Aastavahetus 2019/2020

356 21 12
                                    

Päeval me läksime kinno ühte romantika žanrist filmi vaatama.

Pärast kino, aga ühte pitsa restorani, kus me sõime San Marino nimelist pitsat ning jõime segumahla. See restoran oli nagu Eesti Steffani.

Seejärel läksime tagasi minu juurde. Seal istusime niisama minu toas ning rääkisime igasugustest asjadest.

"Milline sa oma eelmises koolis olid?" küsis poiss. "Ah ei midagi erilist, tavaline populaarne tüdruk, nagu ikka, sina?" küsisin vastu. "Tavaline luuser-nohik, tead küll noh, aga hullem kui praegu. Ma arvan et ma tulen sealt nohikute klubist ka ära. Jummala kahtlane on seal üldse kahe tüdrukuga olla." vastas ta. "Kes need kaks tüdrukut on?" küsisin. "Olivia ja Diane." sõnas ta.

Peale väikest jutuajamist läksime kööki, sest me tundsime pannkookide lõhna. Ja nii oligi, emps tegi pannkooke.

"Kas meil on õhtusöögiks pannkoogid?" küsisin ühte valmis olevat pannkooki proovides. "Jaa, aga ära neid enne ära söö siis." vastas emps. "Jaja." muigasin.

Me istusime köögis oleva leti taha ning jäime pannukaid ootama.

Kui need valmis said, läksime söögituppa. Tony tuli ka oma toast siis välja. Kui kõik lauas olid, hakkasime sööma. Need pannukad olid mega head. Kui me Ralfiga söödud saime, tänasime empsi ning suundusime jällegi minu tuppa.

Viskasime voodile pikali ning jutustasime jälle. "Homme peame jälle vaaritama hakkama, aastavahetus ikkagi." ohkasin. "Aga miks mitte tellida kuskilt?" pakkus ta välja. "Võib ju, ma võin sellest mõttest homme empsile ja papsile rääkida." vastasin. "Ma loodan, et 2020 tuleb hea aasta." ütles ta. "Ma loodan ka." sõnasin.

"Kas sa mõnda filmi tahad vaadata?" küsisin. "Millist?" tundis ta huvi. "Hmm, omg ma pole kunagi Harry Potteri filme vaadanud. Sa oled?" küsisin hämmingus. "Ei ole, sa mõtled neid vaadata?" küsis ta. "Jaaa, mis Harry Potteri esimene film on?" küsisin. "Ma ei tea." vastas ta. "Ma vaatan googlest ja siis ma panen telekast selle." sõnasin.

" 'Harry Potter ja tarkade kivi'('Harry Potter and the philosopher's stone') on esimene film. Seega vaatame seda kohe." olin ärevil ning panin teleka internetti 123movies otsingusse ja sinna selle filmi nime. Ning leidsingi õige filmi.

Peale filmi otsustasime veel järgmise ka vaadata ehk "Harry Potter ja saladuste kamber"("Harry Potter and the chamber of secrets"), sest juba esimene film oli mega hea, aga ma arvan, et läheb veel paremaks.

Kui seegi vaadatud oli, siis ma olin suhteliselt väsinud, ütleme et kell oli juba viis hommikul ka ning päike hakkas vaikselt tõusma, seega me otsustasime magama minna.

"Head ööd kalla!" sõnas Ralf.
"Head ööd bby!" sõnasin vastu.

*31.12.19*

Hommikul, või noh minu jaoks hommikul, kell üks päeval tõusin ma enne Ralfi ja kuna ma teda üles ei tahtnud veel ajada, siis tõusin ma hästi vaikselt voodist püsti, panin hommiku mantli selga ning läksin kööki, et omale hommiku kohv teha.

Teised olid muidugi üleval juba. "No hommik, millal te magama läksite siis?" küsis emps, kes parasjagu omalegi kohvi tegi. "Kell 5, me vaatasime 2 esimest Harry Potteri filmi ära ja need olid reaalselt mega head." vastasin endale kapist tassi valides. "Ahsoo" sõnas emps. "Aa ja muidu, kas me aastavahetuseks sööki lihtsalt tellida ei saaks?" küsisin enda tassi espressomasina alla pannes. "See ei oleks siis enam peretraditsioon ju ja pealegi enda tehtud söök maitseb ka paremini." vastas ta. "Nojaa, seda küll." sõnasin oma kohvile suhkrut lisades.

Peale oma kohvi valmis saamist mõtlesin, et võiks Ralfile ka kohvi valmis teha ja voodisse viia. Nii ma siis tegingi, õnneks oli mul meeles kuidas ta mõni päev tagasi enda kohvist rääkis, et mis kõik seal olema peavad.

Kui ka tema kohv oli valmis, siis otsustasin, et ma seda talle voodisse ikkagi ei vii, ma jätsin meie kohvid köögi lauale ning läksin teda äratama.

Istusin talle peale ning tegin talle paar põsemusi ja siis ta juba ärkaski ning tõmbas mu suudlusesse. "Hommikust!" sõnas ta suudluse lõppedes. "Hommikust sullegi, su kohv ootab sind muidu." ütlesin talle. "Sa tegid mulle kohvi?" imestas ta. "Mmhmm ja me lähme seda rõdule jooma, sest õues on mega kena ilm, seega pane endale hommikumantel või midagi peale ja tule." muigasin.

Ta siis tõusis voodist püsti ning võttis oma hommikumantli toolilt ning tuli minuga. Ma andsin talle köögi laualt ta kohvi ning seejärel suundusime rõdule.

Istusime seal umbes pool tunnikest, vaatasime randa ja linna mis üle ranna jääb ja üldse hästi tore oli seal.

Peale rõdul passimist oli aeg sööke õhtuks tegema hakata ning kõigil pesus ära käia.

Ralf läks enda juures pessu, sest tal polnud siin puhtaid riideid. Ning samal ajal kui ta enda juures pesus oli käisin ise meil pesus ära. Peale pesu panin sädeleva tumesinise läbipaistvate varrukatega põlvini kleidi selga ning läksin empsile appi süüa tegema.

Kui söök valmis sai oligi kell juba 11 ning kutsusin Ralfi ja ta vanemad siia ning saime sööma hakata.

Keskööl lasti sealt samast meie hotelli lähedal olevast rannast ilutulestikke ka, seega me vaatasime rõdult neid ning soovisime üksteisele head uut aastat. Ralf oli mu uue aasta suudlus.

Kui ilutulestik läbi oli läksime näksisime midagi veel, aga palju me enam ei jõidnud seega varsti läksime Tony tuppa teda tüütama, sest meil või noh mul tuli tuju selleks. Aga nomh see tüütamine lõppes niimoodi, et me läksime kõik elutuppa vanematega igasuguseid kaardimänge mängima.

Me mängisime turakat, kümmet, perekonna tola, unot ja mingeid teisi mänge ka, ega ma kõike päris täpselt ei mäleta.

Ühe mängu ajal tuli mul joogi janu ning läksin siis vaatasin, mis seal külmkapis ka leidub. Leidsin pirni siidri ja rummi ja Coca Cola ka, seega ma otsustasin võtta ühe pirni siidri ja siis teha kaks rummi koksi, Ralfile ka muidugi.

Sain koksid valmis ning läksin mängu tagasi. "Ashley, sa oled 17 alles ja jood alkoholi." ütles paps imestunud ning veidi kurjemal toonil. "Chill, täna uus aasta, lase nautida seda." ütlesin vastu. "Näe sulle ka koks." sõnasin ning ulatasin üke koksi Ralfile. "No olgu." sõnas paps leebemalt. "Ma olen pigem karsklane." ütles Ralf koksi põrnitsedes. "Enam mitte." muigasin. Seejärel ta maitses seda ning ütles, "Kuule, see päris hea ju."

Üsna varsti olin ma päris vintis ja kaldusin purjus oleku poole. Sama oli ka Ralf. "Minge magama, tegelt ka." ütles paps meile lõpuks, ta ise oli vintis, aga selline vintis, kes saab aru mis teeb. Meie aga sellised, kes enam väga aru ei saa. Me punnisime papsile vastu, aga lõpuks siiski andsime alla ning läksime minu tuppa, viskasime voodile pikali ning juba magasime. Me isegi ei jõudnud head ööd üksteisele soovida.
___________________________________
Loodan, et meeldis! 🌹💞
Jep ma Harry Potteri fänn, sellepärast ma selle siia raamatusse sisse ka tõin. 😄
Ootan alati ka tagasisidet, et teada mida muuta, kui on vaja muuta. Kui tekib millegi osas küsimusi, siis võite alati kirjutada. Ma ei hammusta. 😄
Päikest teile! ☀️☀️

Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD] Where stories live. Discover now