" küsisin. "A225, sul?" küsis ta vastu. "A222, seega sul hakkab siin samas ju." vastasin. Me olime hetkel A225 ja A222 vahel koridoris. "Jamh." sõnas ta mulle lähenedes ja kalli tehes, ma tegin vastu ka muidugi.

Oi pergale, mu kõhus toimub midagi. Ma arvan, et need on need kurikuulsad liblikad. Me kallistasime seal vähemalt kaks minutit, aga see oli nii hea. Kui see kalli ükskord lõppes, ütlesime üksteisele tsau ning läksime oma klassidesse.

*peale kooli*

Ma passisin kooli ees, ootasin Margust tegelikult, sest me pidime minema kuhugi ju. Sel ajal kui ma Margust ootasin kirjutasin oma empsile, et ma ei tule kohe koju, et ma lähen linna peale töllerdama, ma ei taha talle öelda kohe, et ma mingi sõbraga kuhugi lähen.

Kui Margus jõudis tegime kalli ning läksime ta auto juurde, mis seal ikka, üks auto siia-sinna õhu saastes. Istusime sinna sisse siis ja sõitsime kuhugi restorani juurde. Margus ütles, et me oleme kohal.

Me astusime autost välja ning kõndisime sinna sisse. Istusime ühte vaba lauda ning vaatasime menüüd. Varsti tuli ka teenindaja ja me tellisime oma söögid ära.

Pärast restorani läksime kuhugi ilusa valge seina äärde, kus olid ka lilled, mis ei olnud imekombel närtsinud veel ja tänane ilm pole ka üldse sügiselik, vaid hoopis suvelik. Tänane ilm oli nagu suve tagasitulek. Me lasime seal ka ühel mööda käijal endist pilti teha, mille ma kohe ka instagrami postitasin.

kaskashley

Liked by tonyk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by tonyk._ and 30 others
kaskashley Siiani on väga tore päev olnud. 💞
Tagged: marksdapohhui
View all 10 comments
tonyk._ Hakkasid kedagi peale iseenda ka armastama jah? 😂
   kaskashley tonyk._ Vot kui hakkasingi, mis nüüd saab? 😂❤️
2 minutes ago

Pärast läksime randa jalutama, päike küll ei loojunud veel, aga ilus oli seal küll. Me kõndisime käest kinni. Ühel hetkel tahtis ta seisma jääda, ning pööras meid nii, et me üksteisele otsa vaataks. Nüüd ta võttis mu teisest käest ka kinni. Ta vaatas mulle silma ning küsis ühe ilusa küsimuse. "Kas mul oleks võimalus su esimene poiss-sõber olla?" Ma vastasin nägu naerul: "Jah." "Siis on väga hästi, kas ma tohin..." ei jõudnud ta lauset lõpetadagi, kui ma juba jah ütlesin, sest ma nägin kuidas ta mu silmi ja huuli vaheldumisi vaatas. Ning siit mu esimene suudlus tuligi juhhei.

*järgmine päev*

Palun ütle, et see ei olnud uni. Vaatasin insta, ei olnud õnneks.

Ma läksin siis oma tavapäraste hommikuste toimetustega edasi, täna ma Tonyle riietust valida ei viitsinud, hea et ma endalegi viitsisin. Täna ei olnud nii suvelik ilm kui eile, vaid hoopis väga sügiselik. Seega ma valisin oma riietuseks musta värvi katkised teksad, valge lillelise pluusi ning punase dressika.

Koolis ei toimunud mitte midagi huvitavat, seega pole sellest ka midagi rääkida. Peale kooli, kui ma koju jõudsin, sain ma hea uudise. Tony jättis Melissa maha, sest Melissa pettis teda kellegi teisega.

Peale kodus käiku läksin ma Marguse juurde, kuna meil oli plaan koos nädalavahetus veeta.

Marguse juures ma lasin ikkagi uksekella, sest ma pole neile tuttav ju. Ukse peale tuli ta ema ilmselt. "Tere, mina olen Ashley, ma tulin Margusele külla, ma loodan, et ta on minust teile juba rääkinud." laususin. "Ja, on küll, ta ütles ja, et te tahate nädalavahetuse koos veeta. Mina olen Batricia, meeldiv tutvuda, tule edasi ka muidugi." sõnas ta emps. "Kus ta tuba asub?" küsisin. "Ülal korrusel, esimene uks vasakut kätt." sõnas ta. "Aitäh." ütlesin ning läksin ülesse korrusele, sinna kuhu Batricia mind juhatas.

Ma koputasin vaikselt ja seejärel astusin uksest sisse. Ma nägin, et ta tegeleb millegagi arvutis, nägi välja nagu fl studio, kõrvaklapid peas. Ma siis läksin ja panin talle käed silme ette ning ta pööras tooliga ümber. Ja järsku olin ma kuidagi ta süles ning juba suudlesime.
____________________
Loodan, et meeldis. ❤️💖

Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD] Where stories live. Discover now