*31.12.20*
Kui ma üles ärkasin ja kella vaatasin, ei uskunud ma oma silmi, sest kell oli neli õhtul. Ma magasin reaalselt 15 tundi. Mis mul viga on?
Esimese asjana läksin ma vetsu. "Ei noh tore, päevad ka veel. Ma loodan, et voodipesu jäi puhtaks." kirusin omaette samal ajal ajutiselt püksikute ümber paberit keerutades, sest meil pole vannitoas sidemeid ja ma pean nii kui nii pesema minema.
Vetsust lahkudes läksingi kohe oma tuppa. Vaadates seal üle oma voodipesu, mis jäi õnneks puhtaks. Seejärel võtsin oma kapist puhtad püksikud, dressipüksid ja oversized t-särgi ning sahtlist sideme.
Pärast pesu suundusin vannitoast otse kööki, kus tegin omale kohvi. Köögis oli ka Tony. "Koomas olid v?" küsis ta kohe. "Suht" vastasin ning ta naeris selle peale.
Ma jõin siis oma kohvi lõpuni ja just siis kui ma teist kohvi hakkasin tegema tulid vanemad ka kööki. "Õhtust, nii kaua magasid?" küsis iss. "Jep, mis kell ja kuhu me täna lähme?" küsisin vastu. "Kella seitsmeks linna paremuselt teise restorani." vastas ta. Noogutasin vastuseks.
Vaatasin kella ja nägin, et see oli viis juba, seega võtsin oma kohvi ning läksin oma tuppa ennast valmis sättima. Kõigepealt valisin riided õhtuks. Nendeks osutusid valge top alt kolmnurkse äärega, musta värvi alt laienevad püksid ja sebra mustriga jakk. Viimasena kammisin veel juuksed läbi ning panin oma väikse käekoti kokku, kaasa võtsin ka ühe suure pusa, mille ma lihtsalt kätte võtsin.
Kui kell oli saanud kolmveerand seitse, siis hakkasime resrorani poole liikuma. Sinna pidid tulema ka meie ühed kaugemat sorti sugulased, kes on juba viis aastat siin elanud, aga ma varem nendest midagi ei teadnud. Ilmselt ka vanemad unustasid ära, sest me ju oleks saanud nende juures ka kogu selle aja olla muidu. Aga samas minul väga vahet pole.
"Neil on neli last, kaks poissi ja kaks tüdrukut, poiste nimed on Aiden ja Adrian, nad on 18 aastased kaksikud, tüdrukute nimed on Luise ja Nanette. Nanette on 15 ja Luise 13. Neil on koer ka nimega Rosie." ütles ema teel restorani. "Kutsaa!" olin ma elevil.
"Aa ja me lähme peale ühist söömist nende juurde ja jääme sinna kaheks ööks." lisas emps. "Ohh nice, ma võtsin õnneks igaks juhuks omale pusa ka kaasa." sõnasin. Ma loodan, et Eliise ja Tony võtsid ka omale midagi magamiseks kaasa.
Restoranis me saime kõik omavahel tuttavaks, ma sain teada, et laste isa (Gabriel) on mu ema poolse vanaema venna poeg.
Peale sööki me siis läksime nende juurde. Nad elasid linnast natuke väljas ühes jummala suures majas, umbes üks kolmandik majast oli ühe korruseline ja ülejäänud kaks kolmandikku oli kahe korruseline. Seal oli terrassiga tagaaed ja mega kena vaade.
Nende juures arutasime kohe ära kus keegi magab, neil on täpselt kolm külaliste tuba seega täpselt jagume ära sest emps ja iss tahavad koos samas toas olla ning Tony ja Eliise samuti. Mina saan üksinda toa, mis on tegelt suht tore.
Kui me endid sisse olime seadnud võtsime klaasikese veini ja soovisime üksteisele 'Head uut aastat'. Ma läksin siis poistega rääkima ja sain nendega rohkem tuttavaks. Aiden oli suht naljakas, Adrian aga siuke pigem endasse tõmbuv.
"Rosiee!" hüüdin ma kui nägin, et kutsa tuli trepist alla. Ma läksin siis kohe koera juurde, ta küll algul pelgas mind kuid harjus ruttu ära. Võtsin Rosie siis sülle ning nunnutasin teda. Lasin Eliisel endast pilti ka teha meist. Ma olin selleks ajaks juba kolm pokaali veini ära joonud, seega ma nägin veidi vintis välja.
kaskashley
Liked by j2rvlisella and 4,529 others.
kaskashley Head uut aastat babez! 🎉💗
Tagged: aideneisen, adrianeisen, nanetteeisen, e1s3nluisa, p2rneliise, tonyk._
View all 324 comments
j2rvlisella Sulle ka bby! Luv yah! Mega ilus oled ka juu 😍❤️😘
aideneisen Kenaa 😄🧡
2h agoVarsti oligi kell 12 öösel ning neil olid ilutulestikud nii ära seadistatud, et need hakkaksid täpselt südaööl laskma. Ma istusin diivanile ja võtsin siis Rosie sülle ning katsin ta kõrvad oma kätega, sest ma olin enne Nanettelt teada saanud, et talle ei meeldi ilutulestik.
Peagi olime kõik suht purjus, välja arvatud Nanette ja Luise, nad said ainult proovida veini ja joovad oma lastešampuseid, Coca-Colat, Sprite'i ja mahla.
Ma jõin oma pooliku pokaali lõpuni ning seejärel kallasin pokaali uuesti täis ja läksin siis oma tuppa kui nii võib öelda. Vahetasin pluusi dressika vastu välja ning võtsin oma kotist sideme ja käisin vetsus ära. Peale vetsus käiku võtsin oma pikad püksid ära ning hüppasin voodile pikali.
"See polnud hea mõte." pomisesin omaette kui peapööritust tundsin ning üritasin teki omale ilusti peale saada, mis mul ka õnnestus. Otsustasin pikutamise asemel hoopis seljaga voodi peatsi vastas istuda, nii sai ka veini juua.
Istusin seal telefonis siis umbes pool tunnikest kuni tundsin, et hakkan ära vajuma. Kuna ma olin peo ajal saatnud piisavalt snappe, siis ma snappi enam saatma ei pea. Seega panin lihtsalt telefoni öökapile.
*01.01.21*
Ärkasin peavaluga üles, kuigi see oli talutav. Vaatasin siis kella, see näitas üks päeval. Esimese asjana käisin kohe vetsus ära ning seejärel panin omale pikad püksid jalga ja suundusin kööki.
"Hommik!" sõnas rõõmsameelne naine. "Hommik Margot!" vastasin hommikusööki vaaritavale naisele. Seejärel tegin kohvi omale, et korralikult üles ärgata. Peagi sai ka hommikusöök valmis ning kõik tulid järjest sööma. Kui ma söömisega lõpetanud olin tänasin teda maitsva hommikusöögi eest ning läksin tagasi oma tuppa.
Oma toas märkasin et mul on pool pokaali veini alles, seega ma jõin selle ära ning peavalu taandus veidi. Edasi olin ma telefonis umbes pool tundi ning siis märkasin telekat seinal. Vaatasin kas sealt midagi huvitavat tuleb praegu, mida muidugi ei tulnud. Seega ma otsustasin minna elutuppa, seltskonda.
Meil oli seal päris lõbus isegi, rääkisime põhimõtteliselt kõigest. Endalegi märkamata oli kell juba saanud üheksa ning ma tundsin end väsinuna, seega otsustasin minna magama.
*02.01.21*
Hommikul ärkasin linnulaulu peale. Kella vaadates näitas see seitse. Ajasin siis omale jalad alla, käisin vetsus ning läksin kohvi jooma.
"Hommik!" sõnas Eliise kööki tulles. "Hommik ise ka, mis sa nii vara üleval teed?" küsisin. "Uni läks ära, mis sa?" küsis ta vastu. "Sama." vastasin lühidalt. Ka Aiden tõusis peagi üles. "Hommikust!" ütles ta meile. Me vastasime samaga.
Mõne aja pärast võttis ta sügavkülmast jäätisekoogi välja. "Tahate ka?" küsis poiss. Me vastasime mõlemad jaatavalt ning ta lõikas meilegi tükid. Kuna õues oli mega kena päikesetõus siis läksime seda tagaaia terrassile sööma. Eliise tegi minust ka mõne pildi ja parima neist ma panin instagrami.
kaskashley
Liked by aideneisen and 4,957 others
kaskashley Ilus päikesetõus imeliste inimestega. ☀️
Tagged: aideneisen, p2rneliise
View all 314 comments
j2rvlisella Minu päikesekiir 😍❤️☀️
3h ago
_________________________
Loodan, et meeldis ❤️
Järgmine osa juba 5. Mai.
Vote ⭐
ESTÁS LEYENDO
Popular Girl [eesti keeles][LÕPETATUD]
RomanceAshley oli põhikoolis tavaline kooli populaarne tüdruk, ta küll suhtles teistega, aga väga vähe. Enamus ajast oli ta üksi. Kas Ashley muutub keskoolis? Kas ta leiab sõpru või isegi suhteid? Nendele ja teistele küsimustele leiad vastuse lugedes.